روزنامه کیهان نوشت: «حمله به سلمان رشدی نشان داد که انتقام از ارتکاب کنندگان جرم و جنایتکاران در خاک آمریکا کار سختی نیست و بعد از این ترامپ و پمپئو بیشتر احساس خطر خواهند کرد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از خوش‌وبش دولتمردان رییسی با مدیرمسئول روزنامه کیهان را منتشر شده است.
دشمن و دنباله‌های داخلی آن و از جمله افراطیون مدعی اصلاحات و برخی سلبریتی‌های بی‌سواد تصور می‌کردند که زنان و دختران ایران تحت تاثیر تبلیغات گسترده، حجاب را کنار گذاشته و دیگر به‌ندرت می‌توان، حجاب بر سر دختران و زنان کشورمان دید. اما زهی تصور باطل، زهی خیال محال.
داده‌های موجود در این تصویر طی یک سرشماری از کیهان نزدیک به نام Every Known Nearby کهکشان با هدف رصد همه کهکشان‌ها در ۱۰ مگاپارسک یعنی ۳۲.۶ میلیون سال نوری که تلسکوپ تاکنون از آنها بازدید نکرده است، گرفته شده است.
دکتر آیت از منزل خارج شد، سوار پیکان شخصی‌اش شد و هنوز ماشین را روشن نکرده بود که باران گلوله بر سر و رویش باریدن گرفت. او در خون خود غلتید و آن پوشه‌ای هم که شامل اسناد و مدارکش بود، مفقود شد و دیگر نشانی از آن به دست نیامد. آن مدارک ناپدید شدند و کسی از اسرار آن آگاه نشد، اما ۲۸ سال بعد وقتی میرحسین موسوی به‌عنوان یکی از سران فتنه پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ در پازل دشمنان تاریخی این ملت قرار گرفت، این گمان تقویت شد که در اسناد و مدارک مفقودشده شهید آیت اسراری درباره میرحسین موسوی نهفته بود.
ناسا در جشن تولد یک سالگی «جیمز وب» تصویری از مجموعه ابری «رو اوفیوچی»، منتشر کرد که نزدیکترین منطقه به زمین است که در آن ستارگان تشکیل می‌شود. نسبت به تلسکوپ‌های قبلی، جیمز وب برای مشاهده عمق بیشتری در فضا و زمانی دورتر طراحی شده است. ماموریت جیمز وب با هدف جسورانه مشاهده نخستین کهکشان‌ها در ابتدای عمر کیهان تعریف شده است. قابلیت‌های این تلسکوپ به مراتب بیشتر از نمونه قبلی، یعنی تلسکوپ «هابل» است.
یک تکه از این نقشه حدود 200,000 کهکشان و اختروش را در 12 میلیارد سال پیش نشان می‌دهد.
ستاره خط میانی سپاهان که به تازگی پدر شده با تبریک ویژه کاپیتان سرخ‌ها مواجه شد.
او آخرین بار در اثر فشار روانی شدید، به داخل ساختمان خالی سازمان ملل رفت و عکسی از خود پشت تریبون و رو به صندلی‌های خالی سالن گرفت و آن را منتشر کرد. انتشار این تصویر، هر چند سوژه خنده برخی ناظران شد، کارشناسان مطلع در امور روان شناسی و روان پزشکی را به این تحلیل رساند که افسردگی سابقه دار علی‌نژاد به حد بحرانی رسیده است.
تصویری از تفاوت تیتر روزنامه کیهان در دولت قبل و فعلی درباره روابط با عربستان را ببینید.
میثم پیرفلک در حال حاضر توانایی حرکتی خود را از دست داده و روی ویلچر می‌نشیند.
روزنامه کیهان نوشت: نه تنها عمر این انقلاب بیش از آنکه تصور می‌کردند بود بلکه روز به روز بر سرعت پیشرفت و اثرگذاری بزرگ‌ترین انقلاب قرن بیستم افزوده می‌شد.
ستاره عظیم NGC ۲۲۶۴ IRS، منشأ احتمالی بادی است که سحابی مخروطی را می‌سازد. چادر قرمزرنگ سحابی مخروطی از گاز هیدروژن درخشان تولید می‌شود.
پدر کیان پیر فلک پس از چند هفته، در بیمارستان از کشته شدن فرزندش با خبر شد.
عموی کیان پیرفلک کودک ده ساله کشته شده در ایذه عکسی از پدر کیان را در صفحه اینستاگرام منتشر کرد و خبر داد که هنوز پدر او از جریان فوت پسرش بی‌خبر است.
«تلسکوپ فضایی جیمز وب»، چشم‌انداز بی‌نظیری را از کهکشان‌هایی به تصویر کشیده است که تا به حال دیده نشده‌اند و مانند الماس در کیهان می‌درخشند.
کیهان نوشت: دشمن به خیال خام خود تصور می‌کرد که با «میدان‌دار کردن دلقک‌ها» می‌تواند به جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران آسیب برساند. اما نکته اینجاست که دشمن نمی‌تواند بفهمد که در این عالم به غیر از محاسبات سیاسی، محاسبات دیگری هم وجود دارد که همان سنت‌های الهی هستند.
تیم ملی فوتبال ایران در حالی نتیجه بازی را آن هم با رکوردشکنی تاریخی زدن 2 گل در جام جهانی به تیم قدرتمند انگلیس واگذار کرد که از هفته‌ها پیش، از رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی و آل‌سعود گرفته تا وطن‌فروشان داخلی و خارجی جنگ روانی- رسانه‌ای ناجوانمردانه و بی‌سابقه‌ای علیه این تیم به راه انداخته بودند.
تیم ملی فوتبال ایران در حالی نتیجه بازی را آن هم با رکوردشکنی تاریخی زدن 2 گل در جام جهانی به تیم قدرتمند انگلیس واگذار کرد که از هفته‌ها پیش، از رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی و آل‌سعود گرفته تا وطن‌فروشان داخلی و خارجی جنگ روانی- رسانه‌ای ناجوانمردانه و بی‌سابقه‌ای علیه این تیم به راه انداخته بودند.
تصویری از حضور همکلاسی‌های کیان پیرفلک، کودک ۹ساله ایذه‌ای بر سر مزارش که در شبکه‌های اجتماعی پر بازدید شده است.
مادر کیان پیرفلک کودک ده ساله کشته شده در ایذه عکسی غم انگیز از کودکش را در صفحه اینستاگرام منتشر کرد.
کیهان نوشت: از دولت و مجلس محترم درخواست می‌کنیم، با تخصیص بودجه مناسب و استخدام و مشورت گرفتن از نخبه‌هایی که بحمدالله در جامعه کم نیستند، ضمن بهبود عملکرد پیام‌رسان‌های داخلی قوانینی تصویب شود که، این فضا که به قول رهبر انقلاب «حقیقتا [تبدیل]به قتلگاه نوجوانان و جوانان شده است» سر و سامان یابد.
کیهان نوشت: در کشور ما هزاران زن فرهیخته و عفیف با تحصیلات عالی و فعالیت‌های گسترده و سودمند اجتماعی حضور دارند که از سوابق درخشانی در عرصه‌های علمی و خدمات برجسته به مردم نیز برخوردارند و انتظار می‌رفت از تصاویر آن‌ها در دیوارنگاره استفاده شود؛ که نشده است!
تصویری که از زن در سینما- نه تنها سینمای ایران و بلکه سینمای جهان- ارائه می‌شود با همه تفاوت‌های نسبی و تضاد‌های گاه و بی‌گاهی که دارد از یک مدل معمولی و دستمالی شده همیشگی پیروی می‌کند: تصویری نه مبتنی بر ارزش‌های والای انسانی و اسلامی که در زن مستتر و فطری است بلکه نمایه‌ای الکن و ابتر از چیز‌هایی که سالهاست به خورد مخاطب داده می‌شود.
روزنامه کیهان، شانزده بهمن ۱۳۵۱، صفحه نوزده و بیست نوشت: «اولین باجه اتوماتیک کامپیوتری شروع به کار کرد. آقای «راد ـ لون» مسئول آموزش موسسه «باروس» کارت اعتبار نقدی خود را در محل مخصوص باجه اتوماتیک کامپیوتری قرار می‌دهد ۱۰ ثانیه بعد، پول نقد مورد نیاز بطور اتوماتیک در اختیار آقای «لون» قرار خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ