رئیس انجمن تغذیه ایران گفت: در حال حاضر شاهد آن هستیم که در جامعه ایرانی قدرت خرید به شدت کاهش پیدا کرده که این تاثیر مستقیمی بر سبد مصرفی خانوار دارد. نخست ما پیشنهاد رژیم‌های جایگزین را مطرح کردیم، برای مثال گفته شد اگر توانایی تهیه گوشت قرمز را ندارید حبوبات و پروتئین‌های گیاهی را جایگزین آن کنید، اما امروز می‌بینیم که آن‌ها هم هرروز گران‌تر می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«زنوزی» مالک باشگاه تراکتور: ما به رضا اسدی پیشنهاد ۱۵ میلیاردی دادیم، ولی سپاهان به او پیشنهاد قرارداد ۵۳ میلیاردی برای فصل اول داد که منجر به عقد قرارداد شد.
وزیر بهداشت گفت: ما پیشنهاد تعطیلی را به هیئت دولت دادیم که برای سلامت مردم هر وقت درجه حرارت بالا رود تعطیلی لازم است و امیدواریم پیشنهاد ما را بپذیرند.
معاون حقوق عامه دادستانی کل کشور گفت: لایحه صیانت از حقوق عامه در این هفته تقدیم دولت می‌شود، پیشنهاد دادیم امنیت روانی مردم هم از مصادیق عمده حقوق عامه باشد.
حسن روشن پیشنهاد استقلالی شدن به بیرانوند را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال انتقاد تندی نسبت به پیشنهاد این باشگاه به علیرضا بیرانوند داشت.
مدیرکل گردشگری داخلی گفت: به دولت پیشنهاد دادیم سامانه‌ای ایجاد شود که از طریق آن همه کارکنان بتوانند از زیرساخت های تأسیسات گردشگری، رفاهی و اقامتی دستگاه‌های اجرایی استفاده کنند.
ممکن است در آینده وزارتخانه به تشخیصی برسد که پیگیری‌هایی را در زمینه حذف حجاب در مدارس ابتدایی دخترانه بدون مرد داشته باشد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به رئیس سازمان خصوصی‌سازی پیشنهاد دادم مثل سیمان سپاهان که در گذشته زیرِنظر فولاد مبارکۀ سپاهان رفت، پرسپولیس و استقلال زیرمجموعۀ شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا شوند.
ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، شایعاتی که در مورد جدایی‌ او در تابستان جاری وجود دارد را تکذیب کرد.
اهواز - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان گفت: برای دور دوم سفر ریاست‌جمهوری به خوزستان ۹ پروژه را با اعتبار کلی یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف پیشنهاد دادیم.
برای سالم نگه داشتن عملکرد قلب پیشنهاد می‌کنیم به توصیه‌هایی که در ادامه ذکر خواهند شد عمل کنید.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: موافقت رهبر انقلاب با عفو محکومان و متهمان اغتشاشات، نشان‌دهنده حساسیت فوق‌العاده رهبر انقلاب نسبت به جان و مال و آبروی مردم است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: موافقت رهبر انقلاب با عفو محکومان و متهمان اغتشاشات نشان‌دهنده حساسیت فوق‌العاده رهبر انقلاب نسبت به جان و مال و آبروی مردم است.
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: اگر حرکت ایران و رهبر انقلاب نبود داعش از ایران هم عبور می کرد و تا بنگلادش می‌رفت.
عضو شورای شهر تهران گفت: همچنین در این نامه به مسئله عدم اهتمام ۲۶ دستگاه تاکید و اعلام کردیم که اگر همه دستگاه‌ها هماهنگ نباشند امیدی به بهبود وضعیت هوا نیست و همچنین چند پیشنهاد دادیم که یکی از آن‌ها کمک به اسقاط واقعی خودرو‌ها است.
آبراهام با ابراز خوشحالی از کار کردن زیر نظر مربی پرتغالی رم تاکید کرد که مورینیو از تیم ملی کشورش پیشنهاد دارد.
رئیسی در پاسخ به سوال یک دانشجو درباره استفاده از سعید جلیلی در دولت گفت: من برای پذیرش مسئولیت رسمی هم چند بار پیشنهاد کردم، اما نپذیرفتند، ولی همین الآن هم که در سایه هستند، به دولت کمک می‌کنند.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: نمی دانیم با چه زبانی اعلام کنیم که قضیه حضور جواد نکونام در تیم ملی تمام شده است.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: نمی دانیم با چه زبانی اعلام کنیم که قضیه حضور جواد نکونام در تیم ملی تمام شده است.
مکرر پیشنهاد دادیم عاقلانه‌ترین اقدام از جانب حاکمیت جمع شدن بساط گشت‌های به‌اصطلاح ارشاد و حذف قانون حجاب اجباری است. توصیه‌های مکرری که آنقدر به آن توجه نکردید که این‌بار به فاجعه‌ای بی‌نهایت تلخ تبدیل شد.
خان‌محمدی دربارۀ برخی حواشی شکل گرفته دربارۀ عفاف و حجاب گفت: ما از همان ابتدا مطرح کردیم که بدحجابی جرم نیست بلکه تخلف است وباید با آن برخورد لازم صورت گیرد. ما با مدل فعلی برخورد گشت ارشاد موافق نیستیم و پیشنهاد دادیم طرحشان را ارتقاء دهند، چرا که مثل سابق نمی‌توان با مردم رفتار کرد، از این جهت بود که آن را تخلف در نظر گرفتیم نه جرم که تاکنون مورد موافقت نهادهای مربوطه قرار گرفته منتها به تصویب نرسیده است.
رئیس جمهور ترکیه می گوید بحران فعلی میان روسیه و اوکراین تنها از طریق میز مذاکره قابل حل است.
چگونه از سردرد کافئینی جلوگیری کنیم؟
رفتن اسکوچیچ قطعی شد و کمیته فنی صلاحیت آن را تایید نکرد و گزینه‌هایی مطرح شد. صلاحیت کی روش هم رد شد. گزینه‌های بعدی را پیشنهاد دادیم و فدراسیون آنها را اعلام می‌کند. به جمع‌بندی نرسیدیم و اسامی در حد حدس و گمان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ