با اتمام مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، رنکینگ جهانی تیم‌های حاضر در این مسابقات به روز رسانی شد و تیم ملی ایران با چهار پله سقوط، صدر آسیا را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل نزدیک به چهار ماه است که وضعیت خوبی ندارد و مدام با وضعیت نوسانی و ریزشی مواجه می شود.
به‌دنبال سقوط یک فروند بالگرد در ساحل کوئینزلند در استرالیا، چهار سرنشین آن مفقود شدند.
صعود تیم‌های آمریکا و برزیل به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ قطعی شد تا هفت تیم دیگر برای چهار سهمیه باقی مانده تلاش کنند.
تیم ملی والیبال ژاپن با کسب چهار برد از چهار بازی در صدر جدول رده‌بندی لیگ ملت‌ها قرار گرفت و تیم ایران با نمایش ضعیف در جایگاه یازدهم ایستاد.
آنتوان کومبوآره از مربیگری باشگاه نانت برکنار شد. در حالی که چهار هفته به پایان لیگ فرانسه مانده، نانت در رده هفدهم است.
چهار تیم گزینه سقوط در لیگ دسته اول شرایط سخت و حساسی را طی بازی‌های باقیمانده دنبال می‌کنند و امیدوارند سازمان لیگ نظارت ویژه‌ای را طی این دیدارها دنبال کند.
چلسی یکی از بدترین فصل‌های تاریخ مدرنش را تجربه می‌کند، فصلی که در آن چهار چهره مختلف روی نیمکت نشسته‌اند و حتی خطر سقوط این تیم را تهدید می‌کند.
بر اثر سقوط اتوبوس حامل بازیکنان فوتبال از روی پل در برزیل چهار نفر جان باختند.
لیگ برتر فوتسال ایران در حالی هفته بیستم را پشت سر گذاشت که تیم مس جای خود را در صدر جدول مستحکم کرد و در صورت کسب سه یا چهار پیروزی دیگر، قهرمان لیگ خواهد شد.
وی با اشاره به سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی به دلیل فعالیت‌های مختلف در عرصه‌های مختلف بین المللی به عنوان نماد مبارزه با استعمار و استکبار جهانی در سال‌های اخیر، مطرح بوده است. وی با مجموعه همکارانش در راستای سیاست‌های ظلم ستیزانه جمهوری اسلامی، عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را در کشور‌های جبهه مقاومت نشان داده است.
مطابق شبیه‌سازی که یک سایت معتبر خارجی انجام داده،‌ ایران جایی در میان چهار کشور برتر رده‌بندی هشت سال گذشته فوتبال باشگاهی آسیا ندارد.
تیم ملی فوتبال ایران در آخرین رده‌بندی اعلام شده از سوی فیفا با ۴ پله سقوط در رده بیست و چهارم جهان قرار گرفت.
فوتبال ایران که در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی با دو شکست و یک پیروزی از دور مسابقات کنار رفت، در تازه ترین رده بندی فدراسیون بین المللی فوتبال چهار پله سقوط کرد.
روزی روزگاری یک کابوس بزرگ بود، تیم ملی‌ای که چهار بار قهرمان جام جهانی شد. امروز اما یک تیم ملی معمولی است که به حذف‌های سریع عادت می کند.
هفتاد و چهار سال پیش (دوم ماه می‌سال ۱۹۴۵) برلین پایتخت آلمان نازی توسط ارتش سرخ شوروی در جنگ جهانی دوم فتح شد و بسیاری آن را مرحله پایانی شکست حکومت آدولف هیتلر رهبر وقت آلمان می‌دانند. ارتش سرخ شوروی در عملیات تصرف برلین، ۷۸ هزار و ۲۹۰ نفر از نیرو‌های خود را از دست داد و بیش از ۲۷۴ هزار سرباز شوروی نیز مجروح شدند. بر اساس داده‌های ارتش شوروی، نیرو‌های آلمان نازی در عملیات برلین حدود ۴۰۰ هزار کشته دادند و ۳۸۰ هزار نفر از این نیرو‌ها نیز مجروح شدند. در مجموع حدود ۴۸۰ هزار نفر از نیرو‌های آلمانی نیز به اسارت ارتش سرخ شوروی در آمدند.
رییس پلیس آگاهی استان البرز از سقوط یک دختر ۱۳ ساله از پشت بام منزل مسکونی در منطقه فاز چهار مهرشهر کرج خبرداد.
درپی ریزش یک پل در شهر بایمانگ فیلیپین دو کامیون سقوط کرده و چهار نفر زخمی شدند.
هفده‌سال قبل، حضور چهار لژیونر فوتبال ایران در آلمان بوندسلیگا را به جذاب‌ترین لیگ اروپا برای فوتبال‌دوستان کشورمان تبدیل کرده بود.
کمال کامیابی‌نیا چهره ویژه پرسپولیس در جدال مقابل ملوان بندرانزلی خواهد بود.
تیم ملی کشتی فرنگی با کسب ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز به کار خود در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان پایان داد و با دو پله سقوط در جایگاه چهارم جهان ایستاد.
هورا ؛ تنیس ایران به دسته چهار دیویس کاپ سقوط نکرد
گروهی از کوهنوردان که زیر این سنگ حضور داشند صبح زود برای صعود اقدام می‌کنند و تنها یک کوهنورد باقی می‌ماند که پس از سقوط سنگ جان خود را از دست می‌دهد.
سرپرست تیم امداد و نجات کوهستان رینه، جزئیات سقوط سنگ چهار تنی در دماوند را اعلام کرد.
ارگ انار در شمال کرمان و در شهر انار که دارای معماری ساسانی است و با بیش از ۱۱هزار متر مربع مساحت و پلان نامنظم بر فراز تپه‌ای طبیعی در مرکز شهر قرار دارد، در سال ۱۳۸۹ در فهرست میراث ملی ثبت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ