پلیس انگلیس حداقل ۵۲ نفر را در جریان تاجگذاری شاه چارلز دستگیر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اجرای این مراسم برعهده عباس غفاری کارگردان تئاتر بود. حیدر رضایی، پری ملکی، احترام برومند و مهدی آشنا به بازگویی خاطراتی از بابک برزویه پرداختند. در این برنامه علاوه بر سخنرانی سه کلیپ از زنده‌یاد بابک برزویه نیز پخش شد.
مراسم تکریم و معارفه مدیر کل حراست شرکت ملی مس با حضور مسئولان حراست کل کشور و دکتر امیر خرمی‌شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی وزیر کشور با حضور وزیر و اعضای شورای معاونان وزارت کشور برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی وزیر کشور با حضور وزیر و اعضای شورای معاونان وزارت کشور برگزار شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
مراسم ملی بزرگداشت شهدای مدافع حرم
مراسم روز خبرنگار در وزارت ورزش، کمیته المپیک و انجمن ورزشی‌نویسان
عکس زیر را آنتوان سوروگین، عکاس معروف دوران قاجار از مراسم تاجگذاری مظفرالدین شاه ثبت کرده است.
مراسم گران قیمت تاجگذاری چارلز سوم، پادشاه بریتانیا که با حواشی و اعتراضات شهروندان انگلیسی همراه بود به شیوه ای خاص توسط رسانه‌های خارجی پوشش داده شد.
بررسی برگزاری مراسم تاج گذاری پادشاه انگلیس در سایه اعتراضات مردم این کشور و هم چنین سنگ اندازی آمریکا در مسیر صلح یمن از محورهایی است که روزنامه‌های جهان عرب به آنها پرداخته‌اند.
بررسی برگزاری مراسم تاج گذاری پادشاه انگلیس در سایه اعتراضات مردم این کشور و هم چنین سنگ اندازی آمریکا در مسیر صلح یمن از محورهایی است که روزنامه‌های جهان عرب به آنها پرداخته‌اند.
چارلز پس از برگزاری رسمی مراسم تاج‌گذاری به طور رسمی پادشاه انگلیس و البته برخی کشورهای دیگر شد.
هانسن در یک توییت منتشر شده پیش از تاج‌گذاری، به خاطر انتخاب شدن برای چنین مناسبتی تشکر کرد. او در این توییت که روز چهارم مه منتشر شد، نوشت: این باعث افتخار است که از من خواسته شده تا پرچم کانادا را برای تاج‌گذاری پادشاه و ملکه حمل کنم.
در مراسم رژه تاجگذاری چارلز سوم، یکی از نگهبانان کنترل اسب را از دست داد و به سمت جمعیت هجوم برد.
غیبت فرزند دوم پادشاه انگلیس روی بالکن در کنار او باعث شد تا همچنان اختلافات میان پاشاه انگلیس و فرزند دومش مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.
همزمان با برگزاری مراسم تاجگذاری پادشاه انگلیس، هزاران نفر از مخالفان سلطنت بیرون از کلیسای وست‌مینستر تجمع کردند.
چارلز سوم با حضور در کلیسای وست‌مینستر در قلب لندن و انجام مراسم تاجگذاری رسما پادشاه انگلیس شد.
دیدارهای امروز لیگ برتر انگلیس همزمان با مراسم تاجگذاری چارلز سوم به عنوان پادشاه جدید بریتانیا برگزار می‌شود و تیتر اصلی روزنامه‌های انگلیس تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته است.
بازی های این هفته لیگ برتر تحت تاثیر مراسم تاجگذاری با تغییراتی مواجه شده اند.
مدیران النصر به مناسبت رکوردشکنی رونالدو در رقابت‌های ملی برای او مراسم کوچکی گرفتند.
دو تن از مقامات کاخ سفید مدعی شدند که رئیس جمهور آمریکا احتمالا در مراسم تاجگذاری پادشاه انگلیس شرکت نخواهد کرد.
کاخ سلطنتی بریتانیا اعلام کرد که تاجگذاری پادشاه جدید این کشور در ماه مه سال میلادی جاری به همراه تشریفات سنتی، برگزاری کنسرت در قلعه ویندزور، جشن‌های خیابانی و نورافشانی برگزار خواهد شد.
در حالی‌که مردم و دولت انگلیس تحت فشارهای سخت اقتصادی قرار دارند، بنا بر گزارش‌ ها مراسم تشییع و خاکسپاری ملکه الیزابت و تاج گذاری چارلز سوم پادشاه جدید این کشور، بیش از ۶ میلیارد پوند هزینه خواهد داشت.
تاج‌گذاری الیزابت دوم در ۲ ژوئن ۱۹۵۳ اتفاق افتاد. الیزابت دوم در سن ۲۵ سالگی و پس از مرگ جرج ششم در تاریخ ۶ فوریه سال ۱۹۵۲ به سلطنت رسید اما تاج‌گذاری سلطنتی بیشتر از یک سال بعد در کلیسای وست‌مینستر برگزار گردید. دلیل این فاصله، سنتی است که برگزاری چنین مراسمی را در دوران سوگواری برای پادشاه درگذشته، نامناسب می‌داند. در مراسم تاج‌گذاری، الیزابت به برقراری قانون و ریاست کلیسای انگلستان سوگند یاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ