تیموری با اشاره به اشتباهات که علیه تیمش شده، مدعی شد که آنها قادر بودند صدرنشین لیگ تا این لحظه محسوب شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اظهارنظر اخیر از سوی صادق محصولی در حالی صورت گرفته است که هنوز سوالات بسیاری درباره اشتباهات صورت‌گرفته در آن دوره به‌ویژه درباره نوع کنش و رفتار نیرو‌های نظامی و امنیتی در اذهان مردم و افکار عمومی درباره ممانعت از ورود این نیرو‌ها بدون پاسخ قانع‌کننده باقی مانده است.
خروج امریکا از برجام بر بستر تحولاتی صورت گرفت که در ایران، جریانات رقیب و مخالف برجام، آن‌ها را تدارک دیده بودند. بدون تردید یکی از دلایل آن همین اشتباهات داخلی و برخی تنگ‌نظری‌های سیاسی بود.
محمد ربیعی پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر تاکید کرد این تیم بدون اشتباهات داوری می‌توانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.
آغاز روز با صبحانه مغذی یکی از بهترین روش‌ها برای تحریک متابولیسم بدن و تامین انرژی است. اما هیچ مطالعه علمی ثابت نمی‌کند که صبحانه سنگین به کاهش وزن کمک می‌کند.
اگر هنگام لمس توپ توسط دست، دست بازیکن حجم بدن را به طور غیر طبیعی افزایش داده باشد این یک تخلف هند است.
در شرایطی که دروازه بان تیم فوتبال سپاهان اشتباهات تیم خودشان را دلیل شکست برابر پرسپولیس عنوان کرد، سرخپوشان تهرانی خوب بودن تیمشان را دلیل رسیدن به این برد ارزشمند عنوان کردند.
مدافع فولاد می‌گوید خودش در پنالتی بودن صحنه مشکوک مردد بوده اما در نهایت مطمئن شده که داور اشتباه کرده است.
باشگاه استقلال بدون این که نامی از تیم رقیب ببرد به سرخپوشان به خاطر منتفع شدن از اشتباه داوری کنایه زد.
باشگاه استقلال بدون این که نامی از تیم رقیب ببرد به سرخپوشان به خاطر منتفع شدن از اشتباه داوری کنایه زد.
بدون تردید هزینه یکی از عواملی است که همیشه باید در طراحی خانه آن را در نظر بگیرید. با مرور این مطلب قطعاً به این نتیجه می‌رسید که صرف هزینه برای کمک گرفتن از طراحان حرفه‌ای و باتجربه ارزشش را دارد!
اگر در « ترین های » هفته عنوانی هم برای خوش شانس « ترین » داور هفته داشتیم بدون شک سید مهدی سید علی لایق ترین فرد برای کسب این عنوان بود‌.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با اشتباهات خودش و بدون اینکه ما اقدامی کنیم، شکست خورد.
نه تنها علیرضا رضایی بلکه بهترین دروازه بان های جهان هم در بازی های مهم مرتکب اشتباهات غیر قابل پیش بینی می شوند.
مطالعات نشان داده: تقریبا هر نوع دارویی می‌تواند باعث ایجاد زخم در مری شود، اما چندین داروی رایج وجود دارند که در صورت گیر کردن باعث آسیب قابل توجهی خواهند شد.
سرمربی پیکان بابت استفاده از بیشترین تعداد بازیکنان جوان در ترکیب تیم خود خرسند است و می‌گوید از بازی دادن به جوان‌ها لذت می‌برد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دربی بدون تماشاگر جذابیتی ندارد، گفت: اشتباهات استقلال مقابل پرسپولیس باعث شد تا به پیروزی دست پیدا نکند.
همکاران پوتین در مصاحبه‌ها گفتند که او به سمت خود بزرگ‌نمایی و روحیه ضد غربی رفت و او را به تصمیم سرنوشت‌ساز برای حمله به اوکراین در انزوای کامل، بدون مشورت با کارشناسانی که جنگ را حماقت محض می‌دانستند، سوق داد. دستیاران پوتین به کینه‌ها و سوءظن‌های او دامن زدند. حتی برخی از نزدیک‌ترین مشاوران رئیس‌جمهور در بی‌خبری رها شدند تا اینکه تانک‌ها شروع به حرکت کردند. همان‌طور که یکی دیگر از محرمان قدیمی گفت: «پوتین تصمیم گرفت که تفکر، تفکر خودش باشد و همین کافی است.»
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: پلتفرم گوگل پلی متعلق به شرکت گوگل، با استفاده از موقعیت انحصاری خود در گوشی‌های اندروید و بدون اطلاع قبلی در اقدامی خارج از عرف، فرآیند محدودسازی برخی از برنامه‌ها و پلتفرم‌های پرکاربرد ایرانی را به بهانه حمایت از حریم خصوصی کاربران آغاز کرده است.
مهاجم مس کرمان مدعی است این تیم در صورت تمرکز و انجام بازی بدون اشتباه در تمام خطوط، قادر به کسب نتیجه مقابل صدرنشین خواهد بود.
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان امیدوار است داور بازی آن‌ها با گل‌گهر بدون اشتباه قضاوت کند.
حمید مطهری در اولین تجربه سرمربیگری خود از چهار بازی سه امتیاز به‌دست آورده و بدون پیروزی در رتبه‌های پایینی جدول قرار دارد.
دیدار بین تیم‌های پیکان و نساجی تحت تأثیر اشتباهات بسیار داوری و بدون گل تمام شد.
نکونام می‌گوید برای موفقیت مقابل سپاهان لازم است باهوش و بی اشتباه بازی کنند.
پیشکسوت باشگاه استقلال با برشمردن اشتباهات فنی این تیم در دیدار با سپاهان، گفت: ریکاردو ساپینتو در بدو ورودش به استقلال تلنگر خورد تا با هوشیاری بیشتری مهره چینی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ