گزارش‌های ایستگاه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که شدت بارش برف امروز در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، آذربایجان شرقی، مازندران، لرستان و چهارمحال و بختیاری «سنگین یا نیمه سنگین» بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیدحسین حسینی امیدوار است تا در دیدار امروز برابر ملوان دروازه اش را بسته نگه دارد.
نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بازدید معاون اول از برخی از جایگاه های سوخت گفت: رکورد بالاترین مصرف روزانه بنزین امسال به ۱۴۲ میلیون لیتر رسیده است.
دونده سومالیایی دوی 100 متر یونیورسیاد 2023 را با زمان عجیبی به پایان رساند.
ستاره النصری‌ها باز هم صاحب یک رکورد جذاب شد.
ثبت رکورد توزیع سه میلیون بستنی توسط یک شرکت لبنیات
ثبت رکورد تولید 64 هزار و 939 تن آند تولیدی در شرکت ملی مس
رئیس هیئت کشتی تهران با اشاره به برگزاری جام پهلوانک‌ها گفت که رکورد جدیدی از این بابت به ثبت رسیده است.
وزیر نیرو با اشاره به اینکه این هفته بیشترین میزان مصرف برق کشور به ثبت می رسد،گفت:با تلاش صنعت نیروگاهی کشور درصددیم در دوره اوج بار مصرف برق حداکثر ظرفیت نیروگاه‌های کشور را به کار بگیریم.
شرکت ملی صنایع مس ایران در مسیر تحقق شعار سال توانست با تولید 15 میلیون و 2 هزار تن سنگ سولفور در سه ماهه نخست سال 1402 رکورد جدیدی را در کارنامه تولیدی شرکت با موفقیت به ثبت رساند.
ثبت رکورد تولید 357 هزار و 347 تن کنسانتره مس در 3 ماه نخست سال 1402
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان به رکورد خاص دیگری دست پیدا کرد.
تیم ملی تکواندو بانوان برای نخستین بار رقابتهای گرندپری را با دو مدال نقره و برنز به پایان برد.
فیت کیپیگون رکورد جهانی 1500 متر را به نام خود ثبت کرد.
تکسا نشان می‌دهد که برای نخستین بار در تاریخ حجم صادرات نفت روسیه به هند از مجموع صادرات عراق و عربستان به این کشور بیشتر شده است.
بازپخش صحنه‌های هولناک در آمریکا که از آغاز سال جاری تقریبا دست کم هفته‌ای یک بار تکرار می‌شود، این کشور را در آستانه ثبت رکوردی جدید در موضوع کشتار جمعی قرار داده است.
مدیر عامل شرکت راه‌آهن از ثبت رکورد جدید تولید واگن باری خبر داد و گفت: میزان تولید واگن باری در سال ۱۴۰۱ با رشد ۴۸ درصدی همراه شد.
مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی دارایی گفت: سال گذشته، مجموعاً ۶۰۳ مورد صورت مالی شرکت‌های دولتی منتشر شد. وعده داده بودیم که صورت مالی ۱۰۰۰ شرکت دولتی را منتشر کنیم. تا کنون این تعداد شرکت تحت کنترل دولت منسجم شناسایی نشده بود و این اتفاق برای نخستین بار در کشور افتاد.
مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی دارایی گفت: در سال گذشته مجموعاً ۶۰۳ مورد صورت مالی شرکت‌های دولتی منتشر شد. وعده داده بودیم که صورت مالی ۱۰۰۰ شرکت دولتی را منتشر کنیم. تا کنون این تعداد شرکت تحت کنترل دولت به صورت منسجم شناسایی نشده بود و این اتفاق برای اولین بار در کشور افتاد.
مدیرکل دفتر امور شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی ‌دارایی: در سال گذشته مجموعاً 603 مورد صورت مالی شرکت های دولتی منتشر شد. وعده داده بودیم که صورت مالی 1000 شرکت دولتی را منتشر کنیم. تا کنون این تعداد شرکت تحت کنترل دولت به صورت منسجم شناسایی نشده بود. این اتفاق برای اولین بار در کشور افتاد. آخرین دوره از انتشار صورت های مالی سال 1400 شرکت های دولتی نیز انجام شد و 521 مورد دیگر نیز منتشر شد و در کل 1124 صورت مالی در معرض دید عموم قرار گرفت. بنابراین، 124 مورد بیشتر از آماری که وعده داده بودیم به انتشار صورت های مالی پرداختیم
مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، شب گذشته بار دیگر دروازه تیمش را بسته نگه داشت تا رکوردی باورنکردنی را ثبت کند.
مجتمع مس شهربابک توانست با تلاش و سخت کوشی بار دیگر در زمینه تولید ماهیانه اکسید مولیبدن رکورد جدیدی را در بهمن ماه به ثبت برساند.
برگزارکنندگان مسابقات تنیس آزاد استرالیا با وجود غیبت برخی از بازیکنان مشهور و اختلال در برنامه به دلیل بارش باران، رکورد حضور ۹۰۰ هزار تماشاگر را در مسابقات گرند اسلم طی سه هفته ثبت کردند.
گالیوان فقط یک رکورد جهانی را ثبت نکرده است. بلکه معادلاتی را بدست آورد که یک تکه کاغذ را چند بار می‌توان در یک جهت یا چند جهت از وسط تا کرد. او در کتاب خود با نام «چگونه یک کاغذ را ۱۲ بار از وسط تا بزنیم» جزئیات این معادلات را آورده است.
اسپیس ایکس ۳۴ ماهواره استارلینک را همراه یک ماهواره ارتباطی تجاری عظیم با موشک فالکون۹ به فضا فرستاد و چند رکورد جدید از جمله چهاردهمین فرود یک بوستر را ثبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ