تناقض رفتاری و گفتاری برخی از چهره‌ها و افراد سرشناس در جریان حوادث اخیر از ماهیت واقعی نیت این اشخاص پرده‌برداری می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ثریا رضایی، مدیر توسعه کسب و کار مایکت بازداشت شد؛ او چندی پیش با انتشار پیام‌هایی در فضای مجازی به عزاداران حسینی توهین و هتاکی کرده بود.
مراسم عزاداری روز عاشورا روز گذشته با حضور گسترده مردم بحرین در منامه پایتخت این کشور برگزار شد.
رئیسی همزمان با ظهر عاشورای حسینی، در مراسم سوگواری در دانشکاه تهران حضور یافت.
اهواز - معاون اول رئیس جمهور با حضور در زادگاه خود در جمع عزاداران دزفولی حضور یافت.
نیروهای حشد شعبی از طرح ویژه خود برای تأمین امنیت عزاداران حسینی در ماه محرم در استان دیالی خبر دادند.
سرهنگ وحید ذاکری، رئیس پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران درباره متهم به سرقت بیان کرد: بعد از سرقت تعدادی پراید در بهشت زهرا، پلیس آگاهی پرونده را در اختیار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی این فرد را دستگیر کردند. این دزد تاکنون به دزدیدن ۳۰ پراید در بهشت‌زهرا و ۱۰ پراید در شهرری اعتراف کرده است که از این ۴۰ مورد، ۱۰ نفر تاکنون به او مژدگانی نیز داده‌اند.
تناقض رفتاری و گفتاری برخی از چهره‌ها و افراد سرشناس در جریان حوادث اخیر از ماهیت واقعی نیت این اشخاص پرده‌برداری می‌کند.
منابع عراقی از مشارکت شمار زیادی از دوستداران اهل بیت(ع) در مراسم  عزاداری سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) در حرمین عسکرین در سامراء خبر دادند.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد به مناسبت برگزاری مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی خدمات حمل و نقلی رایگان ارائه می‌کند.
علی کریمی در پستی جدید نوشت: از عزاداران امام حسین (ع) عذرخواهی می‌کنم، پیشنهاد من فقط این بود که می‌توانیم در اوضاع فعلی نذری‌های دیگری انجام دهیم. من از کودکی شوق رسیدن به محرم را داشتم و این ارادت را حفظ کردم
آن‌ها که با نام امام حسین (ع) به دنبال منافع شخصی شان هستند باید بدانند که امام حسین (ع) متعلق به همه بوده و هست. اگر طرفدار واقعی مکتب حسین (ع) هستیم باید به اعتقادات وطرز فکر یکدیگر احترام بگذاریم، چون در این مکتب، افترا، بددهنی و بی ادبی جایی ندارد
سازمان حشد شعبی عراق امروز سه شنبه از عملیات گسترده در شمال المقدادیه در دیالی خبر داد.
منابع عراقی از هلاکت عامل انتحاری در شمال شرق دیالی در شرق این کشور که قصد حمله به عزاداران حسینی را داشت، خبر دادند.
در شهر زاریا هنگامی که شیخ «عبدالحمد بلو» در حال ایراد سخنرانی پایانی مراسم عزاداری عاشورا در این شهر بود، نیرو‌های پلیس و امنیتی به سوی عزاداران تیراندازی کردند که منجر به کشته شدن ۶ نفر شد.
تارنمای جنبش اسلامی نیجریه از شهادت ۶ نفر درپی تیراندازی نیروهای امنیتی به عزاداران حسینی در ایالت کادونا خبر داد.
نیروهای پلیس به شرکت کنندگان در مراسم عزاداری حسینی در سرینگر هندوستان حمله، ده‌ها تن را زخمی و شمار بسیاری را دستگیر کردند.
در حاشیه اجتماع عزاداران حسینی در روز تاسوعا - اردبیل / تسنیم
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس اردستان اعلام کرد: اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی برای مصدوم در محل حادثه انجام و توسط پرسنل اورژانس برای مداوای بیشتر به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شد. در حال حاضر با تلاش پرسنل اورژانس بیمارستان حال عمومی کودک مصدوم حادثه رو به بهبود است.
رئیس جمهور همچنین به توطئه تفرقه‌افکنان و مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی در افغانستان اشاره کرد و گفت: کسانی که مجلس عزای حسینی را در افغانستان به خاک و خون می‌کشند، همان یزیدیان زمان و ایادی استکبارند که درصدد تفرقه‌افکنی بین مسلمانان هستند.
ساعت ۲۲:۴۰ دیشب در تماس با سامانه ۱۱۵ اصفهان اعلام کردند که یک خودروی ۲۰۶ با عابران برخورد کرده است.
سخنگوی سازمان اورژانس از برخورد یک خودرو ۲۰۶ با عزاداران یکی از هیئت‌های مذهبی اصفهان و جان باختن دو نفر در پی این حادثه خبر داد.
رهبر معظم انقلاب در دیدار هیئت‌های عزاداری استان تهران تاکید کردند: سینه‌زنی عزاداران حسینی، همان وسیله‌ای است که می‌تواند محبّت و ولایت اهل‌بیت را از نسلی به نسل دیگر برساند.
امروز مطالبی همچون سهامداران بانک دی بخوانند: بانک دی به این نُه دلیل نمی‌ارزد!، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، میزان سود، زمان مجمع و زمان واریز سود ۶ نماد بورسی و فرابورسی، تحلیل خزامیا امروز ۸ تیر ۱۴۰۱، قیمت روز خودرو ۸ تیر ۱۴۰۱ | افت قیمت محسوس در برخی خودروها، سهامداران حکشتی بخوانند | سود رویایی شرکت تابعه حکشتی، بازار در میان مدت صعودی است؟ + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت:عابران پیاده در تهران، مراقب افتادن اجسام از ساختمان‌های بلندمرتبه و شکسته شدن درختان باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ