علی اصغر مجرد برای رقابتهای قهرمانی جهان کاملا آماده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میثم صالحی قصد دارد چند ماه تلخی که پشت سر گذاشته را در ارومیه به فراموشی بسپارد.
حتی در جدی‌ترین روزهای تمرینات سخت بدنسازی، سردار آزمون فراموش نمی‌کند که با شوخ طبعی ذاتی، نگاه هواداران بایرن را به سمت خود بکشاند.
قلعه‌نویی در ادامه برای آنکه موضوع کسر شأن فوتبال ایران را هم به آهستگی به مسیری دیگر هل دهد، از زیبا بازی‌کردن بازیکنانش حرف زد. این اولین بار نبود که او با طعنه و کنایه درباره بازی تیم ملی ایران در عصر گذشته، خاصه زمانی که کارلوس کی‌روش هدایت تیم ملی ایران را بهرعهده داشت، حرف می‌زد. قبلا هم گفته بود فوتبال ایران از روز‌های کسل‌کننده‌اش فاصله گرفته است. شاید قلعه‌نویی فراموش کرده، ولی همین تیم ملی ایران در عصر کارلوس کی‌روش که «کسل‌کننده» بازی می‌کرد ۶ بر صفر قزاقستان را شکست داد؛ یک گل بیشتر از تیم قلعه‌نویی زد و اتفاقا گلی هم نخورد.
برگردیم به عقب به روزهایی که برانکو با پرسپولیس در دومین فصل حضورش نایب قهرمان شد، ولی ماند تا پرسپولیس نوین را شکل بدهد، ساپینتو هم می تواند معمار نوین استقلال باشد
اولین تفاوت این دو لایحه به تعریف‌شان از موضوع مورد بحث در لایحه‏ای است که دست به تدوین‌اش زده‌اند. در تمام متن لایحه قوه قضائیه، موضوع کشف حجاب مدنظر است، اما آنچه مورد نظر لایحه ستاد امر به معروف و نهی از منکر است، ۹ مورد است که از عدم رعایت پوشش شرعی تا آلودگی صوتی، روبه‌رویی زن و مرد، رقص و سگ‌گردانی و... را در نظر دارد.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار تیمش با آرسنال گفت چلسی این فصل بد را فراموش کرده و به روزهای اوج برمی‌گردد.
ار آن روزهایی که محال است یحیی گل محمدی فراموش کند، عالی بود سرمربی پرسپولیس.
رسم ویژه‌ای که در عهد قدیم انجام می‌شده و امروز فقط نامی از آن برده می‌شود، سنت «کلوخ‌اندازان» است. این کار را در روز‌های پایانی‌ماه شعبان انجام می‌دادند؛ پرتاب کلوخ به نیت بخشیده شدن گناهانشان.
لیونل مسی بعد از فتح جام جهانی قطر در فیفادی اخیر برای اولین بار پیراهن آلبی‌سلسته را به تن کرد و با این پیراهن دو پیروزی دیگر به دست آورد تا روزهای سخت خود در پاریس را فراموش کند.
اگر تصور می‌کنید در یک رابطه طولانی مدت مثل ازدواج قرار نیست هیچ بحث و گفتگو یا دعوایی بین شما پیش برود و همه چیز مانند روز‌های اول آشنایی شیرین و بدون مشکل پیش برود کاملا در اشتباهید.
منچستریونایتد بهترین روزهای خود در چند سال اخیر را تجربه می‌کند اما شادی ناشی از قهرمانی در جام اتحادیه باعث نشده هواداران مصدومیت کریستین اریکسن را فراموش کنند.
بارسلونا این روزها به شدت دلتنگ پدری است و در غیاب او، راه رسیدن به موفقیت را فراموش کرده است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه رانندگی در زمان و روزهای برفی شرایطی خاص دارد، گفت: راکبین موتورسیکلت در شرایط لغزندگی این وسیله را فراموش کنند.
حمید مطهری این روزها به دنبال قطع کردن روند ناکامی نساجی است و این هفته نیز بازی خانگی دشواری خواهد داشت.
میثم تیموری و مهدی ترکمان دو انتخاب محمد ربیعی برای پر کردن یک پست بسیار پراهمیت در ترکیب مس به شمار می‌روند.
وضعیتی غیرمستند از زندگی تنها یوز متولد شده در پروژه احیا که به تاکید تیمارگرش هنوز از ناراحتی گوارشی ناشی از تغذیه نادرست در روز‌های ابتدایی تولد رنج می‌برد، مهارت شکار خرگوش را هم دارد، اما قادر به دریدن شکار نیست، از گوشت قرمز و سفید تغذیه می‌کند و رشدش محسوس است، هرچند نمی‌دانیم یوز آسیایی در طبیعت در این سن چه ابعاد و وزنی دارد؟!
در روزهایی که کریم باوی از خاطره‌ها فراموش شده بود، این اکبر یوسفی بود که نگذاشت او در روزهای سخت، غریبانه‌تر دورانش را سپری کند.
ستاره تیم فوتبال کاستاریکا بعد از گلزنی برابر ژاپن تمام خاطرات روزهای تلخ بعد از ناکامی در باز کردن دروازه مکزیک از روی نقطه پنالتی را فراموش کرده است.
تیم ملی کشورمان در یک موقعیت منحصر به فردر قرار دارد. آن‌ها می‌توانند با یک پیروزی کاری کنند که سنگین‌ترین شکست ایران در تاریخ جام جهانی فراموش شود. از سوی دیگر شکست در این بازی می‌تواند به معنی روز‌های سخت برای ملی‌پوشان باشد.
علیرضا حقیقی مرد شماره یک تیم ملی در جام جهانی 2014 روزهای فراموش نشدنی را در لیگ برتر و دوران فوتبال باشگاهی اش تجربه می کند.
تراکتور با کسب پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس در تهران هم یک طلسم سنگین را شکست، هم وارد جمع مدعیان شد و مهمتر از همه هوادارانش را دوباره امیدوار کرد.
قهرمان کشتی آزاد جهان با اشاره به روزهای تلخ مصدومیتش، تاکید کرد که در روزهای مصدومیتش او را رها کرده و کسی حالش را نمی‌پرسید.
مدافع میانی تراکتور با فراموشی اتفاقاتی که باعث پایان همکاری زودهنگام وی با استقلال شد، از روزهای خوبی که در تبریز پشت سر می‌گذارد، می‌گوید.
علی اصغر مجرد برای رقابتهای قهرمانی جهان کاملا آماده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ