عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ایران گفت: امام خمینی (ره) می‌گفت ما وقتی موحد هستیم که هر کاری می‌کنیم در زندگی شخصی و اجتماعی تنها هدف‌مان برای خدا باشد. ما مامور به تکلیفی هستیم نه نتیجه! برای مؤمن شهرت و گمنامی مساوی است. در هر شکل وظیفه من خدمت به مردم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ثبت کردن تنها خشت اول کار بوده و رسیدگی‌ها و نگهداری بعد از ثبت اثر کار مهم‌تری بود که مغفول ماند. متاسفانه ما هیچ فکر دیگری در این زمینه نکردیم. درآن دهه آثار شاخص زیادی به ثبت رسیدند و در این بین از دهه ۷۰ آثار زیاد دیگری که بنا به عقیده برخی کارشناسان فاقد ارزش بودند هم ثبت ملی شدند. او معتقد است وزارت میراث فرهنگی باید یک برنامه‌ریزی برای آثار ثبت ملی داشته باشد از تهیه فرم و شنیدن درخواست مالکین این آثار تا بازدید‌های دوره‌ای برای دیدن آخرین تحولات این آثار که می‌تواند به نگهداری آن‌ها کمک کند.
اینکه علی اوجی تهیه کننده این فیلم است نیز نشانه دیگری برای کارشناسان است که با یک اثر جدی مواجه نیستیم. تقریباً هیچ اثری با تهیه کنندگی اوجی در این سال‌ها تولید نشده که از کیفیت قابل توجهی برخوردار باشد و در گیشه موفقیت عظیمی به دست آورد یا دست کم منتقدین بر سر ارزش‌های هنری‌اش توافق داشته باشند اما مدیری ظاهراً ترجیح می‌دهد به هر قیمت ممکن با همان تیم سال‌های اخیرش کار کند؛ همکاری که در سریال پدر گواردیولا نیز اتفاق افتاده و...
بیماری دژنراتیو شبکیه یا تباهی لکه زرد مشکلی برای میلیون ها نفر در سراسر جهان است زیرا بر اثر آن سلول های حساس به نور به نام گیرنده های نوری در پشت چشم بدون وجود هیچ گونه جایگزینی می میرند. اکنون اما به مدد تحقیقات تازه راهکاری فراهم شده که نشان می دهد ممکن است پیدا کردن راه حل نهایی برای رفع این مشکل دور از دسترس نباشد.
در اخترفیزیک، اثر اسپاگتی به نحوه سقوط اجرام به داخل سیاهچاله گفته می‌شود. گرانش سیاهچاله چنان بالا است که هیچ جسمی در نزدیکی آن تاب مقاومت را ندارد و همچون اسپاگتی به سمت داخل آن کش می‌آید.
در نشست خبری جو بایدن، یک خبرنگار با پرسید: آیا می‌توانید به آمریکایی‌ها اطمینان دهید که هیچ اثر مضاعفی وجود نخواهد داشت؟ آیا انتظار دارید بانک‌های دیگر شکست بخورند؟ با واکنش عجیب از رئیس جمهور آمریکا روبرو شد.
شریفی در خصوص خبر فوت یک دانش آموز در شهرستان اقلید فارس که در فضای مجازی در حال انتشار است، اظهار داشت: هیچ دانش آموزی به دلیل مسمومیت در مدارس فوت نشده است و این خبر قویا تکذیب می‌شود.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ایران گفت: امام خمینی (ره) می‌گفت ما وقتی موحد هستیم که هر کاری می‌کنیم در زندگی شخصی و اجتماعی تنها هدف‌مان برای خدا باشد. ما مامور به تکلیفی هستیم نه نتیجه! برای مؤمن شهرت و گمنامی مساوی است. در هر شکل وظیفه من خدمت به مردم است.
رئیسی خاطرنشان کرد: ممکن است که در اثر برخورد با فساد جیغ عده‌ای که خود را خواص می‌پندارند بلند شود، اما این مسئله به هیچ وجه برای ما اهمیت ندارد
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس با انتقاد از عملکرد وزارت میراث فرهنگی و گردشگری کشور گفت: این وزارت در شوش آن هم با دو اثر جهانی، هیچ کار ارزشمندی در حوزه میراثی و گردشگری انجام نداد.
رشت- دادستان مرکز گیلان با اشاره به اینکه فوت یاسین جمال زاده در اثر شلیک ماموران انتظامی یا امنیتی نبوده است، گفت: در محدوده وقوع این حادثه هیچ مامور امنیتی و انتظامی مستقر نبوده است.
موضوع کشته شدن علیرضا کریمی از سوی دادگستری کل استان مرکزی مورد بررسی و تحقیقات فنی و قضایی قرار گرفته است و در نتیجه تحقیقات به عمل آمده مشخص شده فوت این فرد با اغتشاشات و حوادث اخیر هیچ ارتباطی ندارد.
دادستان مرکز استان گیلان درباره شایعات منتشره درمورد فوت مائده جوانفر گفت: فوت نامبرده هیچ ارتباطی با تجمعات و اغتشاشات اخیر ندارد و شایعه کشته شدن وی مانور دشمن برای انحراف اذهان عمومی و فضا سازی منفی است.
بر اساس مستندات موجود، تاکنون تعداد مجموعه جان باختگان هشتم مهرماه و روز‌های بعداز آن در شهر زاهدان ۳۵ تن می‌باشد که شامل: برخی از نمازگزاران در مصلی، جان باختگان در مرحله اول اطراف کلانتری، کشته شدگان از افراد مسلح در اثر درگیری‌ها سطح شهر و همچنین شهروندان بی گناه به قتل رسیده توسط اشرار در مناطق مختلف شهر می‌باشد.
براساس مستندات موجود تاکنون ، تعداد مجموعه جان باختگان هشتم مهرماه و روزهای بعداز آن در شهر زاهدان ۳۵ نفر می باشد که شامل :برخی از نمازگزاران در مصلی ، جان باختگان در مرحله اول اطراف کلانتری ، کشته شدگان از افراد مسلح در اثر درگیری ها سطح شهر و همچنین شهروندان بی گناه به قتل رسیده توسط اشرار در مناطق مختلف شهر می باشد.
بسیجی مدافع امنیت پوریا احمدی هم که روز ۳۰ شهریور ماه در جریان اغتشاشات بر اثر ضربات متعدد چاقو مجروح شده بود، روز ۱۲ مهرماه بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت می‌رسد.
آیت الله جوادی آملی با اشاره به انواع تبلیغ بیان داشتند: تبلیغ یک زمان در قالب سخنرانی است، این اثر خودش را دارد؛ یک زمان تبلیغ عملی است. اگر به درد مردم برسیم تبلیغ عملی کردیم و این مؤثرتر است.
بوربور گفت: ما باید براساس امکانات خودمان و بدون وابستگی به نفت کشور را اداره کنیم. در واقع رویکرد ما باید این باشد که نفت را تبدیل به محصولاتی کنیم که تحریم روی صادرات این محصولات اثر نگذارد.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوانات گفت: به هیچ عنوان گوشت از ذبح دام‌هایی که کنار جاده یا معابر عرضه می‌شوند، جهت مصرف خریداری نشود. ذبح دام باید در مراکزی باشد که تحت نظارت سازمان دام پزشکی هستند. ذبح دام در کشتارگاه‌های تحت نظارت انجام شود.
تعدادی از دوچرخه سواران شرکت کننده در یک مسابقه در استرالیا بر اثر برخورد یک خودروی سواری سرنگون شدند. دوچرخه سواران در حال رکاب زدن در کنار جاده در شورتلند بودند که خودروی سواری با بی احتیاطی به نفر اول آن‌ها برخورد و منجر به سرنگونی او و تعداد دیگری از دوچرخه سواران شد. هیچ کس در این حادثه آسیب جدی ندید، اما دو تن از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند. پلیس گفته راننده متخلف ۳۱ ساله ۴۶۴ دلار جریمه شده و سه امتیاز از دست داد.
مطهری درباره اینکه، آیا محکومیتش مشمول حبس تعلیقی شده یا نه، گفت که حبس تعلیقی، اثر موثری ندارد و البته که همین حکم نیز در دیوان عالی در حال بررسی است.
فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: فوت ۵ نفر بر اثر گزش عقرب کذب بوده و به هیچ وجه صحت ندارد. در روستای چاهنان تنها ۱۲ مورد گزش عقرب گزارش شده که هیچکدام خوشبختانه فوت نشده‌اند.
کامیاران- مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: مرگ بوکسور نوجوان عضو تیم ملی هیچ ارتباطی به نحوه میزبانی استان نداشته و بر اثر عارضه قلبی و مغزی حین تمرین جان باخته است.
همه مردم و افراد جامعه در هر لحظه از روز ناچار به گرفتن تصمیماتی برای رتق و فتق امور خود هستند که این تصمیمات می تواند در سطوح مختلف و با آثار گوناگون باشد؛ گاهی ممکن است اثر این تصمیم فقط بر خود شخص وارد آید و گاهی یک اجتماع چند ده نفره یا بیشتر و یا حتی یک شهر یا کشور را تحت تاثیر قرار دهد.
هیچ جایزه‌ای در بخش رقابتی به طور هم‌ارزش میان دو یا چند اثر تقسیم نمی‌شود و در واقع سیمرغ بلورین بهترین فیلم یا بهترین کارگردانی یا بهترین نقش اول به دو فیلم یا به یک هنرمند برای دو فیلم تعلق نمی‌گیرد. همچنین دست اندرکاران اصلی تولید فیلم‌های بخش‌های رقابتی نمی‌توانند عهده دار مسئولیت داوری فیلم‌های آن بخش باشند؛ تغییراتی هرچند کوچک برای نزدیک کردن جشنواره فیلم فجر به استاندارد‌های برپایی جشنواره فیلم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ