یک روزنامه عبری زبان به چالش‌های پیش روی سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی به ویژه بعد از عملیات موفقیت آمیز نیروهای حزب الله در خاک فلسطین اشغالی اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر کره شمالی کیم جونگ اون در جلسه کمیسیون نظامی مرکزی حزب کارگران کره شرکت کرد و و خواستار افزایش آمادگی برای جنگ شد.
منابع آگاه اعلام کردند که کشورهای عضو مجمع اقتصادی غرب آسیا علی‌رغم تهدیدها علیه نیجر، آمادگی لازم برای حمله نظامی علیه این کشور را ندارند.
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی که متشکل از هشت وزیر و رئیس سرویس‌های امنیتی و نظامی این رژیم است امروز یکشنبه نشستی فوق العاده برگزار می‌کند.
وزیر دفاع صربستان می‌گوید که این کشور برای برگزاری رزمایش نظامی مشترک با روسیه آمادگی دارد.
نیروهای مسلح یمن با برگزاری یک مانور گسترده آمادگی خود را برای ورود به هرگونه جنگ با دشمن متجاوز در آینده اعلام کردند.
فرمانده کل ارتش گفت: ارتش، توان و قدرت بالای نظامی و تخصص حرفه ای خود را برای رفع تهدیدات و افزایش تعاملات سیاسی، امنیتی و نظامی به کار خواهد بست و این آمادگی از طرف ارتش وجود دارد که در پیگیری منافع کشور، شما جهادگران عرصه دیپلماسی را همراهی کند.
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) همزمان با اعلام خبر بسته جدید کمک‌های نظامی به اوکراین، برای گسترش آموزش نظامی بلند مدت به نظامیان اوکراین برای نبرد با روسیه اعلام آمادگی کرد.
جنبش انصارالله یمن به منظور آمادگی هرچه بیشتر برابر نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی رزمایش نظامی برگزار کرد.
بنا به اعلام تارنمای خبری ئولکه. آذ، در این رزمایش اقدمات یگان‌های توپخانه، پدافند هوایی، ارتباطات و امنیت و نیز میزان آمادگی ستاد برای عملیات رزمی و سازماندهی نیروها مورد ارزیابی قرار گرفت.
رهبر کره شمالی در جریان بازدید از یک مانور نظامی خواستار آمادگی حمله هسته ای علیه آمریکا و کره جنوبی شد.
یائیر لاپید، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر فعلی این رژیم توصیه کرد که از آمادگی تل آویو برای مقابله با ایران صحبت نکند تا دروغ هایش در این باره برملا نشود.
رویترز به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد که این کشور میزبان یک مانور نظامی برنامه‌ریزی برای پرسنل نظامی اوکراینی در یکی از پایگاه‌هایش در آلمان است تا آمادگی آن‌ها و تصمیم‌گیری‌شان در میدان نبرد قبل از مرحله بعدی درگیری با روسیه را تقویت کند.
همزمان با آماده‌سازی پیونگ‌یانگ برای برگزاری سالروز ایجاد ارتش کره شمالی، نیروهای مسلح این کشور به دستور رهبر کره شمالی، آموزش‌های رزمی و آمادگی جنگی خود را افزایش داده‌اند.
ونیسلاوسکی با تاکید بر اینکه حمله اوکراین به خاک روسیه حتی با استفاده از سلاح‌های اهدایی کشور‌های غربی قانونی است، گفت: تمام تاسیسات نظامی روسیه که در جنگ علیه اوکراین نقش دارند، اهداف نظامی قانونی هستند.
وزارت دفاع بلاروس از آغاز بازرسی و نظارت فوری بر سطح آمادگی رزمی نیروهای مسلح این کشور خبر داد.
دولت لهستان از افزایش آمادگی نظامی خود در پی اصابت موشک به خاک این کشور در نزدیکی مرزهای اوکراین خبر داد.
فرمانده کل ارتش بر آمادگی ارتش برای توسعه همکاری‌ با بنیاد ملی نخبگان و لزوم معرفی نخبگان نظامی به‌ ویژه شهدای نخبه ارتش تأکید کرد.
شی جین پینگ رئیس جمهور چین که با لباس نظامی از مرکز فرماندهی عملیات مشترک در کمیته مرکزی نظامی حزب کمونیست بازدید می‌کرد خواستار تقویت توانمندی ارتش و آمادگی برای مبارزه شد. شی جین پینگ که با لباس نظامی از مرکز بازدید می‌کرد خواستار آن شد تا ارتش توانمندی خود را بر تحقق این هدف متمرکز کند و در پی پویایی در ماموریت‌های عصر جدید باشد.
رئیس جمهور چین تأکید کرد که تقویت آموزش جامع نیروهای مسلح این کشور برای اطمینان از آمادگی آنها برای عملیات رزمی ضروری است.
بنابر اعلام منابع عبری، ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای یک عملیات نظامی گسترده در شمال کرانه باختری آماده می‌کند.
برنامه های تمرینی گوناگون که ارتش چین به انحای گوناگون و در استان‌های مختلف جمهوری خلق چین انجام می دهد، به نحوی به آمادگی آن برای تسلط بر تایوان ارتباط پیدا می کند.
سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در رفح در جنوب نوار غزه رژه نظامی برگزار کرد. در این رژه نظامی موشک‌ها و راکت‌های مختلفی به نمایش گذاشته شد. همچنین صد‌ها تن از مبارزان مقاومت در این رژه نظامی شرکت داشتند. این رژه حدود دو هفته پس از پایان درگیری سه روزه مقاومت با رژیم صهیونیستی در غزه برگزار شد که این بیانگر آمادگی مقاومت برای هرگونه رویارویی مجدد با دشمن صهیونیستی است.
یک فرمانده ارشد نظامی ارتش انگلیس خواستار آمادگی نیروهای نظامی کشورش برای جنگ احتمالی با روسیه شده است.
پارلمان یمن تاکید کرد که برگزاری رزمایش ها و نمایش های نظامی بازتاب آمادگی نیروهای مسلح بعد از ۸ سال مقاومت در برابر ائتلاف متجاوز و مزدورانش است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ