حکم تخریب خانه مجریان عملیات ضدصهیونیستی در جنین از سوی نظامیان صهیونیستی صادر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنیانگذار و مدیرعامل ابرآروان گفت: اینکه کیهان در ادامه تخریب‌ها و تهمت‌های چندساله‌اش، کشور را به بی‌قانونی و مصادره‌ی اموال قانونی و مالکیت فکری بخش خصوصی دعوت می‌کند، جای تعجب ندارد. این نوع رفتار‌های کیهان در سال‌های اخیر بار‌ها و بار‌ها تکرار شده، اما در این میان، این سکوت نهاد‌های قانونی است که تعجب‌برانگیز است.
این شرایط به افزایش موج مهاجرت‌ها دامن خواهد زد و نوعی ناامیدی در فعالان اقتصادی ایجاد می‌کند. تشدید فشار‌ها بر افرادی که در حوزه فناوری‌های نوظهور به خصوص کسب و کار‌های آنلاین کار می‌کنند، برای آینده کشور مخرب است. با این رفتار‌ها و طرز تفکر که به دنبال تصفیه سازمان‌ها و مشاغل است، بسیاری از جوانان از کشور متواری می‌شوند و فعالیت‌های اقتصادی خود را نیز به خارج از کشور منتقل می‌کنند. این اظهارنظرها، نشانگر شکست سیاست‌های مقابله با مطالبات نسل جوان است.
اظهارنظرهای اخیر درباره اکوسیستم استارتاپی کشور از تغییر نگاه حاکمیت به این حوزه خبر می‌دهد. ظاهراً حاکمیت در پی انحصار بیشتر است.
«چگونه می‌توان بخش عمده‌ای از اموال مردم را مصادره کرد؟ چگونه می‌توان به خاطر بدحجابی فرزند یک خانواده، کل سرمایه خانواده را سلب کرد؟ بی حجابی بین اقشار جوان جامعه رواج پیدا کرد، بنابراین چرا باید پدر و مادر میانسال خانواده در این شرایط اقتصادی تاوان دهند؟ من معتقدم آسیب این نوع رفتار، بسیار سنگین‌تر از هر جریمه‌ای است.»
دفتر هماهنگی امور انسان‌دوستانه سازمان ملل متحد در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تنها طی دو هفته ۳۸ ساختمان متعلق به فلسطینیان را تخریب و مصادره کرده است.
شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز منزل یک شهروند فلسطینی را در قدس اشغالی تخلیه کرده و با فلسطینیان معترض درگیر شدند.
دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد، اوچا، اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست تنها در دوهفته، ۴۲ ساختمان فلسطینیان را تخریب و مصادره نموده‌اند.
عادی‌سازی رابطۀ سعودی‌ها با اسرائیل، قاعدتاً برخی از محافل جمهوری اسلامی را که «مصادره به مطلوب» کردن سیاست عربستان در دستور کار تبلیغاتی‌شان قرار گرفته است، شوکه خواهد کرد، اما بسیار بعید است که این ماجرا به خودی خود، اختلال بزرگی در روند عادی‌سازی رابطۀ تهران و ریاض ایجاد کند و آن را به نقطۀ بحرانی قبل برگرداند.
نه در فقه و نه در قانون نمی‌توان به چنین استنباطی رسید که خرید و جمع‌آوری سکه یا ارز می‌تواند مصداق احتکار باشد؛ یعنی خرید و ذخیره سکه دارای رکن قانونی به عنوان «احتکار» نیست. مضافا اینکه این فعل دارای رکن‌های «مادی» و «معنوی» هم به عنوان یک جرم نیست. مهم‌ترین چیزی که در رکن مادی بررسی می‌شود، رفتار است.
علم‌الهدی، امام‌جمعه مشهد گفت: برادران، خواهران، عزیزان من، اگر شما سرمایه خود را انباشته کردید و آن را برای سود بیشتر به ارز و سکه تبدیل کردید، این عمل معصیتی هم‌تراز با احتکار است. وقتی سخن از جنایت اقتصادی به میدان می‌آید، اذهان عمومی متمرکز بر احتکار است. بله این عمل حرام است و این اموال باید مصادره به نفع مردم شود، اما به‌موازات این، سرمایه‌ای هم که به امید نوسانات اقتصاد مسدود شود، سودش حرام و اصل عمل آن نیز نادرست است.
محمد خوش‌چهره، اقتصاددان و نماینده پیشین مجلس گفت: در دوران آقای روحانی نیز، فقط در سال های پایانی دیدیم که یک درکی از جنگ اقتصادی پیدا کردند. در مورد دولت آقای رییسی نیز به صراحت می گویم علی رغم اینکه از ابتدا به جنگ اقتصادی اشاره کردند، تاکنون درک درستی از مساله نداشته اند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: صحبت‌های تیمارگر پیروز در مورد میزان حقوقش را تکذیب می‌کنیم و از این به بعد هر کسی که دستاوردهای محیط زیست را مصادره کند با آن برخورد می‌کنیم.
سفیر روسیه در انگلیس از برنامه ریزی لندن برای مصادره اموال و دارایی های مسدود شده روسیه به نفع اوکراین خبر داد.
سخنگوی دوما روسیه می‌گوید که برنامه آلمان برای مصادره دارایی‌های روسیه و انتقال آن به اوکراین، ممکن است سایر کشورها را هم در دام نقض قوانین بین‌المللی بیندازد.
دلخوری ساپینتو از فتح‌الله‌زاده، داستان جالبی دارد و ریشه آن به اتاقی در کمپ مرحوم حجازی برمیگردد.
حسین شریعتمداری نوشت: وحشت غرب از احتمال بسته شدن تنگه هرمز به وضوح حکایت از آن دارد که بستن تنگه هرمز به روی کشور‌های حامی تروریست‌ها در کشورمان، اولاً: قانونی است. ثانیاً؛ ایران توان انجام آن را دارد
بستن تنگه هرمز به روی کشتی‌های نفتی و شناور‌های تجاری کشور‌های غربی حق قانونی ایران برای مقابله با اقدامات تروریستی آن‌ها در داخل کشورمان است و حتی می‌توانیم بخشی از محموله‌های تجاری آن‌ها را در مقابل آسیب‌های مالی که به کشورمان زده‌اند به عنوان غرامت مصادره کنیم.
موفقیت شما باید اسباب انسجام اجتماعی میان همه مردم باشد و نه ابزار مصادره و سودجویی جماعت اهل قدرت و ایجاد تنش میان مردم.
سوریه‌سازی در اتاق فکر‌های تحریم و جنگ و در رسانه‌ها و دولت‌های پرکینه‌ای که مصادره اعتراض‌های مردم به سود جنگ و تحریم بیشتر را در دستور کار خود قرار داده‌اند، است.
ربیعی نوشت: سوریه‌سازی در اتاق فکر‌های تحریم و جنگ و در رسانه‌ها و دولت‌های پرکینه‌ای که مصادره اعتراض‌های مردم به سود جنگ و تحریم بیشتر را در دستور کار خود قرار داده‌اند، است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اروپایی‌ها مجازند همه اموال و دارایی‌های من را مصادره و صرف خرید ذغال سنگ برای شهروندان اروپایی کنند؛ زمستان سختی در پیش است.
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای خواستار برخورد قاطع با «سلبریتی‌های خودفروخته» شد و نوشت: جهت جبران خساراتی که به مردم وارد شده، اموال آنها مصادره و صرف جبران خسارات شود.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز به دفتر شماری از نهادی حقوقی و مدنی فلسطینی در شهر رام الله واقع در کرانه باختری یورش برده و لوازم آن را مصادره کردند.
چارچوب هماهنگی عراق طی بیانیه ای اعلام کرد که تنها راه حل مشکلات عراق گفتگو و تفاهم است و هیچ جناحی نمی تواند اراده ملت عراق را تحت هیچ شرایطی مصادره کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ