عضو اتاق بازرگانی تهران معتقد است سامانه مودیان در صورت راه‌اندازی، قطعا به اخذ عادلانه‌تر مالیات‌ها کمک خواهد کرد، ولی حتما باید در سریع‌ترین زمان ممکن این سامانه آغاز به کار کند تا شاهد کاهش حجم اقتصاد زیرزمینی، فرار مالیاتی و کارآمدی بیشتر در نظام مالیاتی باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: المپیاد بزرگترین رویداد ملی ورزش محسوب می‌شود و به جرات می‌توان گفت نتایج بسیار مثبت و تاثیرگذاری برای ورزش خواهد داشت.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نقش سازنده مقاومت لبنان در قبال صهیونیست‌ها قابل توجه است و ایران بر موضع حمایتی خود از لبنان برای عبور از مشکلات تاکید دارد.
کمک‌داور دوم بازی پرسپولیس و آلومینیوم بیشترین نقش را در رقم‌خوردن جنجال‌های این دیدار داشت.
نشست هم‌اندیشی نقش آفرینی ستاد توسعه زیست فناوری در حوزه بیوتکنولوژی صنعتی برگزار شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با نخست وزیر ژاپن، نقش برجسته جمهوری اسلامی ایران در ارتقا امنیت انرژی در منطقه خلیج فارس را مورد تاکید قرار داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اشاره به نقش موثر مرزبانی در مقابله با قاچاق مواد مخدر، بر ضرورت پشتیبانی اطلاعاتی و اجرای عملیات های مشترک تاکید کرد.
الهلال موفق شد به لطف درخشش بازیکنان خارجی خود، از سد الاتحاد گذشته و راهی مرحله نیمه نهایی جام ملک سلمان شود.
نمایندگان جنبش‌ها و گروه‌های فلسطینی و لبنانی با صدور بیانیه‌ای مشترک بر ضرورت هوشیاری مقابل تحولات خطرناک اردوگاه عین الحلوه و دست‌های خارجی پشت این درگیری‌ها تاکید کردند.
وزیر امور خارجه گفت: کراچی به عنوان مرکز اقتصادی پاکستان سهم و نقش مهمی را می‌تواند در ارتقای همکاری‌های ایران و پاکستان ایفا کند.
دکترای مطالعات زنان و خانواده طی یادداشتی به موضوع نقش نظام سلطه در استحاله زن مسلمان پرداخت.
سرمربی پرسپولیس نقش ویژه‌ای برای مهاجم جدید تیمش در نظر گرفته است.
نقش افرینی بیمه البرز در دیپلماسی اقتصادی
شاهمیرزایی گفت: پدافند غیرعامل و مدیریت بحران برای حفظ قابلیت‌ها، توانمندی و مصون‌سازی سرمایه‌ها و دارایی‌های صنعت نفت در برابر تهدیدها مؤثر و حیاتی است.
هر ساله با آغاز فصل گرم نگرانی های برقی و شرایط پایداری شبکه برق آغاز می شود که با راهکارهایی ساده می توان به راحتی از این نگرانی ها را بدون قطعی برق پشت سر گذاشت.
«سیمور هرش» روزنامه‌نگار تحقیقی اعلام کرد که شواهد نشان می‌دهند که دولت «بایدن» در هر ۲ حمله مرگبار به پل کریمه نقش حیاتی را ایفا کرده است.
استارلینک، سرویس اینترنت ماهواره‌ای اسپیس ایکس، پتانسیل امیدوارکننده‌ای برای ایجاد درآمد قابل توجه در آینده نزدیک دارد. در حال حاضر، این سرویس دارای ۱.۵ میلیون مشترک است که حداقل ۱۲۰ دلار ماهانه برای دسترسی مسکونی پرداخت می‌کنند. با بیش از ۴۰۰۰ ماهواره از انواع مختلف در حال حاضر در مدار، اسپیس ایکس به بزرگترین اپراتور ماهواره در جهان تبدیل شده است.
جورجينيو، هافبک برزیلی آرسنال، اعتراف کرده که هنگام شنیدن شایعات در اوایل تابستان، با کای هاورتز تماس گرفته و به او گفته که به آرسنال بپیوندد.
رییس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به نقش سامانه مؤدیان در اجرای عدالت مالیاتی گفت: سامانه مؤدیان شاه کلید گذر از نظام سنتی به نظام مالیات ستانی هوشمند است.
محافظت از استحکام و سلامت عضله‌های بدن، یکی از اصول کلیدی برای داشتن زندگی سالم و فعال است. با این‌حال، توده‌های عضلانی بدن پس از ۵۰ سالگی بین ۱ تا ۲ درصد در هر سال کمتر می‌شوند و استحکام و قدرت آن‌ها نیز سالانه بین ۱.۵ تا ۵ درصد کاهش پیدا می‌کند. به همین دلیل هم استفاده منظم از مواد غذایی خاصی که نقش موثری در افزایش توده‌های عضلانی دارند، بسیار مهم است.
بر اساس مطالعات جدیدی که در نشست علمی سالانه کالج قلب و عروق آمریکا همراه با کنگره جهانی قلب‌وعروق ارائه شده است، خواب خوب می‌تواند در افزایش طول عمر نقش اساسی داشته باشد.
در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، پهپاد مهاجم در نقش نیروی متخاصم که قصد نزدیک شدن به حریم هوایی ایران داشت با کشف به‌موقع توسط رادار سامانه موشکی بومی مرصاد در فاصله ۱۵۰ کیلومتری سرنگون شد.
دبیر شورای سیاستگذاری نظام ایده‌ها و نیازها (نان) با اشاره به نقش سامانه «نان» در تکمیل زنجیره ارزش علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان جدیدترین آمار ثبت ایده ها و نیازها را عنوان کرد.
همزمان با انتشار این اخبار از نقش میانجی‌گرانه عمان بین ایران و آمریکا، زمزمه‌‌‌هایی نیز مبنی بر اینکه شاید اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل، آخرین فرصت برای احیای برجام باشد مطرح است. در این اجلاس علی باقری، مذاکره‌کننده ارشد ایران نیز به همراه ابراهیم رئیسی حضور خواهد یافت.
در حال حاضر دولت سیزدهم تاکید دارد که هیچ گونه برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد. از سویی معاونت اقتصادی رئیس جمهور نیز به نظر می‌رسد که طرح باز توزیع یارانه بنزین را به بایگانی سپرده است. اما اگر قرار باشد روزی این طرح از سوی محسن رضایی و همکاران اش اجرا شود، تقریبا تمام مردم مشمول این طرح می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ