پلیس انگلیس خودروهای واکنش به حملات مسلحانه را برای حفاظت از شبکه تروریستی «ایران اینترنشنال» در غرب لندن مستقر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان ملل با اقدام انگلیس در تصویب یک لایحه جنجالی درباره مهاجرت اعلام مخالفت کرد.
صحبت‌های رافائل واران در مورد دیدار یونایتد-سیتی در فینال جام حذفی و اقدام طرفداران رم علیه داور فینال لیگ اروپا روی جلد روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس به چشم می‌خورد.
این انجمن با هدف جلب توجه جوامع جهانی برای حفاظت از حیوانات زشتی که در معرض خطر انقراض هستند، اقدام به برگزاری یک «شب کمدی» در «جشنواره علوم نیوکاسل» در انگلیس کرد که در این نظرسنجی عمومی «ماهی ژلاتینی بلاب یا قلمبه ماهی» به عنوان سمبل حیوانات زشت در جهان انتخاب شد.
یکی از نمایندگان پارلمان انگلیس به شدت از تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین به ویژه در ماه‌های اخیر انتقاد کرد.
اولین بار همین نشریه (دیلی تلگراف) در ۱۳ دی‌ماه در گزارشی ادعا کرد که طرح شناسایی سپاه بعنوان نهاد تروریستی، مورد حمایت سوئلا براورمن وزیر کشور و معاونش تام توگندهات یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین قرار گرفته است.
وزارت دفاع انگلیس مدعی شده که اقلام توقیف شده شامل "موشک‌های زمین به هوا و موتور موشک‌های کروز" بوده‌اند. انگلیس مدعی شد که این اقدام نقض قطعنامه ۲۲۳۱ و ۲۱۴۰ شورای امنیت سازمان ملل محسوب می‌شود.
بیگدلی گفت: اگر ایران بخواهد همین مسیر را ادامه دهد و اجازه ندهد که کارشناسان بیایند دوربین وصل کنند و سه منطقه مشکوک را برای بازدید معرفی نکنند، ممکن است در جلسه اینده شورای حکام قطعنامه تنبیهی علیه ایران صادر شود که به شورای امنیت می‌رود و بار دیگر تحریم‌های قبل از ۲۰۱۵ علیه ایران اعمال شود و حتی ممکن است بعد از شورای امنیت پرونده ما ذیل فصل هفتم منشور قرار گیرد که وضعیت خیلی خطرناک می‌شود.
طارمی علاقه خود را به بازی در لیگ برتر انگلیس هرگز پنهان نکرده است و با توجه به فعالیت دوستان و مدیر برنامه او برای پیدا کردن یک تیم مناسب در لیگ جزیره، بعید نیست.
یک منبع مطلع به تایمز گفت: دولت از این اقدام حمایت می‌کند. سپاه باید تا الان تحریم می‌شد، اما کل روند آن فعلا متوقف شده است.
شماری از مسلمانان در انگلیس با تجمع برابر سفارت سوئد در لندن اقدام موهن اهانت به قرآن کریم را در این کشور محکوم کردند.
کنعانی گفت: اقدامات تحریمی اخیر اروپا و انگلیس علیه برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسؤلان قضایی، نظامی، انتظامی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران نشان از استیصال، سرخوردگی و عصبانیت آنان از شکست فضاحت‌بار اخیر در ایجاد بی ثباتی در ایران برغم تلاش‌ها و هزینه‌های سنگین است.
منافقین دیوارهای سفارت ایران در لندن را شعارباران کردند و پلیس لندن و مقامات وزارت خارجه این کشور هم کار خاصی برای حفاظت از سفارت ایران نکردند. همین اتفاق کافی بود تا موجی از اقدام متقابل در تهران شکل بگیرد و حالا دیوارهای سفارت انگلیس مملو از شعارنویسی است. شعارهایی که شاید توجیه سیاسی داشته باشد اما برای خیلی از مردم دیدن این صحنه‌ها خوشایند نیست و کسی هم آن را تایید نمی‌کند.
با وجود آن که انگلیس در تلاش برای تحریم  سپاه پاسداران به عنوان یک گروه ترویستی است، اما یک مقام وزارت خارجه انگلیس اذعان کرده هنوز دولت لندن در این مورد به نتیجه نرسیده است.
یک مقام وزارت خارجه انگلیس گفت این کشور هنوز به تصمیمی درباره قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های اصطلاحا تروریستی نگرفته است.
بنا به نوشته یک روزنامه انگلیس، دولت لندن قصد دارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه های تروریستی قرار دهد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یک روز پس از شکست برابر انگلیس در تمرین ریکاوری شرکت نکرد!
بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران بعد از شکست برابر انگلیس حلقه اتحاد تشکیل دادند تا برای دو بازی باقی مانده از نظر روحی بازسازی شوند.
انگلیس و سایر کشورهای اروپایی پس از تهدید فیفا درباره کمپین OneLove، عقب نشینی کردند.
نشریه گاردین از اقدامات انگیزشی سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی و پیش از بازی با ایران پرده برداشت و تاکید کرد که برابر ایران، یک بازی فرسایشی در پیش خواهد بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحریم های اتحادیه اروپا و انگلیس علیه افراد و نهادهای ایرانی، این اقدام غیرقانونی و مداخله جویانه را قویاً محکوم و آنرا کاملاً مردود قلمداد کرد.
مؤسسه اقدام علیه خشونت مسلحانه انگلستان اعلام کرد که در جریان حملات هوایی و زمینی نیروهای این کشور در خلال سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ در افغانستان دست‌ کم ۶۴ کودک جان خود را از دست داده‌اند.
انگلیس و ولز اعلام کردند هیچ برنامه‌ای برای اقدام حمایتی از اتفاقات ایران در جام جهانی نخواهند داشت. فدراسیون فوتبال آمریکا نیز در پاسخ به این درخواست سکوت کرده است.
پس از اقدام خصمانه دولت آمریکا، نخست‌وزیر جدید انگلیس نیز اعلام کرد سفارت این کشور را از تل‌آویو به قدس اشغالی منتقل خواهد کرد.
اقدام پادشاه انگلیس، واکنش‌ها و بحث‌های زیادی را در شبکه‌های مختلف اجتماعی برانگیخته و بسیاری او را یک نژادپرست سرسخت توصیف کرده‌اند. اقدام وی همچنین خشم کنیایی‌ها را به دنبال داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ