طی حکمی از سوی معاون وزیر ارتباطات، محمد پهلوانی قمی با حفظ سمت سازمانی به سمت سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر سیدحسن قدسی پور رئیس سابق دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مدت زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.
طی حکمی از سوی دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی تجریشی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی منصوب شد.
امید شایگان به عنوان سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی صربستان منصوب شد.
دو رشته رزمی در حال طی مراحل قانونی هستند تا از این پس به صورت مستقل فعالیت خود را پیگیری کنند.
با حکمی از سوی دکتر روح‌الله دهقانی رئیس بنیاد ملی نخبگان، سرپرست معاونت سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان منصوب شد.
سرپرست فدراسیون شطرنج در لیست اعزامی‌ها به بازی‌های آسیایی هانگژو قرار دارد و این در حالی است که تیم ملی زنان این رشته به بهانه کیفی شدن کاروان از حضور در بازی‌های آسیایی کنار گذاشته شده‌ است.
رشت- سرپرست پلیس امنیت اقتصادی گیلان با اشاره به توقیف شوتی‌های حامل نوشیدنی قاچاق در بندرانزلی گفت: این خودروها حامل بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق بودند.
رشت- سرپرست پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف ۲۴ دستگاه لوازم خانگی قاچاق از انباری در رشت خبر داد.
کرج-‬ سرپرست پلیس امنیت اقتصادی البرز از دستگیری سه نفر به اتهام اخلال در نظام اقتصادی از طریق ‏خرید و فروش غیرقانونی ارز خبر داد. ‏
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در حکمی، وحید صالحی مدیرکل قرنطینه، امنیت زیستی و امور بین‌الملل سازمان دامپزشکی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان دامپزشکی کشور منصوب کرد.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: خودکفایی کشور در تامین نهاده‌های دام و طیور از متغیرهای عمده در دستیابی به امنیت غذایی کشور است.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش از اجرای تدابیر مختلف این وزارتخانه برای حفظ امنیت سوالات امتحانات نهایی خبر داد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش از اعمال تدابیر امنیتی در برگزاری امتحانات نهایی خبر داد و گفت: این امتحانات در سال جاری ۴۰ درصد تأثیر قطعی در کنکور دارد.
سرپرست عملیات ISAR، استیون بایر گفته است که «وضعیت امنیتی در مناطق زلزله‌زده تا اندازه‌ای در حال بدتر شدن است. وی گفته است با توجه به گذشت زمان بیشتر از زلزله و کاهش امید برای پیدا شدن نجات‌یافتگان از زیر آوار، چنین شرایطی عادی است. بخشی از این امر به دلیل این است که ذخایر غذا در حال پایان یافتن است، آب در حال تمام شدن است و مردم دنبال آب و غذا می‌گردند. عامل دوم این است که به شکل روزافزونی امید برای پیدا کردن افراد زنده کمتر می‌شود و این ناامیدی به خشم دامن می‌زند.»
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای رسیدن به اقتدار و امنیت غذایی باید بتوانیم یافته‌های دانشمندان را به مزرعه برسانیم.
سرپرست فرماندهی انتظامی زاهدان از تلاش رسانه‌های معاند برای تشویش اذهان و کاهش احساس امنیت در شهر با انتشار فیلمی مبنی بر تیراندازی به خودروی گشت پلیس در این شهرستان خبر داد.
سرپرست فرماندهی انتظامی زاهدان از تلاش رسانه‌های معاند برای تشویش اذهان و کاهش احساس امنیت در شهر با انتشار فیلمی جعلی مبنی بر تیراندازی به خودروی گشت پلیس در این شهرستان خبر داد.
سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری اراک گفت: آرامستان اراک فردا ۱۷ آذرماه (پنجشنبه) تعطیل است و هیچگونه آیین تشییع و تدفین برگزار نمی‌شود.
سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه گفت: اطلاعات دقیقی را از عوامل خرابکاری در جوانرود داریم و مقتدرانه با این افراد مسلح که از گروه های مستقر در اقلیم شمال کردستان عراق هستند، برخورد می‌کنیم.
هاشمی، سرپرست معاونت امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: در جوانرود، برخی عوامل گروهک‌های ضد انقلاب با سواستفاده از تجمعات مردم دست به خراب کاری زدند.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: محل نگهداری پیروز با دوربین‌های مداربسته و نگهبان‌های ۲۴ ساعته مراقبت می‌شود، در حال حاضر برنامه‌ای برای رها سازی پیروز در توران نداریم و برای رها سازی متخصصان باید به جمع‌بندی برسد.
شیراز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از تشکیل تیم مشترک انتظامی و امنیتی تحت نظارت سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز برای بررسی حادثه مسجد حاج عباس خبرداد.
نیروهای امنیتی سعودی ضمن یورش به یک یتیم خانه در استان خمیس مشیط در جنوب شرقی این کشور، دختران بی سرپرست را بی رحمانه مورد ضرب و شتم قرار دادند.
ناصر کنعانی اظهار کرد: این انتظار وجود دارد که مقامات حکومت سرپرستی افغانستان با توجه به حضور عزاداران حسینی در مساجد و مراسم عزاداری، تمهیدات بیشتری را برای تامین امنیت فراهم سازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ