حسن روشن پیشنهاد استقلالی شدن به بیرانوند را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلاش مذبوحانه شبکه اینترنشنال برای ارتباط دادن حمله تروریستی در حرم شاهچراغ به نیروهای امنیتی را در این فیلم را مشاهده می‌کنید.
رهبر انقلاب خاطر نشان کردند: نشان دادید که دریای آزاد متعلق به همه است، و اینکه میگویند ما اجازه نمیدهیم فلان کشتی‌ها از فلان تنگه‌ها عبور کنند غلط زیادی است؛ چرا؟ چون مال همه است، و همه باید بتوانند بروند و بیایند.
مطالعات نشان می‌دهد مصرف روزانه یک یا ۲ نوشیدنی حاوی شکر باعث افزایش ۲۶ درصدی احتمال خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ می‌شود. از آن‌جا که برخی نوشابه‌های انرژی‌زا را شب برای بیدارماندن و انجام کار‌های باقی‌مانده‌شان می‌نوشند، این مقدار شکر و همچنین کافئین موجود در انرژی‌زا‌ها می‌تواند حسابی دردسرساز باشد و حتی در انگلیس مصرف نوشابه انر‌ژی‌زا به طورکلی برای زنان باردار ممنوع شده است.
از تورم نمی‌توان تصویر ایده‌آلی ارائه کرد. در حال حاضر مرکز آمار از تورم ۴۸.۵ درصدی اقتصاد ایران خبر می‌دهد و پیش‌بینی‌ها از نرخ بالای ۵۰ درصد برای این شاخص حکایت دارند. هرچند فرزین- رئیس کل بانک مرکزی وعده رساندن تورم به حدود ۳۰ درصد را داده است. اما کارشناسان می‌گویند تورمی که ریشه آن در قیود خارجی و تحریم است، باید از این محل نیز مدیریت شود و ضمن آنکه سیاست‌های پولی مناسبی نیز باید در دستور کار قرار گیرند.
خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با اشاره به اینکه اقدام سلبی همراه با خشونت، خشم را در بین مردم زیاد می‌کند، ابراز کرد: اینگونه رفتار‌های سلبی غلط و خلاف شرع است و نتیجه‌ای جز نفرت از اصل دین را در پی ندارد و باید نگاه افراطی و تفریطی را در بحث حجاب کنار بگذاریم.
جریان فساد با تمام قوا به پیکره حاکمیت و مردم حمله می‌کند و این نشان می‌دهد در مسیر فسادزدایی قرار گرفتیم، اما قطعا فاصله زیادی با انتظار جامعه در رفع فساد داریم. در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد تسهیلات کلان کشور، تسهیلات بالای ۱۰۰ میلیارد است که در مسیر غلط قرار گرفته و جریان‌های فساد و قدرت نیز در مقابل شفافیت مقاومت می‌کنند، لذا به نظر من باید این مسیر را ادامه دهیم و تا انتها پیش برویم و در برخی از بخش‌ها که هنوز شروع نکردیم، ورود کنیم.
اگر ما جهت الهی رسالت را با ساختن تعبیر «پیامبر اسلام» کنار بگذاریم، درست به همان هدفی که مستشرقان از جعل و کاربرد این تعبیر داشته‌اند نزدیک شده‌ایم. آنان اعتقادی به این که محمد (ص) از طرف خدا آمده ندارند، اما با این مطلب که محمد (ص) دین اسلام را میان مردم آورده مشکلی نداشته و این تعارضی با معتقدات و باور‌های غیر دینی یا ضد دینی آنان ندارد. بنابرین به راحتی کلمه پیامبر اسلام را ساخته‌اند و به جای پیامبر خدا (ص) گذاشته‌اند.
هنوز برای ایراد این ادعا که مرگ برجام فرارسیده، زود است و هنوز برجام جای نتیجه‌گیری دارد. اگرچه دولت سیزدهم در این موضوع زمان خیلی زیادی را از دست داد. این هم به دلیل نظریه‌پردازی‌های غلط و بچگانه‌ای بود مانند زمستان سرد اروپا و .... این موضوعات باعث از دست‌رفتن زمان توسط این دولت شد. اما همانگونه که اشاره کردم، اگر حکومت واقعا قائل به احیای برجام باشد، می‌تواند بدون نگاه جناحی این مساله را حل کند.
سردار جوانی با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی تصویرسازی غلط می‌کند، گفت: تاکید کرد: اصلی ترین جهاد امروز، جهاد امیدآفرینی است و راه امیدآفرینی تبیین است‌.
داوری کلمان تورپن در دیدار چهارشنبه شب بایرن مونیخ - منچستر سیتی (1-1) انتقادات زیادی را به دنبال داشت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مدیریت های غلط طی چند سال گذشته به استقلال ضربه زده است گفت: سکوت مسئولان ورزش در قبال این بحران عجیب است.
همه خانم‌ها به جز دوران بارداری هر ۲۸ روز یک بار دوره قاعدگی را تجربه می‌کنند. این دوره با توجه به ژنتیک و شرایط محیطی برای هر خانمی متفاوت است. واقعیت‌ها و شایعات زیادی درباره این دوران وجود دارد که در ادامه به بررسی باور‌های غلط دوران قاعدگی می‌پردازیم.
خرمشهر- فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر از دستگیری ۲ فرد مسلح که در مراسم عزا اقدام به تیراندازی و منجر به مجروح شدن مأمور پلیس شدند، خبر داد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نظارت‌های غلط در اثر سطحی بودن یا کینه شخصی مخرب است و باعث می‌شود کل باب حراست بسته شود.
مشهد ـ رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر محاسبات غلط داشتند و قدرت تحلیل صحیح صحنه را نداشتند و مانند همیشه با شکست مواجه شدند.
بررسی روند تدوین برنامه‌های توسعه در کشور نشان می‌دهد که پس از حدود ۷۰سال که از تهیه نخستین برنامه توسعه می‌گذرد، شاخص‌های امروز اقتصاد ایران فاصله بسیاری با شاخص‌های کشور توسعه یافته دارند.
ژوزه مورایس در نشست خبری پس از مصاف برابر تراکتور به خبرنگاران کدهایی از عصبانیت به دلیل رفتار برخی بازیکنانش نشان داد.
رهبر انقلاب فرمودند: نهال جمهوری اسلامی امروز به یک درخت تناور تبدیل شده است؛ غلط می‌کند فکر کندن آن را هم کسی بکند.
کیهان نوشت: سال‌هاست که به‌دلیل مشکلات اقتصادی بسیاری از خانواده‌ها اداره امورات خود را نیازمند اشتغال همزمان زوجین می‌دانند و در نتیجه ممکن است پدر و مادر ساعت‌های طولانی در محیط خانواده حضور نداشته باشند، همچنین تحمیل فرهنگ غلط و مخرب تک‌فرزندی یا کاهش فرزندآوری هم آثار منفی محسوس و نامحسوس زیادی برای خانواده‌ها داشته است.»
پائولو دیبالا، عملکرد خوبی در ترکیب رم داشته و همین موضوع حسرت هواداران اینتر را بیشتر می کند.
عضو شورای شهر تهران گفت: متاسفانه قطع درختان در تهران تبدیل به رویه غلط شده است و از رئیس قوه قضائیه می خواهیم تا به داد پایتخت برسد.
باورهای غلط زیادی در مورد ریزش مو وجود دارد. شاید شنیده باشید که کوتاه کردن مو‌ها باعث ضخیم‌تر شدن آن‌ها می‌شود. یا اینکه طاسی را فقط مردان تجربه می‌کنند. زمان آن رسیده تمام این باورهای اشتباه را فراموش کنید.
گوشت‌ چرخ‌کرده با ضایعات حیوانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ