رئیس گروه بهره‌وری و مدیریت مصرف انرژی توانیر از جمع آوری ۸۸۷۶ مرکز غیر مجاز رمز ارز در سطح کشور از ابتدای اجرای طرح جمع‌آوری مراکز غیر مجاز تولید رمز ارز تا پایان خرداد امسال خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرج- معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شناسایی ۸۸۷ نقطه حادثه خیز در کشور گفت: امسال رفع و ایمن‌سازی ۴۵۰ نقطه در دستور کار قرار گرفته است.
شاخص کل بورس تهران روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه را با رشد ۶ هزار و ۹۴۰ واحدی نسبت به روز سه شنبه پشت سر گذاشت و توانست تا ارتفاع ۲ میلیون و ۱۷۳ هزار و ۸۸۷ واحدی بالا بیاید. آیا فصل تابستان ۱۴۰۲ دوباره رونق به بورس تهران بازمی گردد؟
مدیر کل ارتباطات قوه قضاییه گفت: درفروردین ماه سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۵۹ هزار و ۸۷۶ مورد ملاقات مردمی توسط مقامات قضایی سراسر کشور انجام شده است.
به گفته میعادفر، بیشترین فراوانی مصدومان با ۸۸۶ نفر مربوط به استان تهران و بعد از آن، آذربایجان شرقی با ۴۸۲ و آذربایجان غربی با ۴۰۲ مصدوم، در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.
رئیس پلیس راهور تهران گفت: ۸۸۷ نقطه حادثه خیز در کشور داریم که۱۰۸ نقطه آن مربوط به استان تهران است.
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح طرح‌های راهداری در استان‌ها گفت: کارویژه دولت جدی‌گرفتن نهضت رفع نقاط پرخطر و حادثه خیز است.
کل جمعیت حاضر در سن کار (۱۵ ساله و بیشتر) در پاییز امسال ۶۳ میلیون و ۸۸۶ هزار نفر برآورد شده که از این تعداد ۲۴ میلیون و ۷۰ هزار نفر دارای شغل هستند. بر این اساس نسبت اشتغال در اقتصاد ایران ۳۷.۷ است، به بیان ساده‌تر در پاییز امسال از هر ده نفر ایرانی که در سن کار قرار داشته تنها حدود ۴ نفر دارای شغل بوده اند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۸۸۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۳ تن از ایشان وخیم است.
دولت از ابتدای سال جاری ۸۷ هزار میلیارد تومان بابت اصل و سود اوراق بدهی منتشر شده در سال‌های قبل را پرداخت کرده و کل تعهدات باقیمانده تا پایان سال بابت تسویه اصل و سود اوراق منتشر شده در سال‌های قبل، ۸۷.۶ هزار میلیارد تومان است.
در جریان بررسی امروز بازار سرمایه بیش از ۳ میلیارد و ۹۲۹ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳ هزار و ۸۸۶ میلیارد تومان در بیش از ۲۵۱ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.
عضو هیئت مدیره بانک عامل بخش مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۴۳ هزار و ۸۷۶ واحد ذیل نهضت ملی مسکن به مبلغ ۱۴ هزار و ۸۴۱ میلیارد تومان خبر داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۸۷۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۵۴ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۸۷۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۵۴ تن از ایشان وخیم است.
در فروردین ۹۷ بعد از تلاطم‌های ارزی، دولت دوازدهم به هدف جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌های اساسی و حمایت از مردم بخصوص اقشار آسیب پذیر در مقابل فشار‌های اقتصادی برای ۲۵ کالای اساسی دلار ۴۲۰۰ تومانی وضع کرد. سرانجام بعد از گذشت ۳ سال ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف شد. حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی چه تاثیری بر بورس دارد؟
سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه از 630 هزار واحد صنعتی کشور تنها 50 هزار واحد، مشمول برنامه‌های مدیریت مصرف برق هستند، اعلام کرد: بهره‌مندی صنایع سیمانی و فولادی از برق در نوبت شبانه که تا ۱۰تیرماه پیش‌بینی شده بود، تمدید شده و تداوم خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ