فرمانده کل انتظامی گفت: نرم‌افزار موبایلی چت آنلاین پلیس راهور با مردم تا نوروز راه‌اندازی می‌شود تا مخاطبین بیشتری بتوانند در لحظه با پلیس ارتباط داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز تجاری ایران در نیجریه فعالیت خود را به تازگی آغاز کرده و مسئولیت پاویون ایران در نمایشگاه حلال در لاگوس که در شهریورماه برگزار می‌شود را برعهده گرفته است.
معاون وزیر کشور با اشاره به فعالیت شبانه روزی مرز خسوری در ایام اربعین حسینی گفت: ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی کشور پاسخگوی حجم عظیم زائران نیست.
معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: برای حدود ۶ هزار دانش آموز شناسایی شده که به شدت در معرض آسیب بودند برنامه‌هایی به کمک گروه‌های جهادی داشتیم.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت ۸ مرکز معاینه فنی در روز عید غدیرخم در پایتخت خبر داد.
سخنگو و معاون حقوقی و امور مجلس مرکز ملی فضای مجازی از تشکیل کارگروه و آغاز فعالیت رسیدگی به وضعیت اینترنت خبر داد.
مرکز نوآوری مغز با هدف بسترسازی برای انجام فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فناورانه با رویکردهای بین رشته‌ای کار خود را آغاز کرد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تشدید ناپایداری‌های جوی و فعالیت سامانه بارشی در سطح استان از فردا سه‌شنبه پنجم اردیبهشت خبرداد.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت ۶ مرکز معاینه فنی در روز عید سعید فطر و یازده مرکز در روز بعد از آن در پایتخت خبر داد.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه فردا، سه‌شنبه (اول فروردین ماه) سامانه بارشی در غالب نقاط کشور فعالیت خواهد داشت، گفت: در این روز بیشینه شدت بارش در نیمه غربی کشور و همچنین ارتفاعات و دامنه‌های البرز انتظار می‌رود. روز چهارشنبه (دوم فروردین ماه) در سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس، نواحی مرکز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد تگرگ و در نیمه غربی کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت مرکز بیهقی به صورت شبانه روزی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
معاون مرکز ملی فضای مجازی با تشریح اقدامات این مرکز درباره ساماندهی پیام رسانها گفت: ما خواهان تعامل با پلتفرم‌های خارجی هستیم اما حرفمان این است که با ما رفتار دوگانه نداشته باشند.
فرزین، رئیس بانک مرکزی از آغاز به کار مرکز مبادله ارز و طلا از فردا ساعت ۱۱ خبر داد.
بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار مرکز مبادله ارز و طلای ایران از روز سه‏ شنبه مورخ ۲ اسفندماه ۱۴۰۱ فعالیت رسمی خود را در حوزه معاملات ارزی (اسکناس و حواله) آغاز می‌کند.
شورای پول و اعتبار در جلسه ۱۱ بهمن ماه، مصوبه پیشین خود در خصوص بازار متشکل معاملات ارزی را اصلاح و آن بازار را در سطح توسعه‌یافته‌ای به عنوان «مرکز مبادله ارز و طلای ایران» ارتقا داد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: حدود یک هزار و ۲۰۰ دفتر خدمات الکترونیک قضایی با بالغ بر ۶ هزار کادر در کنار قوه قضاییه مشغول به فعالیت هستند.
مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور از فعالیت ۶۶۹ مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در کشور خبر داد و گفت: ۸۳ درصد آلودگی هوای تهران از منابع متحرک است.
مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور از فعالیت ۶۶۹ مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در کشور خبر داد و گفت: ۸۳ درصد آلودگی هوای تهران از منابع متحرک است.
مشهد ـ مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: ۱۱ مرکز خرید حمایتی زعفران از کشاورزان در خراسان رضوی فعال است که تا دوم بهمن ماه امسال نسبت به تحویل محصول از کشاورز اقدام می‌کنند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک در تمامی معابر شهر تهران سنگین گزارش می‌شود.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از فعالیت ۹۸۸۰ مرکز نیکوکاری در کشور خبر داد و گفت: ۱۵۹۳ مرکز نیکوکاری تخصصی فعالیت می کنند.
مسئول مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش گفت: تمامی مدارس در همه مقاطع تحصیلی و در همه استان های کشور از ابتدای سال تحصیلی جدید به صورت حضوری بازگشایی خواهند شد.
مدیر مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران گفت: بیش از ۴۰۰ شرکت در حوزه صنعت و معدن فعالیت می کند.
معاون مرکز برنامه و بودجه سازمان حفاظت محیط زیست از تدوین شاخص های بهره وری برای فعالیت های تخصصی این سازمان خبر داد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از فعالیت ۹۵ مرکز رشد فناور حوزه سلامت خبر داد و گفت: هدف امسال قرارگاه دانش بنیان افزایش ۲۰ درصدی شاخص های خروجی تبدیل تحقیقات به فناوری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ