هم زمان با فرارسیدن ۲۴ اسفند دوازدهمین سالروز تاسیس بانک ایران زمین، مدیران ارشد بانک طی مراسمی این روز را گرامی داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خسارت جهش شدید استقراض بانک آینده از بانک مرکزی به صورت تورم به همه مردم ایران تحمیل می‌شود و اعطای حق رای به وزارت اقتصاد به منظور تعیین تکلیف این بانک است که سریعتر انجام شود.
خسارت جهش شدید استقراض بانک آینده از بانک مرکزی به صورت تورم به همه مردم ایران تحمیل می‌شود و اعطای حق رای به وزارت اقتصاد به منظور تعیین تکلیف این بانک است که سریعتر انجام شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره لزوم تدوین سیاست هایی از جمله کاهش توان تسهیلات دهی بانک های مستنکف از اجرای قانون جهش تولید مسکن برای مجازات آنها پرداخت.
نماینده مردم قزوین در مجلس با اشاره به اینکه برخی بانک‌ها حاضر به پرداخت وام با سود ۲۳ درصد هم نیستند، گفت: بانک مرکزی باید با بانک‌های مستنکف از اجرای قانون جهش تولید مسکن برخورد کند.
طی سال‌های اخیر" بانک ایران زمین" با هدف جهش بزرگ در شیوه ارائه خدمات به مشتریان، پروژه بانکداری دیجیتال را آغاز کرده و در این راه گام‌های بزرگی برداشته است.
بانک ملت همزمان با اجرای طرح نهضت ملی جهش مسکن در کشور، برای احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی در شهر بهبهان استان خوزستان ویژه کارکنان پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس تسهیلات ارائه می‌دهد.
بانک ملت همزمان با اجرای طرح نهضت ملی جهش مسکن در کشور، برای احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی در شهر بهبهان استان خوزستان ویژه کارکنان پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس تسهیلات ارائه می‌دهد.
فناوری هوش مصنوعی موضوعی است که در سال های اخیر در حوزه تکنولوژی مورد توجه متخصصان قرار گرفته است و باعث یک جهش چشمگیر در دنیای دیجیتال شده است.
با مصوبه بانک مرکزی، مهلت اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن از محل منابع بانکی موضوع ماده (۴) قانون جهش تولید مسکن تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۲ تمدید شد.
شمخانی امارات متحده عربی و شیخ‌نشین دوبی را از جمله بازیگران موثر در تحولات اقتصادی و تجاری منطقه خواند و گفت: دولت سیزدهم با اتخاذ راهبرد همسایه‌محوری مصمم به عبور از موانع تصنعی و تحمیلی است که در مسیر توسعه روابط کشور‌های منطقه ایجاد شده است. گفتگو‌های انجام‌شده در این سفر با مقامات عالی سیاسی، اقتصادی، بانکی و امنیتی امارات، چشم‌انداز بسیار روشنی را در زمینه ایجاد جهش در روابط دو جانبه و چند جانبه نوید می‌دهد.
سرپرست بانک مسکن گفت: بانک مسکن تاکنون ذیل قانون جهش تولید مسکن در مجموع از محل آورده متقاضیان و منابع خود بیش از ۴۵ هزار میلیارد تومان پرداخت کرده است.
تفاهم‌نامه بزرگ همکاری مشترک بانک صادرات ایران و گروه خودروسازی سایپا با هدف افزایش تولید محصولات جدید و اشتغال در نشستی با حضور مدیران عامل و مدیران ارشد دو مجموعه بزرگ بانکی و صنعتی کشور امضا شد.
بازار مسکن در سال‌های اخیر همسو با جهش ارزی و رشد بازدهی بازار‌هایی همچون طلا و خودرو، روند صعودی را طی کرده است. تا جاییکه بر اساس آخرین گزارش رسمی بانک مرکزی، میانگین یک متر خانه در پایتخت، به رقم ۴۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در مهرماه رسیده است. در میان به نظر می‌رسد راهکار حمایتی نظام بانکی از متقاضیان خرید خانه، اثرگذاری اندکی دارد.
یک کارشناس حوزه مسکن گفت:طبق تکلیفی که قانون جهش و تولید بر عهده‌ی بانک مسکن قرارداده، این بانک باید ۶۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌کرد که این کار صورت نگرفته است.
سود خالص بانک ملت با جهش حدود سه برابری از مبلغ ۳۰.۹۰۵ میلیارد ریال در پایان شهریورماه سال گذشته به رقمی بالغ بر ۱۱۵.۶۹۲ میلیارد ریال در پایان نیمه اول سال جاری رسید.
سود خالص بانک ملت با جهش حدود سه برابری از مبلغ 30.905 میلیارد ریال در پایان شهریورماه سال گذشته به رقمی بالغ بر 115.692 میلیارد ریال در پایان نیمه اول سال جاری رسید.
بر اساس آمار، عملکرد بانک‌ها به جز بانک مسکن در اجرای قانون جهش تولید مسکن تقریبا هیچ است و سازمان امور مالیاتی مطابق قانون باید بانک‌های متخلف را با جریمه مالیاتی سنگین مواجه کند.
با گذشت یکسال از وعده ساخت یک میلیون واحد مسکونی در هر سال و ابلاغ دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات احداث و نوسازی مسکن بانک مرکزی، همچنان از جزئیات انجام آن خبری در دست نیست.
بانک مرکزی «دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات احداث و نوسازی مسکن» موضوع قانون جهش تولید مسکن مصوب سال ۱۴۰۰ را به بانک‌های عامل ابلاغ کرد.
روابط عمومی بانک مرکزی توضیحاتی در خصوص گلایه وزیر راه و شهرسازی از استنکاف بانک‌ها در خصوص اجرای قانون جهش تولید مسکن و جریمه آنها مطابق این قانون ارائه کرد.
در حالی که بر اساس قانون جهش تولید مسکن بانک ها باید ۲۰ درصد تسهیلات خود را به بخش تولید مسکن اختصاص دهند، مجموع وام های پرداخت شده در سال گذشته به ۲ درصد هم نمی رسد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس قانون جهش تولید مسکن بانک ها باید سالانه ۲۰ درصد تسهیلات خود را به ساخت مسکن بدهند که در حال حاضر برخی بانک ها با وزارت راه و شهرسازی همکاری نمی کنند.
بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز 25 اردیبهشت 1401 هم رشد قیمت داشتند و هم بدون تغییر در بازار عرضه شدند.
با وجود اینکه مجلس در قانون جهش تولید و تامین مسکن زیرساخت‌های مورد نیاز تولید انبوه مسکن را پیش‌بینی کرده، بانک مرکزی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه از اجرای این قانون استنکاف کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ