دبیر مجمع فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت که اسامی نامزدهای ریاست هنوز به این فدراسیون اعلام نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده ایران در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان در شرایطی هتل محل اقامت خود را ترک و ناپدید شده است که رئیس فدراسیون نیز در کنار تنها ورزشکار اعزامی از ایران حضور داشت!
رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: مطالبات دختران به حق است و فدراسیون هیچ تفاوتی بین مردان و بانوان نمی‌گذارد و برای پیشرفت هر دو بخش تلاش می‌کند.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص مشکل تجهیزات دوچرخه‌سواران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین گفت: مشکل تجهیزات نه تنها برای پارادوچرخه‌سواران حتی برای دوچرخه سواران اعزامی به بازی‌های آسیایی نیز وجود دارد و باید مسئولین نگاه ویژه‌ای از نظر اعتباری نسبت به فدراسیون‌های تجهیزات محور داشته باشند.
رییس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص مشکل تجهیزات دوچرخه‌سواران اعزامی به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین گفت: مشکل تجهیزات نه تنها برای پارادوچرخه سواران حتی برای دوچرخه سواران اعزامی به بازیهای آسیایی نیز وجود دارد و باید مسوولین نگاه ویژه‌ای از نظر اعتباری نسبت به فدراسیون‌های تجهیزات محور داشته باشند.
رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: سفر من و دبیر فدراسیون ربطی به انتخابات ندارد بلکه برای صحبت با اسپانسرها به سفر رفته‌ایم.
بر اساس حکم دیوان عدالت اداری انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری که بهمن ماه سال گذشته برگزار شده بود، ابطال شد.
اداره کل ورزش و جوانان تهران اعلام کرد که فدراسیون دوچرخه‌سواری خودش نمی‌خواهد انتخابات هیات تهران برگزار شود.
اداره کل ورزش و جوانان تهران اعلام کرد که فدراسیون دوچرخه‌سواری خودش نمی‌خواهد انتخابات هیات تهران برگزار شود.
با پیگیری فدراسیون دوچرخه‌سواری و موافقت وزارت ورزش و جوانان، رشته ایندورسایکلینگ (دوچرخه‌سواری سالنی) به این فدراسیون واگذار شد.
رئیس جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری مشخص شد
از ورود خبرنگاران به مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری ممانعت شد.
انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری درحالی برگزار خواهد شد که اجرای یک بند از اساسنامه فدراسیون جهانی می‌تواند حضور برخی نامزدها را در این انتخابات مختل کرده یا در آینده زیر سوال ببرد.
دو نامزد دیگر به جمع نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون دوچرخه سواری اضافه شدند.
دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری از افزایش تعداد کاندیداهای انتخابات ریاست این فدراسیون به ۶ نفر خبر داد.
دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری از افزایش تعداد کاندیداهای انتخابات ریاست این فدراسیون به ۶ نفر خبر داد.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش تاکنون دو مرتبه برای اعلام اسامی کاندیداهای دوچرخه سواری زمان تعیین کرده اما بدون نتیجه بوده است.
نایب رئیس پیشین فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: متاسفانه دخل و تصرفی که مدیران قبلی می‌کنند، باعث شده که انتخابات فدراسیون این‌قدر به تعویق بیفتد.
سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: برخی افراد چندمین بار است بحث تعلیق را بدون سند و مدرک در رسانه‌ها مطرح می‌کنند.
سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری به دنبال حواشی و هجمه های وارده به وی در مسیر انتخابات گفت: هیچ مشکلی برای حضور در انتخابات ندارم.
پیشکسوت دوچرخه‌سواری ابراز امیدواری کرد که فدراسیون این رشته هر چه سریع‌تر از بلاتکلیفی مدیریتی خارج شود و رئیس جدید خود را بشناسد.
اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری چندین بار خواستار اعلام زمان برگزاری انتخابات فدراسیون ایران شده است.
نمایندگان ورزشکاران، مربیان و داوران برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری مشخص شدند.
کمیته تیم‌های ملی فدراسیون دوچرخه‌سواری اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم کوهستان بانوان و آقایان را اعلام کرد.
فدراسیون دوچرخه سواری در آستانه برگزاری انتخابات خود به واسطه سفر بدون اطلاع یکی از رکابزنان به سوئیس و حالا انتقاد تند ورزشکار ملی پوشش در عدم معرفی برای سفر به ایتالیا دچار حواشی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ