اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از افزایش جذابیت سرمایه گذاری در بخش ریلی خبر داد و گفت: به زودی شاهد جهش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این بخش خواهیم بود.
طی سال‌های اخیر" بانک ایران زمین" با هدف جهش بزرگ در شیوه ارائه خدمات به مشتریان، پروژه بانکداری دیجیتال را آغاز کرده و در این راه گام‌های بزرگی برداشته است.
بر اساس لایحه برنامه هفتم توسعه، ظرفیت تولید نفت از ۳ میلیون و ۸۳۸ هزاربشکه فعلی به ۴ میلیون و ۴۵۰هزار بشکه درپایان این برنامه می‌رسد که از جهشی ۱۶ درصدی درظرفیت تولید نفت ایران حکایت دارد.
شورای عالی شهرسازی و معماری ایران طی دوجلسه باموضوع الحاق به محدوده اراضی ۳۲۱هکتارزمین دولتی درچهارشهرو ۱۸۱ هکتار زمین مالکیت خصوصی درراستای تأمین مسکن موضوع قانون جهش تولید مسکن موافقت کرد.
شهریار افندی زاده گفت: در حال حاضر در مسیرهای واقع در کریدورهای ترانزیتی عبوری از کشور شیوه‌های ترکیبی با تأکید بر ارتقای ظرفیت ترانزیتی کشور در دست عملیاتی شدن است.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو گفت: نتایج ارزیابی کیفیت و ایمنی محصولات ایران خودرو حاصل از نظرسنجی مشتریان، بیانگر به ثمر نشستن برنامه ها و پروژه های متعدد در زنجیره تولید این گروه صنعتی است و این مسیر در سال جاری و گام دوم جهش کیفیت ادامه خواهد داشت.
تیم ملی ایران در تازه ترین رنکینگ اعلام شده‌ توسط سازمان جهانی فوتبال ساحلی در رده‌ هشتم دنیا قرار گرفت.
حوزه موشکی در سال ۱۴۰۱ یکی از دوره‌های باشکوه خود را سپری کرد، در این سال چند موشک استراتژیک و نقطه زن مانند «هایپرسونیک»، «پاوه» و موشک بالستیک «رضوان» رونمایی شد.
هم زمان با فرارسیدن ۲۴ اسفند دوازدهمین سالروز تاسیس بانک ایران زمین، مدیران ارشد بانک طی مراسمی این روز را گرامی داشتند.
رئیس انجمن جوجیتسو کشور گفت: برگزاری کارگاه داوری بین‌المللی با حضور یکی از برترین مدرسان جهان در تهران اتفاق مهم و بزرگی بود که توسعه و پیشرفت جوجیتسوبرزیلی ایران را به همراه خواهد داشت.
سازمان توسعه تجارت ایران برای حضور موثر صادرکنندگان در بازارهای جهانی با رویکرد جهش صادرات ریل‌گذاری می کند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی چهارمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
رئیس اتاق ایران با بیان اینکه سیاست های ارزی در ایران موضوع سیاسی شده است، گفت: آثار جهش های بازار ارز در معیشت خانوارها و هزینه تولید مشاهده خواهد شد.
رشت- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رابطه جمهوری اسلامی ایران با چین خوب و راهبردی است اما برخی مواضع چین را تایید نمی کنیم.
تفاهم‌نامه بزرگ همکاری مشترک بانک صادرات ایران و گروه خودروسازی سایپا با هدف افزایش تولید محصولات جدید و اشتغال در نشستی با حضور مدیران عامل و مدیران ارشد دو مجموعه بزرگ بانکی و صنعتی کشور امضا شد.
با اتمام مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، رنکینگ جهانی تیم‌های حاضر در این مسابقات به روز رسانی شد و تیم ملی ایران با چهار پله سقوط، صدر آسیا را از دست داد.
بر اساس گزارش مرکز آمار ایران قیمت گوجه فرنگی ۱۶.۶ و قیمت پیاز ۱۵.۵ درصد در آبان نسبت به مهر افزایش قیمت داشته‌اند.
نمایندگان مجلس کلیات طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین و حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت‌پذیر را به توصیب رساندند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دهمین روز مهر ماه پرداخته می شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
سرب یکی از مواد اولیه اصلی باتری بوده و در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت با این شرایط ایران چه جایگاهی در صنعت سرب دنیا دارد.
جهش رعدآسای کامران قاسمپور به پشت جیدن کاکس کلید کسب نخستین طلای ایران در مسابقات جهانی صربستان بود.
جهش رعدآسای کامران قاسمپور به پشت جیدن کاکس کلید کسب نخستین طلای ایران در مسابقات جهانی صربستان بود.
آمارهای منتشر شده از سوی شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش و شرکت ایساکو، بیانگر رضایت خریداران تارا از قوای محرکه این محصول و بلوغ ایران‌خودرو در توسعه موتور و گیربکس و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی است.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: سفر موفق وزیر امور خارجه کشورمان به چند کشور آفریقایی، بشارت دهنده جهشی جدید در روابط سازنده ایران و آفریقاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ