معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۴ از افزایش ضریب ایمنی مسیل آبراهی بزرگ شرق تهران در بلوار ابوذر این منطقه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید، می‌گوید حضور لیونل مسی در اینترمیامی را به دقت دنبال می‌کند و همانطور که گفته به حضور در لیگ MLS علاقه‌مند است.
ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینتر میامی با یک قهرمانی دیگر می‌تواند به رکورددار کسب جام در تاریخ تبدیل شود.
الشارجه کار سختی برای صعود ندارد و احتمالا حریف بعد تراکتور در پلی‌آف لیگ‌ قهرمانان است.
لیونل مسی در سال ۲۰۰۶، قرارداد خود را از نایکی به آدیداس تغییر داد، قراردادی که به نظر می‌رسد که برای شرکت آلمانی به شدت سودرسان و برای شرکت آمریکایی یک ضرر بزرگ بوده است.
اظهارنظرهای اخیر درباره اکوسیستم استارتاپی کشور از تغییر نگاه حاکمیت به این حوزه خبر می‌دهد. ظاهراً حاکمیت در پی انحصار بیشتر است.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد ادامه حضور منتظر محمد در آبی‌ها به نظر جواد نکونام بستگی خواهد داشت.
مدیرعامل باشگاه نساجی در حالی که سرم دارویی گرفته بود بازی این تیم را تماشا کرد.
بازی اینترمیامی و شارلوت اف‌سی که قرار بود اولین بازی لیونل مسی در لیگ MLS باشد به تعویق افتاد چرا که اینترمیامی با ستاره آرژانتینی‌اش در لیگز کاپ به مراحل بالای تورنمنت رسیده است.
توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، تحت تاثیر درخشش لیونل مسی در اینترمیامی قرار گرفته است.
بعد از درخشش لیونل مسی در مقابل اف‌سی دالاس و گل تماشایی او از یک ضربه ایستگاهی، سرمربی اینترمیامی به ستایش از این ستاره آرژانتینی و مهارت او در ضربه‌های آزاد پرداخت.
احمد علیرضابیگی، عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس گفت: «کلیت مجلس از بیان نظر خودش در قبال لایحه عفاف و حجاب واهمه دارد و ترجیح می‌دهد جای دیگری با این موضوع درگیر باشد و افکار عمومی آن‌ها را مورد چالش قرار دهند».
النصر عربستان در صورت پیروزی مقابل الشرطه عراق باید به مصاف برنده الهلال و الشباب برود و صاحب جام باشگاه‌های عرب شود.
چرا لیونل مسی از پول بی پایان عرب‌ها چشم پوشی کرد و ترجیح داد که برای بازی کردن در لیگ MLS، راهی کشور آمریکا شود؟
یک مقام مسئول در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: با وجود دمای بیش از ۶۰ درجه هوا مسیر فیبر نوری ایلام به مهران با موفقیت جابجا شد.
انتقال لیونل مسی به اینترمیامی حتی روی نتایج موتور جست و جوی گوگل نیز تاثیر گذاشته است.
فروش پیراهن‌های لیونل مسی در بیست و چهار ساعت اول عرضه رسمی این پیراهن‌ها رکورد تاریخ ورزش را شکست.
هافبک اسبق پرسپولیس که سابقه حضور در چند فیلم سینمایی را در کارنامه دارد، به ماجرایی که باعث هنرمند شدنش شد، پرداخت.
تیروکمان که در چهار دوره اخیر بازی‌های المپیک نماینده داشته است برای ورود دوباره به این بازی‌ها مسیری سخت‌تر از همیشه پیش رو دارد که البته فرصت حضور در یکی از آنها از دست رفته است.
سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل ها، جاری شدن روان آب، آبگرفتگی معابر، صاعقه، خسارت به سازه‌های موقت و سقوط اشیاء از ارتفاع از مخاطرات این پدیده جوی است.
اثر «نشسته روی پل» به علت نوع متریالش که از جنس برنز است، از ارزش مادی بالایی برخوردار است که همین امر اثر را به سوژه مناسبی برای سارقان بدل می‌سازد. با این حال گویا از این مجسمه که روی مسیل خیابان شهید مجتبایی (سیمرغ) در سیدخندان نصب شده بود، حفاظت خاصی صورت نمی گرفت و همین امر کار را برای سارقان راحت ساخته بود.
شهردار منطقه ۸ تهران گفت: با اتمام عملیات عمرانی پروژه تصفیه خانه مکانیزه مسیل باختر ۲ هزار متر مربع فضای سبز در سطح فوقانی این تصفیه‌خانه احداث و فضاهای سبز منطقه ۸ تهران افزایش یافت.
اصفهان- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: با هدف ساماندهی و لایروبی رودخانه‌ها و مسیل های شهرستان‌های برخوار، شاهین شهر و میمه، مطالعات ۹۰کیلومتر از رودخانه‌های این شهرستان‌ها انجام شد.
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام صدور هشدار نارنجی برای برخی نواحی جنوب و جنوب شرقی کشور اعلام کرد: بارش ها می تواند همراه با آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه‌ها باشد.
شهردار منطقه یک گفت: با تخلیه ۳۷ هزار تن رسوب از کانال و مسیل های شمال تهران در ۹ ماهه گذشته، منطقه یک آماده بارش های پاییزی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ