اصفهان- مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به پرداخت صدقات خیران به ارزش بیش از ۶۷ میلیارد تومان در سال گذشته، گفت: سرانه ماهیانه پرداخت صدقه توسط هر اصفهانی ۹۴۷ تومان بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: نزدیک به هشت هزار و ۹۰۰ پروژه فعال مدرسه سازی در کشور داریم که بیش از ۲ هزار و ۵۶۵ پروژه با مشارکت خیران است.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: ۵۰ مورد حکم قصاص با تلاش خیران در سال ۱۴۰۱ منجر به گذشت شد.
رئیس کمیته امداد در پیامی از همراهی صمیمانه و همدلانه مردم نیکوکار و خیران در طرح اکرام ایتام و محسنین و برگزاری پویش‌های ماه مبارک رمضان تقدیر و تشکر کرد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به برگزاری جشن گلریزان همزمان با ماه مبارک رمضان در سراسر استان، گفت: ۲۸ میلیارد ریال کمک خیران در این مراسم گردآوری شد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به برگزاری جشن گل‌ریزان همزمان با ماه مبارک رمضان در سراسر استان، گفت: ۲۸ میلیارد ریال کمک خیران در این مراسم گردآوری شد.
سمنان- مدیرکل امور زندان‌های سمنان با بیان اینکه ۵۶ زندانی جرایم غیرعمد در استان وجود دارد، گفت: این افراد ۲۴ میلیارد تومان بدهی دارند و کمک خیران می‌تواند آن‌ها را از زندان آزاد کند.
آبادان- مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خوزستان گفت: سال گذشته با همت خیران خوزستان ۳۵۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در خوزستان آزاد شدند.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان در صف اول فعالیت‌های خیرخواهانه کشور هستند، گفت: امروز بخشی از خیران کشور جزو معلمان هستند.
مشهد _ معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی از آزادی ۷۹۳ زندانی جرائم غیر عمد طی یک سال اخیر در قالب طرح «یا ضامن آهو» با وساطت خادمان رضوی و خیران خبر داد.
اهواز - مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: امروز پنج پروژه آموزشی و ورزشی با مشارکت خیران در شهر صیدون به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح و تحویل آموزش و پرورش شد.
اصفهان- مشاور وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: ۵۰ درصد مدارس در حال ساخت کشور با مشارکت خیران احداث می‌شود.‌
اصفهان- وزیر آموزش و پرورش صبح امروز برای شرکت در بیست و چهارمین جشنواره خیران مدرسه ساز وارد اصفهان شد.‌
سمنان - مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز کشور گفت: بیش از ۶۳ هزار میلیارد ریال اعتبار توسط خیرین مدرسه ساز در راستای امر مدرسه سازی تخصیص یافته است.
سمنان- مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان با بیان اینکه خیران مدرسه ساز، نقش بسزایی در اجرای طرح‌های نوسازی مدارس دارند، گفت: مجموعاً ۶۱۷ خیر در استان شناسایی شده‌اند.
بابلسر- وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشارکت خیران در ساخت مراکز آموزشی گفت: نیمی از مدارس کشور توسط خیران احداث می شود.
اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: خیران «سوادیار» که در خوزستان فعال شده نشان از اهتمام خانواده‌ها به موضوع سواد آموزی است.
زنجان-مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: طی سال گذشته خیران به میزان سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای ساخت مدارس تعهد کرده‌اند .
اهواز - استاندار خوزستان گفت: دولت در جهت تشویق استفاده از مشارکت‌های مردمی در توسعه مدارس، زمین با کاربری آموزشی در اختیار خیران مدرسه ساز و فعالان مشارکت‌های مردمی قرار می‌دهد.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: آن چیزی که موجب شده سازمان نوسازی به این مرحله از پیشرفت دست یابد، حضور خیران است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: کسی که خودش مدرسه ای را ساخته است؛ بهتر از وزارت آموزش و پرورش می‌تواند مدرسه را اداره کند.
رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به وضعیت نامناسب سرانه فضای آموزشی در برخی شهرستان‌ها گفت: اعتبارات ملی و استانی به تنهایی پاسخگو نیست و حضور خیران مدرسه ساز در این امر ضروری است.
مشهد ـ سالن ورزشی ویژه ناشنوایان با مساعدت خیران در مشهدبهره برداری شد.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ما هیچ پروژه‌ای را از صفر با منابع دولتی شروع نمی‌کنیم؛ پروژه‌های آموزشی باید با منابع خیرین آغاز شود و در ادامه دولت آنها را تکمیل کند.
خیران خارج از کشور با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین، حمایت از ۴۸ هزار کودک نیازمند را برعهده گرفته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ