جورجینا نوشته: بیشتر بدرخشید چون شما لایق بهترین‌ها هستید. عید قربان روز درخشش است، عیدتان مبارک!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از کوچه‌های خاکی و زنانی که لب جوی مشغول شستن لباس هستند تا مردمی که در کنار ویرانه‌های مسجد کبود مقابل دوربین عکاس ایستاده‌اند؛ این عکس‌ها ما را به شهر تبریز در حدود یک قرن قبل می‌برند.
بازیکنان پورتو برای تبریک تولد مهدی طارمی، تونل وحشت تشکیل دادند.
تصاویر از حادثه برخورد اتوبوس با تعدادی خودرو در بازارچه سیلاب تبریز حکایت دارد. این حادثه ده مصدوم برجای گذاشت.
از هوش مصنوعی خواسته شد تا وضعیت شهر تبریز در ۵۰۰ سال قبل را به تصویر بکشد. در نهایت هوش مصنوعی ۴ طرح جالب و دیدنی ارائه کرد که در ادامه خواهید دید.
در این مطلب تصاویری از تبریک باشگاه‌های بزرگ اروپاییبه مناسبت عید قربان را ببینید.
مهدی طارمی در اینستاگرامش استوری جدیدی منتشر کرد.
"در این مراسم ها، همه آشنایان با حضور و تبریک، عکسی می‌گیرند، قهوه‌ای می‌نوشند و دیداری تازه می‌کنند. "
هوش مصنوعی در اقدامی شگفت‌انگیز، پیش‌بینی خود از شهر تبریز را در ۱۰۰ سال آینده به تصویر کشید.
متن تبریک عید توسط هیتلر درزمان پهلوی سال ۱۳۱۷ را ببینید.
رئیس فیفا با انتشار یک پیام و تصویر در کنار اسطوره فوتبال ایران، تولد او را در یک تاریخ اشتباه تبریک گفت.
تصاویری از بنرهای سطح شهر تهران در فضای مجازی بحث برانگیز شده است.
در آستانه ۱۶ آذر و روز دانشجو، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با حضور در سلف و خوابگاه دانشجویی با دانشجویان در تبریز دیدار و گفتگو کرد.
کی‌روش: به کسانی که دوست دارند بازیکنان را به دشمنان کشور کنند، تبریک می‌گویم؛ آن‌ها کارشان را درست انجام دادند!
محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان بعد از پیروزی تیم ملی عربستان در برابر آرژانتین به شادی پرداخت و این پیروزی را به مردم کشورش تبریک گفت. امروز در گروه C جام جهانی قطر، تیم ملی عربستان سعودی به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت و با نتیجه ۲-۱ پیروز شد. به همین مناسبت سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان روز چهارشنبه (فردا) را تعطیل عمومی اعلام کرد.
جامعه ورزش و فوتبال تبریز بعد از نماز جمعه تبریز با حمل پرچم جمهوری اسلامی کشور از جلو مصلای حضرت امام (ره) تبریز تا میدان ساعت از تیم ملی فوتبال کشور حمایت کردند و با شعار های ایران , ایران , عشق و علاقه خود را به تیم ملی و بازیکنان تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را ابراز کردند. .
علی کریمی، ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران امروز تولد ۴۴ سالگی خود را جشن گرفت.
در بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه تاکید می‌شود، خبرنگاران شرق و هم‌میهن، به عنوان آموزش‌دیدگان سازمان سیا و دارای ماموریت خاص برای تحریک اطرافیان مرحومه مهسا امینی، کارگردانی برخی صحنه‌ها و انعکاس اخبار و تصاویر جهت‌دار معرفی می‌شوند. همین بیانیه کافی بود که دو روزنامه شرق و هم‌میهن به گونه‌ای جدی واکنش نشان دهند و در مقابل روزنامه کیهان نیز به شدت آن‌ها را مورد حمله قرار بدهد
قربان بردیف سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز به همراه مدیرعامل این باشگاه با حضور در مجموعه تمرینی «پک» با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دیدار کرد و به گفتگو پرداخت.
رئیس جمهور اوکراین ضمن تبریک به فرماندهان نجات یافته از اسارت روسیه گفت: شنیدن صدایتان و دیدن شما پس از مدت‌ها مایه خوشحالی است. به کار‌هایی که برای کشور انجام داده‌اید، افتخار می‌کنیم.
صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به بازگشت کارلوس کی روش واکنش نشان داد.
مردی که در یکی از محلات تبریز، در اقدامی رعب‌آور مقدار زیادی اسید را بر روی همسایه جوان خود ریخته و پا به فرار گذاشته است، تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
مردی که در یکی از محلات تبریز، در اقدامی رعب‌آور مقدار زیادی اسید را بر روی همسایه جوان خود ریخته و پا به فرار گذاشته است، تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
صحنه‌هایی از پایتخت افغانستان، تقریبا یک سال پس از حکومت مجدد طالبان بر این کشور را مشاهده می‌کنید. طی این مدت زنان با محرومیت از تحصیل، مجبور به پوشیدن برقع، ممنوعیت حضور در سیاست و رسانه، به تدریج از زندگی عمومی در افغانستان ناپدید شده اند. رژیم طالبان نسخه دقیقی از قوانین را وضع کرده است که جایی برای زنان که بیش از نیمی از جمعیت را تشکیل می‌دهند، باقی نمی‌گذارد. یک کارمند دولتی به خبرگزاری فرانسه گفته من کارم را دوست داشتم، می‌توانستم به فرزندانم تحصیلات خوبی ارائه دهم. اما وقتی آن‌ها رسیدند مجبور شدم در خانه بمانم؛ و حقوقم را قطع کردند. من معتقدم که طالبان همان‌هایی هستند که قبلا بودند: رژیم تاریک.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ