چند نکته بسیار ساده و در عین حال کاربردی وجود دارد که با رعایت آن‌ها شما م‌یتوانید تجربه خراب شدن لباسشویی را نداشته باشید و یا کمتر با آن مواجه شوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر امنیت گوشی های هوشمند سامسونگ به کاربران درباره بدترین اشتباه ممکن که دستگاه ها و داده های آنان را در معرض خطر قرار خواهد داد هشدار می دهد.
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ «ارتباطات سیار» کشور ۲۹ ساله شد وبزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران که ۱۹ مرداد ۱۳۷۳ باواگذاری چهار سیمکارت به کارکنان نهاد ریاست جمهوری، رسماً عرضه سیمکارت را آغاز کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در راستای اجرای قانون بودجه امسال طی بخشنامه‌ای پرداخت اعتبارات جانبی دستگاه ها از جمله آب و برق را مشروط به ثبت اموال غیرمنقول آنها در سامانه سادا عنوان کرد.
سفیر ایران در افغانستان گفت:تعاملات و ارتباطات دو جانبه در سایه تأمین منافع طرفین محقق می‌شود.
طبق گزارش پلیس، صاحب یک پمپ بنزین در کارولینای جنوبی پسر ۱۴ ساله ای را که به اشتباه متهم به دزدی از مغازه کرده بود، کُشت.
برخی اشتباهات جوانان در دهه ۲۰ زندگی ممکن است قابل جبران باشند، اما مواردی هم وجود دارد که ممکن است جبران ناپذیر باشد؛ بنابراین باید به انتخاب راه درست در ۲۰ تا ۳۰ سالگی بسیار دقت کرد.
دیپ‌فیک‌ها با فریب دادن مردم در مورد افراد مشهور و شخصیت‌های سیاسی، کار‌ها و سخنانی را به آن‌ها نسبت می‌دهند که واقعی نیستند. اما اشتباهاتی ساده مانند نبودن انگشت‌های دست یا کیفیت پایین برخی ویدیوها، نشانه واضحی از این است که برخی تصاویر و فیلم‌ها اصلاح شده‌اند.
سرنوشت دختر درس‌خوان و ساده خانواده تغییر کرده بود و مهشید دیگر نمی‌توانست درس بخواند و صبح و شب به اشتباهی که انجام داده بود فکر می‌کرد و کابوس‌های شبانه دیگر امانش را بریده بود و نمی‌دانست چه سرنوشتی در انتظارش است و اگر یک روز پدرش به اشتباهاتی که دخترش کرده آگاه شود چه اتفاقی رخ می‌دهد.
توماس توخل در نشست خبری امروز خود در مورد درگیری بین سادیو مانه و لروی سانه صحبت کرد و گفت که او اشتباهش را قبول کرده و اینکه همواره حامی وی خواهد بود.
طبق اطلاعات سازمان کنترل و پیشگیری از بیماری ها، اگر بعضی از غذا‌ها را در طبقه بالای فریزر قرار دهید، باعث آسیب به بدن می‌شوید و همین اشتباه ساده در نگهداری از ماده غذایی باعث پخش شدن باکتری خطرناک و ابتلا به بیماری‌های جدی می‌شود، اما به نظر شما کدام غذا است که هرگز نباید آن را در طبقه بالای فریزر بگذاریم؟ برای اطلاع از پاسخ با ما در این بخش همراه باشید.
آخرین آمار کرونا در ایران/ سرقت ۷۰۰ میلیونی پرستار قلابی از زن ۹۱ ساله/ معمای قتل مرد افغانستانی از سوی مردان موتورسوار/ دختری در لانه کثیف/ افشای راز قتل راننده سمند با دستگیری ۲ معتاد/ فرجام مرگبار کیف‌قاپی در خیابان پاسداران تهران/ بخشش مردی که اشتباهی آدم کشت/ سرقت‌های لاکچری!/ حکم حبس، تبعید و دیه برای یک متهم فراری
برای همه افراد پیش می‌آید که در پیدا کردن لغات مناسب دچار مشکل شوند. ولی فرد مبتلا به بیماری آلزایمر گاهی کلمات ساده را از یاد برده و لغات نامناسب جایگزین می‌کند. درنتیجه جملات او نامفهوم می‌شوند. اشتباهات دستوری و ناتوانی دنبال کردن یک موضوع از دیگر نشانه‌هاست.
مطالعات نشان داده: تقریبا هر نوع دارویی می‌تواند باعث ایجاد زخم در مری شود، اما چندین داروی رایج وجود دارند که در صورت گیر کردن باعث آسیب قابل توجهی خواهند شد.
این روند‌ها دائمی نیستند. مشکلات پیچیده جهان همواره به افرادی اجازه می‌دهند که پاسخ‌هایی ساده، اغوا کننده و اشتباه ارائه کنند. با این وجود، بیایید امیدوار باشیم که در سال ۲۰۲۳ میلادی پوپولیسم به دلیل قلابی و ساختگی بودن آن به دلیل آن چه که هست فاش و آشکار شود.
وزیر ارتباطات برنامه ۱۰ ساله فضایی را حاصل بیش از ۶۰ جلسه با نخبگان دانست و گفت: این سند کشور را تبدیل به قطب فضایی منطقه می‌کند
نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: اگر اعتماد بی جا به آمریکا، انگلیس و فرانسه اوج ساده لوحی سیاسی است، اعتماد بی حد و حصر به چین و روسیه نیز اشتباه دیپلماتیک است.
کارشناس وزارت ارتباطات گفت: اصلا پیامکی ارسال نشده است بلکه آلارمی بوده که برای تعدادی از گوشی‌های کاربران ارسال شده است و ثانیا کاملا از پیش برنامه‌ریزی شده و یک تست ساده مخابراتی بوده است.
آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات نوشت: به زبان ساده بگویم که فیلتر کردن نتیجه ندارد. مگر تلگرام و واتس اپ و اینستاگرام و توییتر و … و حتی فیلترشکن‌ها بسته نشده، آیا کارساز بود؟ بسیاری از مردم کشور دیروز این عکس رو دیدند و برخی هم واکنش نشون دادند.
رئیس جمهور کشورمان در دیدار نخست وزیر پاکستان گفت: روابط ایران و پاکستان، تعامل معمول دو همسایه نیست، بلکه روابطی عمیق و متکی به نزدیکی‌های فرهنگی و اشتراکات اعتقادی هزاران ساله است.
با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر سیده عاطفه موسوی به سمت مشاور وزیر در امور بانوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد.
معاون باشگاه استقلال گفت: نمی‌توانیم اشتباهات داوری را عادی و ساده بدانیم و مسئولان باید فکری جدی برای این موضوع کنند.
دیدار تیم های خوشه طلایی و چادرملو با تساوی یک – یک به پایان رسید که گلرهای دو تیم، روی این دو گل مقصر بودند.
آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به خبر آزاد بودن واردات آیفوت نوشت: با یک اعلام ممنوعیت ساده قیمت هر آیفون در بازار بیش از ۵۰ درصد رشد کرد. رانت و دزدی شاخ و دم ندارد، به همین راحتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ