احکام اولیه متهمین پرونده حادثه تروریستی محله خانه اصفهان که منجر به شهادت ۳ نفر از نیروهای مدافع امنیت شده بود صادر و ۳ تن از متهمین به اعدام محکوم شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان فارس از صدور حکم پرونده ضارب بانوی آمر به معروف در نارنجستان شیراز در دادگاه بدوی خبر داد.
شورای عالی قضایی عراق حکم بازداشت وزیر دارایی سابق و سه تن از نزدیکان مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق این کشور را در ارتباط با پرونده موسوم به «سرقت قرن» صادر کرد.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: متهمان پرونده اهانت به همسر شهید مدافع حرم در شهر اراک به تحمل یک سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری و جزای نقدی محکوم شدند.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: متهمان پرونده اهانت به همسر شهید مدافع حرم در شهر اراک به تحمل یک سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری و جزای نقدی محکوم شدند.
شماری از داوطلبان شبهه‌دار کنکور که رای قطعی محکومیت در هیات‌های رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری و محکومیت در شعب بدوی و تجدیدنظر دیوان عدالت اداری داشتند، با توجه به استفساریه یاد شده، به دیوان عدالت اداری مراجعه و در آنجا طرح شکایت کردند و شعبه ۲۸ دیوان هم دستور موقت بازگشت به تحصیل تعدادی از این افراد را صادر کرد؛ رایی که، چون اجرا نشد، شکایت تازه‌ای در پی داشت...
محمدحسین آجرلو، همسر نیلوفر حامدی در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی توئیتر درباره آخرین جلسه دادگاه نیلوفر حامدی نوشت: «امروز دومین و آخرین جلسه دادگاه بدوی نیلوفر حامدی برگزار و آخرین دفاع نیز گرفته شد. نیلوفر در این جلسه گفت به عملکرد خود به عنوان یک روزنامه‌نگار افتخار می‌کند.»
صالح نیکبخت می‌گوید: «هیچ قاضی‌ای نمی‌تواند در مورد عام و کلی احکامی را صادر کند و آن را در اختیار پلیس قرار دهد مضافا اینکه مجازات موضوع تبصره ذیل ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی از مواردی است که باید ابتدا به ساکن در دادگاه مطرح شود و پرونده‌های مربوطه مستقیما بدون نیاز به تحقیق قاضی کشیک به دادگاه ارسال می‌شود.»
وزیر دادگستری فرانسه اعلام کرد که در جریان اعتراضات اخیر در این کشور، بیش از ۷۰۰ نفر به زندان محکوم شده‌اند.
رای بدوی پرونده صادق زیبا کلام و کیفرخواست برای هنگامه شهیدی صادر شدند.
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از صدور حکم بدوی پرونده شهرداری ارومیه در دادگاه کیفری ۲ ارومیه خبر داد.
دادگاه نظامی غزه برای سه جاسوس مرتبط با رژیم صهیونیستی حکم اعدام صادر کرد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه گفت: ۶ ماه حکم حبس برای سه متهم تلف کردن یک خرس در این شهرستان صادر شد.
احمد امیری با اشاره به صدور حکم برای عوامل اتلاف یک قلاده خرس در این شهرستان اظهار کرد: سال گذشته در پی انتشار فیلم تلف کردن یک قلاده خرس در روستای قلعه سفید دهستان مرغا این شهرستان در فضای مجازی، کار شناسایی عوامل این اقدام در دستور قرار گرفت.
یک دادستان فرانسوی به دلیل عدم حضور رئیس بانک مرکزی لبنان در دادگاه برای پاسخگویی به اتهاماتش در زمینه مالی، برای وی حکم جلب صادر کرد.
با گذشت حدود چهار سال از صدور حکم زندان برای محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران به اتهام قتل همسرش از صبح امروز اعلام شد که وی مشمول عفو شده و از زندان آزاد شده است.
مجامع انتخاباتی فدراسیون ها اگرچه با تایید صلاحیت دیرهنگام کاندیداها و دقیقه نودی به سرانجام رسید اما عدم صدور حکم منتخبان این مجامع چالشی دیگر را برای ورزش موجب شده است.
با وجود گذشت بیش از ۴۰ روز از برگزاری انتخابات فدراسیون گلف، هنوز حکم ریاست حمید عزیزی برای دومین دوره ریاست در این فدراسیون صادر نشده است.
با وجود گذشت بیش از ۴۰ روز از برگزاری انتخابات فدراسیون گلف، هنوز حکم ریاست حمید عزیزی برای دومین دوره ریاست در این فدراسیون صادر نشده است.
اقدام رهبر انقلاب و قوه قضاییه گام مهمی برای آرامش بخشیدن به جامعه و فضای سیاسی کشور بود لذا انتظار است بعد از این حکم همه جناح های سیاسی و چهره های مشهور سیاسی و همه مسئولان سابق و فعلی به گونه ای اظهار نظر و عمل نمایند که اقدام آنها در راستای همین هدف مهم باشد و صدور بیانیه های شعاری و بدون مبنا و تنش زا هیچ تاثیر مثبت و گام موثری در این زمینه نخواهد بود.
مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه صنعتی شریف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رویکرد دانشگاه در برخورد با دانشجویان معترض در وقایع اخیر چیست؟ گفت: ما دانشجوی معترض را از دانشجوی متخلف جدا می‌دانیم. رویکرد دانشگاه صدور مجوز برای تشکل‌های قانونی موجود در دانشگاه برای برگزاری تجمعات قانونی، جلسات مناظره، برنامه‌های تریبون آزاد و … است تا دانشجویان بتوانند در چهارچوب ضوابط و مقررات موجود و بدون واردکردن آسیب به خود و دیگران، حرف خود را بزنند و حرف دیگران را بشنوند و بنیان فکری خود را رشد دهند.
حکم بدوی برخی از اغتشاشگران در تهران صادر شد، یکی از این احکام اولیه ، حکم اعدام فردی به جرم محاربه است.
حکم بدوی برخی از اغتشاشگران در تهران صادر شد، یکی از این احکام اولیه ، حکم اعدام فردی به جرم محاربه است.
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: پس از برگزاری دادگاه تعدادی از متهمان اغتشاشات در استان تهران، احکام بدوی و اولیه این پرونده‌ها از سوی دادگاه انقلاب صادر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ