دوره آموزشی امدادرسانی در تجمعات انبوه ویژه عملیات اربعین ۱۴۰۲ برای امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر سراسر کشور برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر کره شمالی کیم جونگ اون در جلسه کمیسیون نظامی مرکزی حزب کارگران کره شرکت کرد و و خواستار افزایش آمادگی برای جنگ شد.
سخنگوی صنعت برق با اشاره به آمادگی کامل صنعت برق برای تامین حداکثری برق مشترکان افزود: با هر درجه افزایش دما در فصل تابستان شاهد افزایش ۱۸۰۰ مگاواتی مصرف برق کشور هستیم.
مدیر عامل شرکت راه‌آهن گفت: سطح ترانزیت بار ایران از روسیه نسبت به گذشته ۷۰ درصد افزایش یافته است و آمادگی داریم این افزایش را به ۷۰۰ درصد برسانیم.
امیر قطر در گفتگو با رئیس جمهور کشورمان آمادگی کشورش را برای افزایش همکاری‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در ایران اعلام کرد.
مرکز ملی راهبری شبکه برق ایران پیش‌بینی کرد با توجه به افزایش دما در روزهای آتی مصرف برق کشور نیز ۲۰۰۰ مگاوات افزایش داشته باشد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: آموزش خلبانی در اقلیم‌های مختلف عامل افزایش توان رزم است و باعث آمادگی برای پاسخ دندان شکن به دشمن در هر شرایط جغرافیایی می‌شود.
زاهدان- رئیس جمهور با تأکید بر گسترش روابط دو کشور ایران و پاکستان از آمادگی برای افزایش انتقال انرژی بین این دو کشور سخن گفت.
رئیس کمیته حج و زیارت در مدینه منوره، با اشاره به افزایش تعداد حجاج در مناسک حج امسال بر ضرورت آمادگی تمام بخش‌های خدمات رسانی در این شهر برای استقبال از مهمانان خانه خدا تاکید کرد.
سازمان پیمان آتلانتیک شمالی «ناتو» سطح آمادگی گشت هوایی خود را از بیم تقابل با روسیه افزایش داد.
وزیر راه و شهرسازی در جلسه با تجار و بازرگانان ایرانی در سوریه از آمادگی دو کشور برای افزایش پروازهای هفتگی به منظور رونق تجارت تهران و دمشق خبر داد.
کامبیز جهانبانی از افزایش ۷۵ درصدی حمل کانتینرهای حامل بار صادراتی خبرداد و گفت: شرکت کشتیرانی آمادگی لازم برای حمل بارصادرکنندگان را دارد.
دادستان کل کشور ضمن اعلام آمادگی جهت تبادل اطلاعات سامانه‌های مربوط به مجرمان با پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: این اقدام گامی مؤثر در افزایش اشراف اطلاعاتی پلیس است.
دولت چین اعلام کرد پکن آمادگی دارد تا با افزایش همکاری‌ها با اتحادیه اروپا، بحران اوکراین را با راه‌حل سیاسی حل‌وفصل کنند.
جدیدترین علم نشان می‌دهد که بهترین راه برای بهبود سلامت درازمدت، فیزیکی نیست، بلکه اجتماعی یعنی ارتباط است.
در حالی که شمار جان باختگان زلزله ترکیه به 29 هزار و 605 نفر افزایش یافت، وزیر خارجه این کشور از بازگشایی فرودگاه استان «هاتای» و آمادگی آنکارا برای تسهیل ارسال کمک ها به سوریه خبر داد.
علی فتحی از اعلام آمادگی سرمایه گذاران برای ساخت کارخانه کشتی سازی در بندرانزلی خبرداد و گفت: ساخت این کارخانه تأثیرات مثبت و بسزایی در افزایش مبادلات تجاری کشور در دریای خزر خواهد داشت.
بیمه سینا آمادگی خود را جهت صدور الحاقیه افزایش سرمایه برای دارندگان بیمه بدنه خودرو اعلام کرد.
دولت لهستان از افزایش آمادگی نظامی خود در پی اصابت موشک به خاک این کشور در نزدیکی مرزهای اوکراین خبر داد.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه و افزایش مناسبات و همکاری های راهبردی با کشورهای همسایه به ویژه قطر آمادگی کامل دارد.
وزیر فرهنگ سوریه مساله بی‌سوادی در زنان را از چالش‌هایی دانست که بعد از شرایط جنگ رو به افزایش گذاشته است و همچنین در مورد آموزش مهارت‌های کارآفرینی در زندان زنان مطالبی را بیان کرد.
وزیر نفت گفت: ما همواره به‌ عنوان یک تولیدکننده عمده نفت و فرآورده‌های نفتی در جهان آمادگی داریم به دور از سیاسی‌کاری به نقش خود در عرضه نفت و افزایش امنیت انرژی در جهان کمک کنیم .
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تأکید بر اینکه مقاومت از لبنان و ثروت های آن محافظت می کند، افزود: قدرت مقاومت و آمادگی آن برای مقابله با چالش ها افزایش بی سابقه ای داشته است.
قیمت نفت در واکنش به اعلام آمادگی شرکت آرامکوی سعودی برای افزایش تولید نفت و ازسرگیری فعالیت سکوهای نفتی خلیج مکزیکوی آمریکا، در معاملات روز دوشنبه کاهش پیدا کرد.
با وجود فراز و فرودهای فراوان در مناسبات اقتصادی دو کشور، ایران و ونزوئلا در طول دو دهه گذشته مناسبات سیاسی خود را حفظ کردند و تلاش کردند تا در تمامی مجامع بین‌المللی به عنوان حامی یکدیگر ایفای نقش کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ