ژوزه مورینیو در بین مربیان دنیا در مجموع بیشترین غرامت را از باشگاه هایی که او را اخراج کرده اند، گرفته است. او از این حیث رکورددار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیت رئال مادرید بر اساس یک تحقیق صورت گرفته، محبوب ترین کیت در میان علاقمندان به فوتبال است.
سرمربی اتلتیکو مادرید بار دیگر تکرار کرد که نه ژوائو و نه هیچ بازیکنی بالاتر از نام باشگاه نیست.
مربی سازنده کشتی خراسان رضوی گفت، هرچند احمد جوان وزن زیادی کم می‌کند و حریف اصلی او این کاهش وزن است، اما بعید به نظر می‌رسد که تا المپیک بخواهد به وزن بالاتر برود.
حسین قربانزاده روند انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال را تشریح کرد.
منچسترسیتی بیشترین درآمد را بابت حضور بازیکنانش در جام جهانی 2022 قطر کسب کرده است.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: مردی ۳۶ ساله هنگام کار با دستگاه بالابر در خیابان سنائی مشهد به علت برق گرفتگی جان باخت.
گرگ برهالتر، مربی تیم ملی آمریکا معتقد است تیموتی وه‌آ می‌تواند در یوونتوس سطح بازی‌اش را یک پله بالاتر ببرد و نظرش را در مورد پیوستن کریستین پولیشیچ به میلان بیان کرد.
ملی‌پوش سابق کشتی آزاد با بیان اینکه کشتی‌گیران حاضر در تیم ملی به لحاظ تجربه و مدال‌آوری از مربی روس بالاتر هستند گفت: حضور او در تیم ملی توهین به جامعه کشتی است.
پاکدامن پس از بیست‌ودو سال توانست ایران را صاحب مدال طلای انفرادی آسیا کند و برای اولین بار بالاتر از شمشیربازان کره جنوبی قرار گرفت. آخرین نشان طلای ایران را پیمان فخری (مربی پاکدامن) سال ۲۰۰۱ به دست آورده بود.
حضور مربیان خارجی در لیگ برتر کیفیت تیم‌ها و برخی مسابقات را بالاتر از سالیان قبل بُرد.
کمتر مربی‌ای در تاریخ به مرزی رسیده که گواردیولا آن را درنوردیده است، او باارزش‌ترین است.
بعید است مرحله دوم این رقابت‌ها هم مرحله سختی برای شهداب تلقی شود که در این دوره با چند ستاره نامی پا به این رقابت‌ها گذشته است. ستاره این تیم سعید معروف کاپیتان سابق تیم ملی ایران است که به‌طور بسیار واضحی سطحش از این رقابت‌ها بالاتر است و مربی تیم هم رغبت نمی‌کند در تمامی دیدار‌ها از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند
در تاریخ رئال مادرید کارلو آنچلوتی سریعتر از هر مربی دیگری توانسته تمام جام‌های رسمی ممکن را کسب کند.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم می‌گوید این تیم به دنبال سه امتیاز دیدار با پیکان و صعود به رتبه‌های بالاتر در جدول است.
فکر می‌کنم آقای ساپینتو مربی زحمتکش و آدمی احساسی است. اما باید آرامش خود را حفظ کند چون حضورش روی نیمکت، تاثیر مثبتی در تیم دارد
تجربه سابق نشان داده که انتخاب یک سرمربی داخلی معمولا با دستوری از «بالا» رقم خورده است؛ یعنی بالاتر از فدراسیون فوتبال. این موضوع بسته به علاقه و بعضی وقت‌ها جناح حاکم سیاسی رقم خورده و اعمال سلیقه هم شده است. نتیجه شده آنکه مربی مذکور در کوتاه‌مدت نتیجه نگرفته و دوباره از «بالا» دستور برکناری او صادر شده است
ولید رکراکی که بالاتر از سرمربی‌های صاحب‌نام جهان تیمش را به جمع چهار تیم نهایی رساند، بدون مدال اما با تجربه‌ای فوق العاده جام را ترک می‌کند.
زلاتکو دالیچ، مربی کرواسی، از سبک بازی ژاپن تمجید کرد و البته گفت که رویای رفتن به مراحل بالاتر و در نهایت قهرمانی را دارند.
ملی‌پوش هندبال کشورمان گفت: رقبای ما اصلا ضعیف نیستند بلکه رشد هندبال ایران زیاد بوده است.
متهم گفت: ۱۴آبان امسال بود که با دوستم و همسرش به گردنه قوچک رفتیم. در آنجا نشسته بودیم که روبه‌رویم مردی سن بالاتر از من هم نشسته بود. او به من نگاه می‌کرد. من هم به او نگاه کردم. در نهایت گفت برای چی نگاه می‌کنی. همین باعث یک درگیری شد. من هم مشروب خورده بودم و او مرتب داشت مرا کتک می‌زد. برای همین من هم از چاقویی که در جیبم داشتم استفاده کردم و باعث قتل او شدم.
اسماعیل حلالی می‌گوید حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران، انگیزه بازیکنان را بالاتر برده است.
به انتخاب مجریان شبکه ابوظبی الریاضیة، فرهاد مجیدی به عنوان بهترین مربی هفته امارات انتخاب شد.
مربی تیم تپانچه کشورمان اعتقاد دارد سطح مسابقات جهانی مصر بالاتر از پیکارهای المپیک است.
سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید حضور کارلوس کی‌روش باعث می‌شود وزن نیمکت ایران در جام جهانی بالاتر برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ