طبق اعلام «گاردین» پلیس انگلیس خواستار پیگرد قانونی عطاءالله مهاجرانی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس انگلیس ۳ تبعه بلغارستان را به‌ظن «جاسوسی» برای روسیه بازداشت کرد.
پلیس انگلیس که دقایقی پیش گفته بود در مرکز شهر ناتینگهام در حال برخورد با یک «حادثه جدی» است اعلام کرد یک نفر را پس از اینکه ۳ نفر دیگر را به قتل رساند، دستگیر کرده است.
پلیس انگلیس که دقایقی پیش گفته بود در مرکز شهر ناتینگهام در حال برخورد با یک «حادثه جدی» است اعلام کرد یک نفر را پس از اینکه 3 نفر دیگر را به قتل رساند، دستگیر کرده است.
پلیس انگلیس از برخورد یک خودرو به در ورودی مقر نخست‌وزیر انگلیس در خیابان «داونینگ» لندن و بازداشت راننده آن خبر داد.
پلیس انگلیس از برخورد یک خودرو به در ورودی مقر نخست‌وزیر انگلیس در خیابان «داونینگ» لندن و بازداشت یک نفر در ارتباط با این حادثه خبر داد.
مخالفان سلطنت در انگلیس با انتقاد از رفتار پلیس این کشور در مراسم تاج‌ گذاری چارلز سوم، تصریح کردند که «این بازداشت‌ها برای محافظت از پادشاه در برابر شرمساری بود».
پلیس انگلیس حداقل ۵۲ نفر را در جریان تاجگذاری شاه چارلز دستگیر کرد.
مت جاکز رئیس پلیس «ضدتروریسم» انگلیس روز پنجشنبه مدعی شد که مأموران این بخش عملیات ویژه پلیس تمرکزشان را روی اقدامات کشور‌های متخاصم نظیر روسیه، چین و ایران قرار داده‌اند. او مدعی شد تحقیقات مرتبط با تهدید‌های کشور‌ها طی دو سال گذشته چهار برابر شده‌اند. او مدعی شد که ایران دست‌کم ۱۵ بار برای ربودن یا قتل شهروندان انگلیس تلاش کرده است.
بیش از هزار پرونده آزار جنسی برای پلیس انگلیس مطرح است که باعث واکنشهای مختلفی از طرف مردم این کشور شده است.
پلیس انگلیس ریشی سوناک نخست وزیر این کشور را به دلیل نبستن کمربند در حین رانندگی جریمه کرده است.
نخست وزیر انگلیس به دلیل نبستن کمربند ایمنی در هنگام رانندگی توسط پلیس جریمه شد.
پلیس مرزی رومانی از دستگیری یک تبعه اوکراین که در حال قاچاق سلاح به انگلیس بود، خبر داد.
یک افسر پلیس انگلیس به ارتکاب تخلفات و جرائم جنسی متعدد از جمله تجاوز به شمار زیادی از زنان و توهین و اهانت به آنها طی ۱۸ سال اعتراف کرد.
پلیس انگلیس خودروهای واکنش به حملات مسلحانه را برای حفاظت از شبکه تروریستی «ایران اینترنشنال» در غرب لندن مستقر کرد.
شهروند معترض انگلیسی پس از پرتاب تخم مرغ به سمت پادشاه این کشور دستگیر شد.
پلیس انگلیس امروز اعلام کرد که حمله به مرکز جدید مهاجرت در شهر «دوور» با انگیزه «تروریستی» بوده است.
طبق تحقیق دانشگاه کمبریج، نیروی پلیس انگلیس هنگام استفاده از فناوری «شناسایی چهره زنده»(LFR) حداقل استانداردهای اخلاقی و حقوقی را رعایت نکرده است.
میسون گرینوود ستاره جوان منچستر یونایتد یک بار دیگر با خبر جنجالی دیگر، حاشیه ساز شد.
مأموران پلیس، یک زن معترض به سیاست‌های دولت انگلیس را در جریان تجمع اعتراضی روز یکشنبه بازداشت کردند و کشان‌کشان به بازداشتگاه بردند.
پلیس انگلیس با بیان اینکه تاکنون ۱۲ نفر به جرم مضروب کردن افسران پلیس و رفتار خشونت بار دستگیر شدند افزود: ما می‌دانیم افراد دیگری مرتکب تخلفات جدی شده‌اند، اما هنوز دستگیر نشده اند، ما از تمام ابزار‌هایی که در اختیار داریم از جمله دوربین‌های مداربسته و سایر فیلم‌ها، برای شناسایی این افراد و محاکمه آن‌ها استفاده خواهیم کرد.
پلیس انگلیس با بیان اینکه تاکنون ۱۲ نفر به جرم مضروب کردن افسران پلیس و رفتار خشونت بار دستگیر شدند افزود: ما می‌دانیم افراد دیگری مرتکب تخلفات جدی شده‌اند، اما هنوز دستگیر نشده اند، ما از تمام ابزار‌هایی که در اختیار داریم از جمله دوربین‌های مداربسته و سایر فیلم‌ها، برای شناسایی این افراد و محاکمه آن‌ها استفاده خواهیم کرد.
صدها نفر از مردم انگلیس در اعتراض به کشته شدن یک جوان سیاه‌پوست غیرمسلح به دست یک افسر پلیس، به خیابان‌ها آمدند.
پلیس انگلیس به‌شدت نگران وقوع ناآرامی‌های گسترده اجتماعی و افزایش جرم‌وجنایت‌هاست که احتمالا در نتیجه فشارهای اقتصادی فزاینده و افزایش قیمت‌‎های گاز و برق رخ خواهند داد.
پس از آنکه حساب کاربری رسمی پلیس شهر ساری(Surrey) انگلیس فاش کرد افسران آن با ایجاد اطلاعات جعلی از اپلیکیشن «ویز» برای تشویق مردم به آهسته راندن استفاده می کنند، با بحران روبرو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ