متهم گفت: بنده ساکن و تبعه کشور سوئد هستم، دولت و مقامات امنیتی کشور سوئد از من حمایت می‌کنند. دستگاهی به من دادند که در صورت احساس خطر دکمه آن را فشار دهم تا با آلارمی که به ماموران امنیتی دولت سوئد می‌دهد، هر جا که باشم آن‌ها من را نجات دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیروهای امنیتی پاکستان امروز از کشتن سرکرده یک گروهک تروریستی و بازداشت ۲ تروریست دیگر در این کشور خبر دادند.
پیش از این وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی با ادعای نقض حقوق بشر در ایران به اجرای حکم سرکرده گروهک تروریستی حرکة‌النضال واکنش نشان داده بود.
امیرعبداللهیان در پاسخ به اظهارات بورل در موضوع اعدام «حبیب اسیود» سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال تروریست حادثه اهواز، تصریح کرد: برخی مقامات اروپا به جای اینکه در مقابله با تروریسم عزم راسخ خود را به نمایش بگذارند، متاسفانه با اتخاذ مواضع مداخله جویانه، به ترویج پدیده شوم تروریسم کمک می‌کنند.
وزارت امور خارجه سوئد در بیانیه‌ای از احضار جانشین سفیر ایران در این کشور در واکنش به اجرای حکم سرکرده گروهک تروریستی حرکة‌النضال خبر داد.
تصاویری از جنایات سرکرده گروهک تروریستی حرکت النضال را مشاهده میکنید.
حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب، ملقب به «حبیب اسیود» سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال صبح امروز -شنبه ۱۶ اردیبهشت- به اجرا درآمد
مرکز رسانه قوه قضاییه نوشت: حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب، ملقب به «حبیب اسیود» سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال و طراح اصلی حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در سال ۱۳۹۷ که منجر به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از شهروندان شد به اجرا درآمد.
حکم اعدام حبیب اسیود سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال به اجرا در آمد.
وزیر خارجه آلمان امروز به حکم صادره برای سرکرده گروهک تروریستی تندر از سوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.
حکم اعدام «حبیب فرج‌الله چعب» به اتهام افساد فی‌الارض از طریق تشکیل و اداره و سرکردگی گروه باغی به نام حرکة النضال‌ و طراحی و اجرای عملیات‌های تروریستی متعدد در استان خوزستان از سوی دیوان عالی کشور تایید و ابرام شد.
جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر به اتهام افساد فی‌الارض از طریق طراحی و هدایت اقدامات تروریستی به اعدام محکوم شد. گروهک تروریستی تندر در اواسط سال ۱۳۸۲ توسط تعدادی از عناصر سلطنت طلب به سرکردگی فتح الله منوچهری و فرود فولادوند با رویکرد تئوریزه کردن تروریست ضددینی در انگلستان تاسیس شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اقدام اخیر برخی ورشکستگان سیاسی آمریکا در تروریسم شویی و تقدیس شرم آور سرکرده تروریست منافقین و مزدور صدام جنایتکار، چهره دروغین حقوق بشری آمریکا را شفاف تر کرد.
سرکرده گروهک تروریستی احرار الشام به خاطر اختلافات درون گروهی برکنار و سرکرده جدید برای این گروهک انتخاب شد.
آخرین جلسه رسیدگی به پرونده سرکرده گروهک تروریستی «حرکة النضال» برگزار شد.
آخرین جلسه رسیدگی به پرونده سرکرده گروهک تروریستی «حرکة النضال» برگزار شد.
آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «حبیب فرج‌الله چعب» ملقب به «حبیب اسیود»، سرکرده گروهک تروریستی «حرکة النضال» صبح امروز سه شنبه (۳ آبان) در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین قاضی ایمان افشاری برگزار شد.
اعتراف ابراهیم علیزاده، سرکرده گروهک موسوم به کومله، سازمان کردستان حزب کمونیست ایران به سازماندهی بودن اقدامات تحریک امیز و برنامه‌ریزی قبلی اجرای اعتراضات را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دو خودروساز بزرگ کشور، در جهت تحقق شعار سال و سیاست‌های وزارت صمت مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های موجود و با هدف تقویت شاخص‌های بهره‌وری و مقیاس تولید و در مسیر همکاری های استراتژیک خود، به امضای تفاهم‌نامه توسعه همکاری های مشترک در زمینه موتور و گیربکس اقدام کردند.
جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «حبیب فرج‌الله چعب» ملقب به «حبیب اسیود»، سرکرده گروهک تروریستی «حرکة النضال» امروز یکشنبه (۹ مرداد) در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین قاضی ایمان افشاری برگزار شد.
برگزاری ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «حبیب فرج‌الله چعب» ملقب به «حبیب اسیود»، سرکرده گروهک تروریستی الاحوازیه که قرار بود صبح امروز، ۲۴ خردادماه، در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی افشاری برگزار شود، کنسل شد.
صبح امروز (۲۴ خرداد) ششمین جلسه دادرسی پرونده حبیب فرج الله چعب سرکرده گروهک تروریستی حرکت النضال در دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.
ششمین جلسه دادرسی پرونده حبیب فرج‌الله چعب سرکرده گروهک تروریست حرکت النضال در دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد. این جلسه با حضور متهم، وکیل مدافع و تعدادی از خانواده‌های شهدای ترور شده توسط این گروهک تروریستی برگزار شد.
ششمین جلسه محاکمه جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر صبح امروز (سه شنبه ۴ مرداد) در شعبه ۱۵ انقلاب و به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی و با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان تهران برگزار شد.
امروز (یکشنبه ۹ مرداد)، جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «حبیب فرج‌الله چعب» ملقب به «حبیب اسیود»، سرکرده گروهک تروریستی «حرکة النضال»، در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست حجت الاسلام و المسلمین قاضی ایمان افشاری برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ