فرزین گفت: تا آخر هفته آینده مرکز مبادله ارز و طلا افتتاح می‌شود کلیه خدمات مردم در مرکز ارائه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران با اتمام هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با ثبت ۱۰ باخت و کسب تنها دو پیروزی در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفت و به کار خود پایان داد.
‌خیابان کریم‌خان زند حدفاصل میدان هفت تیر تا میدان، ولی عصر (عج)، پل روگذری هم دارد به همین نام؛ پل کریم‌خان. این پل در تقاطع خیابان کریم‌خان زند و خیابان شهید سپهبد قرنی قرار دارد و همین راسته است که به دلیل داشتن کتابفروشی‌های مختلف معروف است و شده پاتوق عشق کتاب‌هایی که برای همنشینی و انس با کتاب این خیابان خاطره‌انگیز را انتخاب می‌کنند.
همایون عبدالرحیم در کتاب کوچه پس کوچه‌های تهران نوشته است «زیارتگاهی در قریه هفت‌چنار وجود دارد، بقعه و مرقد نیست، بلکه هفت‌چنار است» یک گاز بزرگ از فلافل می‌زنیم و به نیت دیدن مکان مقدس محله یعنی هفت عدد چنار معروف مسیرمان را تا شهر کتاب ادامه می‌دهیم تا به درختی برسیم که اسمش همنشین اسم محله شده است چناری با یک ریشه و هفت تنه که در حال حاضر به جز دو سه تنه چیزی از آن باقی نمانده. جایی برای نذر و نیاز اهالی در کنار یک درخت جادویی ...
دورتموند که بیست‌و‌دومین پیروزی‌اش را در این فصل کسب کرد، 70 امتیازی شد و صدر جدول را از چنگ بایرن مونیخ درآورد. این در حالیست که دو تیم تنها یک بازی دیگر تا پایان فصل دارند. در هفته پایانی بوندس‌لیگا بوروسیا دورتموند میزبان ماینتس است و بایرن مونیخ در خانه کلن به میدان می‌رود.
به احتمال زیاد سیاست خارجی ایالات متحده در طول یک سال و نیم آینده احتمالا تا آنجا که ممکن است خسته کننده خواهد بود. تنها چیزی که دولت بایدن نیاز دارد این است که بقیه نقاط جهان با یکدیگر بازی کنند.
اجازه ورود زنان به ورزشگاه آزادی در هفته قبل هم داده نشد تا مشخص شود وعده‌های مکرر درباره حل‌شدن این موضوع در حد حرف باقی مانده است. گو اینکه صدور مجوز برای ورود تماشاگران زن به سالن محل برگزاری دیدار فوتسال تیم ملی ایران با ازبکستان و ابراز امیدواری دوباره مهدی تاج، این نوید را می‌داد که برای دربی حداقل اجازه ورود زنان به ورزشگاه داده شود؛ امری که فعلا میسر نشده تا مشخص شود حتی رضایت ابراهیم رئیسی برای این مسئله هم به تنهایی کفایت نمی‌کند و ظاهرا نهاد‌های دیگری هم باید برای حل‌شدن این مورد حساس چراغ سبز نشان دهند.
گلودرد استرپتوکوکی یک بیماری بسیار دردناک و البته همراه با تب است. طول دوره این بیماری اغلب بیشتر از یک هفته است و به تنهایی می‌تواند باعث عفونت گوش یا حتی تب روماتیسمی شود و ارگان‌های مهم بدن را هدف قرار دهد. یک راه طبیعی برای مقابله با گلودرد استرپتوکوکی، غرغره کردن سرکه سیب رقیق شده در یک لیوان آب گرم است. یک تا ۳ قاشق چای‌خوری سرکه در هر ۸ اونس آب و غرغره کردن آن در طول روز برای از بین بردن این گلودرد مفید است.
حدفاصل میدان هفت تیر تا میدان ولیعصر به نام خیابان کریمخان زند نامگذاری شده است. در این خیابان یک پل رو گذر به همین نام نیز وجود دارد.
جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور اعلام کردند: جناب آقای رئیسی هماهنگی بین دستگاه ها و پیگیری مجدّانه در سطح عالی، نوش داروی به سرانجام رسیدن وعده شما و تکلیف قانونی است که مجلس به عهده دولت قرارداده است، اما متاسفانه ظاهرا بستر این پیگیری ها که شورای عالی مسکن می‌باشد از ابتدای دولت جنابعالی تا به امروز تنها ۴ جلسه تشکیل و از آخرین جلسه آن بیش از ۸۰ روز گذشته است، حال آنکه طبق وعده قبلی بنا بر برگزاری دو هفته یکبار این جلسه بوده است که طبق یک محاسبه ساده بیش از ۳۰ جلسه شورای عالی مسکن در دولت فعلی تشکیل نشده است.
در طول یک دهه از ۲۰ تا ۳۰ سالگی، راینر با سرعتی بی سابقه نسبت به سن خود رشد کرد. او نه تنها نهایتاً از مرز پنج فوت عبور کرد، بلکه دو فوت دیگر به قدش اضافه شد و در نهایت تا سال ۱۹۳۰ به بیش از هفت فوت و یک اینچ (۲ متر و ۱۶ سانتی متر) رسید.
همین یک سال پیش بود که وزیر صمت وعده داده بود که قیمت خودرو در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۵ درصد کاهش پیدا خواهد کرد. اما نه تنها وعده آقای وزیر محقق نشد بلکه حالا یک ماهی است که بازار با شتاب زیاد روند صعودی خود را طی می‌کند. به طوری که تنها در فاصله یک روز قیمت‌ها بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد و در مجموع طی یک هفته، این افزایش بین ۳۰ تا ۵۵ میلیون تومان بوده است
تنها نماینده‌ استان تهران در لیگ برتر فوتبال زنان ایران، در هفت مسابقه‌ برگزار شده تا به اینجای فصل، هفت شکست سنگین را متحمل شده و با صفر امتیاز و تنها یک گل زده در قعر جدول رده‌بندی ایستاده است.
در ماه اول، نوزادان باید ۸ تا ۱۲ بار در روز غذا بخورند. یعنی هر ۲-۳ ساعت یکبار. با این حال، برخی از نوزادان، می‌توانند هر ۱.۵ ساعت و تا ۱۵ بار در روز غذا بخورند. اگر کودک شما در چند هفته اول به تنهایی از خواب بیدار نمی‌شود، باید او را مجبور کنید تا طبق برنامه غذا بخورد.
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال زنان با پیروزی پنج تیم بالای جدول پشت سر گذاشته شد تا اختلاف امتیاز تیم چهارم و صدر جدول تنها یک امتیاز باشد.
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران می‌گوید: «با توجه به آنکه اکنون بیماران تنها ۵ تا ۱۰ درصد هزینه دارو را پرداخت می‌کنند و داروخانه‌ها دارو را به قیمت آزاد خریداری می‌کنند، بیمه‌ها باید بلافاصله طلب بخش خصوصی را حداکثر ظرف یک تا دو هفته پرداخت کنند.»
فدراسیون جهانی فوتبال تاکید کرد تغییر لیست تیم‌های ملی برای جام جهانی قطر تنها در یک صورت و با شرایط خاص امکانپذیر است.
تنها یک هفته دیگر از مسابقات لیگ برتر تا قبل از شروع جام جهانی برگزار خواهد شد و اگر رضایی هنوز فرصت حضور داشته باشد آخرین تلاش هایش را برای گرفتن بلیت قطر به کار خواهد گرفت
عقب‌بودن از میزان کسب دو امتیاز از هر دیدار تنها دل‌مشغولی تیم یحیی گل‌محمدی نیست. شاگردان او دو هفته است که بردی به دست نیاورده و از آن بدتر اینکه در این دو بازی اخیر تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند. شکست برابر تراکتور در دیدار خانگی از هفته هفتم و تساوی برابر سپاهان در دیداری خارج از خانه در هفته هشتم باعث شده تا این تیم مدعی حالا مورد انتقاد قرار بگیرد
با وجودی که تنها یک هفته تا مسابقات قهرمانی جهان باقی نمانده هنوز روادید تیراندازان صادر نشده است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه یک ساعت به مدت زمان اجرای طرح ترافیک افزوده شده است، گفت: تنها تغییر صورت گرفته نسبت به تابستان این است که زمان اتمام طرح ترافیک از ساعت پنج به شش عصر رسیده است. این درحالی است که در گذشته و پیش از پاندمی کرونا ساعت اجرای این طرح تا هفت عصر بود.
پرسپولیس تا پایان هفته چهارم لیگ برتر تنها تیمی است که دروازه‌اش حتی یک بار هم باز نشده و چهار کلین‌شیت متوالی به نام علیرضا بیرانوند ثبت شده است.
متولیان صمت در اظهارات گوناگونی خبر از اجرای سیاست آزادسازی واردات خودرو تا شهریور داده بودند اما تنها یک هفته تا پایان مهلت وعده ها مانده و این در حالیست که حتی از آیین نامه هم خبری نیست.
جلسه علنی مجلس به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد و سوال تعدادی از نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان در دستورکار قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ