سرمربی تیم ملی تنیس دختران کمتر از ۱۶ سال ایران با تاکید بر فشردگی مسابقات و سطح بالای مرحله فینال مقدماتی مسابقات بیلی جین کینگ کاپ گفت: برای اولین بار است که در این سطح از رقابت ها حاضر می شویم و امیدواریم بتوانیم مزد زحمات خود را بگیریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلال نصریان پدر صنعت گردشگری و هتلداری ایران در سن 80 سالگی چشم از جهان فرو بست.
استاد جلال نصریان پدر صنعت گردشگری و هتلداری ایران در سن 80 سالگی چشم از جهان فرو بست.
روبین لو نورمان، مدافع جوان تیم سوسیداد، در اولین بازی خود برای تیم ملی اسپانیا یک سوتی بد داد که منجر به گل اول ایتالیا شد.
امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در ناوشکن دنا و ناوبندر مکران از دریانوردان ارتش در بازگشت از ماموریت چرخش ۳۶۰ دور کره زمین استقبال کرد.
مهدی نظریان گفت: با توجه به اهمیت راهگذر بزرگراهی شرق کشوربه عنوان کوتاه‌ترین مسیر حمل کالا از از خاور دور به منطقه اورآسیا، تا پایان بهار ۷۹ کیلومتر از کریدور بزرگراهی کشور افتتاح می‌شود.
رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی گفت: ملی‌پوشان ایران بدون وایلدکارت و امتیاز هدیه‌ای که فدراسیون جهانی می‌دهد، به فینال مسابقات جهانی راه یافتند که این بسیار ارزشمند است.
رئیس فدراسیون اسکی و رئیس انجمن هاکی روی یخ به تشریح وضعیت تیم های هاکی روی یخ و شرایط این رشته در ایران پرداختند.
رئیس فدراسیون والیبال در حکمی عباس نظریان را به عنوان رئیس کمیته والیبال برفی منصوب کرد.
رئیس فدراسیون والیبال در حکمی عباس نظریان را به عنوان رئیس کمیته والیبال برفی منصوب کرد.
حسن نوریان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کراچی با سیده شهلا رضا وزیر امور زنان ایالت سند پاکستان دیدار کرد.
برف کوری، فتوکراتیت و یا نورزدگی اختلالی است که اغلب گریبان گیر کوهنوردان و صخره نوردان می شود اما خوشبختانه راهی آسان برای پیشگیری دارد آن هم استفاده از عینک های مخصوص و استاندارد آفتابی است
همزمان با اعلام خبر پایان مراحل تولید این سریال، چهار بازیگر دیگر این پروژه نیز معرفی شدند و لیست بازیگران تکمیل شد. بدین ترتیب مالک سراج، مهری آل‌آقا، بهار نوحیان و سوسن مقصودلو از جمله دیگر نقش‌آفرینانی هستند که در این سریال حضور دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ