خاموشی پله‌های برقی در برخی ایستگاه‌های مترو برای شهروندان صحنه‌ای ناراحت کننده و تلخ را رقم زده و لازم است این معضل حل و فصل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لبنانی‌ها از شب گذشته با تعطیلی دو نیروگاه برق حرارتی به دلیل انباشت بدهی‌های شرکت برق لبنان در بی برقی به سر می‌برند.
آخرین ببر ایران در سال ۱۳۳۷ در پارک ملی گلستان شکار شد. مهمترین عوامل انقراض ببر در ایران شکار بی‌رویه آن، تخریب زیستگاه به ویژه خشکاندن تالاب‌ها و استفاده از طعمه مسموم بوده است.
پس از اینکه بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا از خواندن سرود ملی این کشور قبل از بازی گروهی جام جهانی مقابل هلند خودداری کردند، بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این کار را شرم‌آور توصیف کردند. این اعتراض خاموش توسط کاربران بی احترامی خوانده شده و همچنین انتقادات شدیدی را به دنبال داشت و برخی اعضای تیم زنان ایالات متحده را متهم کردند که در صحنه جهانی به اندازه کافی میهن پرست نیستند. مسابقات جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزیلند در حال برگزاری است و دیدار دو تیم فینالیست دور قبل یعنی آمریکا و هلند به تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
چراغ‌های برج میلاد تهران از ساعت ۲۰ شب تاسوعا، ۴ مرداد ماه خاموش شد و این روند تا پایان عاشورای حسینی ادامه دارد.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم توضیحاتی درباره آخرین شرایط این تیم ارائه کرد.
عده‌ای بحث خانه‌های خالی را پیش کشیدند، برخی زود خوابیدن و توجه ثروتمندان به سلامتی‌شان را عامل دانستند، بخشی دیگر از کاربران هم موضوع مسافرت به خارج از کشور را دلیل خاموشی چراغ خانه‌ها در ولنجک تهران در این ساعت عنوان کردند.
پس از توهین های نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور در بازی مقابل والنسیا، مجسمه مسیح در برزیل در حمایت از این بازیکن و همه کسانی که از نژادپرستی رنج می برند، به مدت یک ساعت خاموش شد.
خاموشی مجسمه ملی برزیل در همدردی با وینیسیوس
مدیر ارزیابی و سرمایه گذاری داخلی صندوق توسعه ملی گفت: ورود صندوق به فعالیت های حوزه انرژی به ویژه در صنعت برق می تواند به بهبود روند فعالیت های نیروگاه ها و کاهش خاموشی ها کمک کند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت:براساس شرایط روز از حدود 12 روز قبل پله برقی دروازه دولت خاموش است و 29 اردیبشهت به سرویس باز می‌گردد.
در بسیاری از کشورها NEET‌ها وجود دارند ولی تعداد آنها متغیر است، اما در برخی کشورها مانند آلمان اساساً یکی از اولویت‌های نهادهای مربوطه با کار و امور اجتماعی برنامه ریزی برای NEET‌ است.
مدیر عامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر، از خاموشی المان‌های نوری دریاچه شهدای خلیج فارس به احترام زمین خبر داد.
اندریک، ستاره برزیلی، که چند ماه قبل با امضای قراردادی به رئال مادرید ملحق شد روزهای خوبی را سپری نمی‌کند.
متروی تهران با ۲۵۸ کیلومتر طول در هفت‌خط و ۱۴۴ ایستگاه، دارای هزار و ۱۱۳۶ دستگاه پله برقی است و طبق آخرین آمار در حال حاضر از میان این ۱۱۳۶ دستگاه پله برقی ۳ دستگاه بیش از ۷۲ ساعت است که خاموش هستند، یک پله برقی نیز در حال انجام تعمیرات اساسی است.
بیماری قند خون به قاتل خاموش مشهور است. اگر این ۱۰ نشانه را در بدن خود می‌بینید، مبتلا به قند خون هستید. برخی از آنها عبارتند از: تاری دید، خستگی، تشنگی دائم و...
شفیقی معاون استانداری تهران گفت: کلیه سیستم‌های گرمایشی (گازی، برقی و گازوئیلی) ادارات دولتی استان تهران فردا می‌بایست کاملاً خاموش باشد.
برای چند ثانیه، نورافکن های استادیوم 974 دچار مشکل شده و ورزشگاه دیدار برزیل و سوئیس غرق در تاریکی شد.
وزیر کشور اوکراین از افزایش موارد خشونت های خانگی در این کشور درپی خاموشی های برق خبر داد.
رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین اعلام کرد که ممکن است قطع برق هفته ها در این کشور ادامه داشته باشد.
تسلا برای بیش از ۳۲۱ هزار خودروی برقی در آمریکا فراخوان صادر کرده زیرا چراغ عقب آنها ممکن است به طور متناوب خاموش شود.
یکی از چهره‌های سرشناس که مکررا با خودرو بلندگودارش در تهران و شهرستان‌ها حاضر می‌شد، یک بار از شدت هیجان یادش رفته بود میکروفن خود را خاموش کند و در همان حال فحش زشت و ناموسی به برخی خانم‌های حاضر در یک تجمع داده بود!
سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: طبق آمار موجود کمتر از یک درصد پله‌برقی‌های مترو در روز به دلیل خرابی خاموش است.
مدیر روابط شرکت توزیع برق اهواز گفت: مه غلیظ امروز صبح باعث افزایش رطوبت بر روی تجهیزات شبکه برق شده که همین عامل باعث خاموشی در برخی مناطق کلانشهر اهواز شده است.
کلسترول بالا را اغلب «قاتل خاموش» می‌نامند، زیرا بی‌سر و صدا خطر ابتلا به بیماری قلبی را افزایش می‌دهد. با این حال، زمانی که ماده چرب در شریان‌ها تجمع می‌یابد، ممکن است برخی علائم ظاهر شوند. یکی از نشانه‌های این فرایند می‌تواند هنگام استراحت فرد نمایان شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ