محققان امیدوارند که مورچه‌ها به لطف شاخک‌هایشان این توانایی را داشته باشند که به اندازه دستگاه‌های تشخیص زیستی سرطان، کارآمد عمل کنند؛ چرا که گزینه به مراتب ارزان قیمت‌تری هم هستند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویدئویی از توانایی فوق‌العاده یک بنای ماهر در هدف گیری ملات و پرتاب به دیوار در فضای مجازی پربازدید شده است.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام کشف یک معدن بزرگ لیتیوم در همدان اعلام کرد که این معدن توانایی تأمین ۲۰ درصد نیاز جهان به لیتیم را دارد.
رئیس جمهور ازبکستان و هیأت همراه عصر امروز (یکشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
احمد قطیشات، ناظر برگزاری مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی غرب آسیا تاکید کرد که عراق توانایی میزبانی از بزرگترین مسابقات را دارد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در پایان بازی با سویا به جدایی احتمالی سه بازیکن تیمش واکنش نشان داد.
مقام ارشد وزارت خارجه دولت بایدن در عین حال تصریح کرد:، اما همیشه اعلام کرده ایم توانایی ارتباط با ایران و انتقال و ارسال پیام‌های خود به ایران را در هر زمانی که به نفع ایالات متحده باشد، حفظ می‌کنیم.
همان طور که مشخص است، زرافه‌ها هویج دوست دارند، اما نسبت به کدو سبز بی‌میلند و این باعث می‌شود که این دو خوراکی، برای آزمودن استدلال آماری مناسب باشد. محققان در کار با چهار زرافه، نسبت‌های متفاوتی از برش‌های هویج و کدو سبز را در ظروف شفاف قرار دادند تا آزمایش کنند که آیا زرافه‌ها می‌توانند احتمال بیشتر دریافت هویج را در سه آزمایش با مقادیر مختلف پیش‌بینی کنند یا نه. زرافه‌ها در طول این آزمایش‌ها توانستند ظرف‌های دارای هویج‌های بیشتر را انتخاب کنند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در آینده‌ای نزدیک شاهد نیروی زمینی چابک‌تر و برخوردار از قدرت تهاجمی بالاتر خواهیم بود که قادر است حضوری قاطع و تعیین‌کننده در عرصه هر نبردی داشته باشد.
نیوزویک با استناد به اسناد طبقه‌بندی شده‌ای که به دست این نشریه رسیده است، با اعلام خبر «زمان آغاز ضدحمله کی‌یف» گزارش داد: توانایی کمک به اوکراین در ۱۰ کشور اروپایی کاهش یافته است.
سخنگوی نیروهای مسلح اوکراین می‌گوید ارتش این کشور ابزار و توانایی لازم برای مقابله با موشک‌های بالستیک ایران را در اختیار ندارد.
محققان اخیراً بررسی کرده اند که چگونه افراد مسن از محرک‌های منفی بهبود می‌یابند.
جالب اینجاست که این اولین باری نیست که در اعلام خبر تعطیلی‌ها مشکل داریم، حدود ۱ ماه پیش درباره تعطیلی مربوط به آلودگی هوا در گزارشی نوشتیم که «واقعا تصمیم برای تعطیلی به‌موقع را هم ندارید؟» که حالا احتمالا باید تیترش را اینگونه اصلاح کنیم که «واقعا توانایی اعلام هیچگونه تعطیلی را ندارید»
مدافع پیکان مدعی است که بازیکنان جوان این تیم به خودباوری رسیدند و توانایی شکست هر حریفی را دارند.
مطالعات قبلی نشان می‌داد که انسان‌های باستانی در عصر یخ‌بندان با پای پیاده به این جزایر می‌رفته‌اند. هنگامی‌که جهان در مقیاسی به عظمت عصر یخ‌بندان یخ می‌زند، سطح دریاها پایین می‌آید و انسان‌ها می‌توانند گذرگاه‌هایی را ایجاد کنند. این گذرگاه‌ها با اینکه در دوران عصر یخ‌بندان کارایی خودشان را حفظ می‌کنند، در زمان‌های معتدل‌تر به زیر آب می‌روند.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: استطاعت جسمی زائران برای اعزام به حج ۱۴۰۲ با حساسیت ویژه‌ و براساس دستورالعمل مدون انجام خواهد شد.
تقی آزاد ارمکی، از برجسته ترین جامعه شناسان کشور در واکنش به عملکرد صداوسیما در اعتراضات اخیر به دیده‌بان ایران گفت: صداوسیما توانایی تمیز بین چیزی به نام فروریختن، انقلاب، شورش، اغتشاش، تغییر و اصلاح را ندارد چرا که اساسا نسبت به تغییر و اصلاح حساس هست.
نیمار ستاره برزیلی در یکی از تمرینات تیم ملی برزیل توانایی بالای خود در کنترل دریافت توپ از ارتفاع بالا را نشان داد. در ویدئوی منتشر شده توپ از ارتفاع ۳۵ متری توسط پهپاد به پایین پرتاب می‌شود و نیمار آن را کنترل می‌کند. بلافاصله پس از موفقیت شماره ۱۰ برزیل، دیگر بازیکنان دور او حلقه زده و به جشن و پایکوبی پرداختند.
مدير روابط عمومى سابق فدراسيون فوتبال شب گذشته ميهمان آنلاين برنامه «الطريق الى الدوحه» در تلويزيون الكاس قطر بود.
عضو شورای شهر تهران گفت: گویا شهردار منطقه ۱۹ توانایی مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز را ندارد و نظارت نهادهای نظارتی بر این ساخت و سازها کم شده است.
مدیرکل بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایران‌خودرو و شرکت‌های مشابه که دارای HSE قوی و کارآمد هستند می‌توانند خودارزیابی انجام داده و نتایج آن را به اداره کل بازرسی کار ارسال کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.
جشن روز جهانی تکواندو در خانه تکواندو با حضور اهالی رشته و ارتباط زنده تصویری با رئیس فدراسیون جهانی برگزار شد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن بر توانایی حمله به هر نقطه در آبهای اطراف یمن تاکید کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس با حضور در نمایشگاه پدافندی و جنگ الکترونیک وزارت دفاع از دستاوردهای این نمایشگاه بازدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ