نه تنها علیرضا رضایی بلکه بهترین دروازه بان های جهان هم در بازی های مهم مرتکب اشتباهات غیر قابل پیش بینی می شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع گرجستانی پرسپولیس با اشاره به در پیش بودن دربی، گفت: تمرکز خود را بازی به بازی حفظ می کنیم ولی الان مهمترین دیدار را با مس کرمان داریم و سپس به استقلال فکر می‌کنیم.
فرار سه‌امتیازی سپاهان در حالی رقم خورد که دیگر تیم مطرح تهران یعنی استقلال هم توانسته بود خودش را ۳۹ امتیازی کند و به نزدیکی‌های صدر برسد. تیم ژوزه مورایس در حالی برنده دربی اصفهان شد که یقینا نمی‌توان این مورد را به پای شانس و اقبال گذاشت. این تیم این روز‌ها بدون هیچ تردیدی جذاب‌ترین تیم لیگ برتر شده و در فرمی ایدئال، شش بازی است که پشت سر هم برنده می‌شود.
استقلال می تواند دقایقی پیش از بازی سپاهان و یک روز قبل از دیدار پرسپولیس، با دو تیم صدرنشین لیگ هم امتیاز شود.
استقلال با اندیشه حفظ روند خوب خود و به امید توقف سپاهان و پرسپولیس، امروز در پی کسب سه امتیاز خانگی بازی با نفت مسجدسلیمان است.
استقلال با اندیشه حفظ روند خوب خود و به امید توقف سپاهان و پرسپولیس، امروز در پی کسب سه امتیاز خانگی بازی با نفت مسجدسلیمان است.
استقلال و سپاهان در نیمه نخست دیدارشان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال به تساوی بدون گل رضایت دادند.
نفرات آغاز کننده بازی برای سپاهان در دیدار با استقلال مشخص شدند.
استقلال در حالی برای بازی با سپاهان در هفته نخست دور برگشت راهی اصفهان شد که بازیکن جدیدی به ترکیب اضافه نکرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار استقلال و سپاهان از حساسیت بالایی برخوردار است گفت: سپاهان در طول فصل، نوسان زیادی داشته و نتوانسته هوادارانش را راضی کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار استقلال و سپاهان از حساسیت بالایی برخوردار است گفت: سپاهان در طول فصل، نوسان زیادی داشته و نتوانسته هوادارانش را راضی کند.
بازیکنان تیم فوتبال استقلال تمرینات تیمی خود را برای بازی هفته شانزدهم آغاز کردند.
استقلال در بازی رفت با سپاهان و در استادیوم آزادی با دو گل شکست خورد. در مسابقه ای که به خاطر کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار شد.
استقلال ملاثانی و ابراهیم اشکش با تساوی برابر شهرداری همدان، به رکورد جالب 30 بازی بدون باخت رسیدند.
استقلال یک بار دیگر به برگزاری بازی با سپاهان بدون تماشاچی اعتراض کرد.
هواداران سپاهان از نمایش شب گذشته تیم‌شان برابر استقلال و شکست تیمی که یک فصل را بدون باخت سپری کرده بود بسیار خوشحالند.
استقلال که کل فصل گذشته را بدون شکست پشت سر گذاشته و قهرمانی تاریخی را رقم زده بود، در نخستین بازی لیگ جدید، در خانه به سپاهان باخت. تیم ساپینتو با کمترین تغییر در ترکیب نسبت به پارسال، همان ضعف‌های گلزنی فصل قبل را داشت.
شکست استقلال برابر سپاهان در حالی رقم خورد که این تیم فصل گذشته بدون باخت قهرمان لیگ برتر شد.
سیلویرا و دانشگر دو مدافع جدید سپاهان در دیدار برابر استقلال خوب و بدون اشتباه ظاهر شدند.
ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خوش‌شانس بودیم که بازی با استقلال بدون تماشاگر برگزار شد.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان در شرایطی به پیروزی تیم اصفهانی به پایان رسید که استقلال فصل بیست و یکم لیگ برتر را بدون شکست و با عنوان قهرمانی به پایان برده بود.
باشگاه استقلال به تصمیم سازمان لیگ برتر مبنی بر بدون تماشاگر برگزار شدن دیدار با سپاهان اعتراض کرد.
درخواست جالب استقلال برای بازی بدون تماشاگر با سپاهان
محققین به تازگی یک گجت پوشیدنی طراحی کرده اند که می‌تواند دو روز پیش از ظهور علائم کووید ۱۹، ابتلا به آن را تشخیص دهد. یک مطالعه جدید ادعا می‌کند که این بیماری تقریبا ۴۸ ساعت قبل از ظاهر شدن علائم قابل تشخیص است.
کافی است نگاهی به سایت‌های خریدوفروش و اجاره بیندازید، آن‌وقت دست‌تان می‌آید که حدفاصل چهارراه ولیعصر تا انقلاب و از آن‌طرف ویلا و شریعتی بیشترین پانسیون‌های تهران را در خودش جا داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ