نماینده ایران در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان در شرایطی هتل محل اقامت خود را ترک و ناپدید شده است که رئیس فدراسیون نیز در کنار تنها ورزشکار اعزامی از ایران حضور داشت!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده ایران در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان در شرایطی هتل محل اقامت خود را ترک و ناپدید شده است که رئیس فدراسیون نیز در کنار تنها ورزشکار اعزامی از ایران حضور داشت!
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به ایام اربعین گفت: مجرمان سایبری در هر مناسبتی با ترفندهای جدید به دنبال سوءاستفاده از کاربران فضای مجازی هستند.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه مطبوع، لباسشویی و قطعات یدکی تهران ضمن ارائه چند توصیه برای نگهداری و مراقبت از کولر گازی، تاکید کرد که حتما چند وقت یکبار باید یک متخصص در امور تعمیرلت کولر گازی، یونیت بیرون را شست‌وشو دهد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف ال نود در خیابان افسریه و واژگونی کشنده تانکر در مرزداران خبر داد.
سمنان- رئیس پلیس فتای استان سمنان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه عید سعید قربان و اعتقادات مذهبی مردم ایران اسلامی گفت: شهروندان مراقب کلاهبرداری‌های سودجویان اینترنتی باشند.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده به کسانی که مشتاق کودتا در روسیه هستند هشدار داد و گفت: برکناری ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه ممکن است عواقب ناخواسته‌ای به همراه داشته باشد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بحث سانروف بسیار مهم است و نباید کودکان به دلیل جثه نحیف خود از آن بیرون بیایند چراکه با کوچکترین ترمز ناگهانی به جلو پرتاب شده یا حتی ممکن است از جلوی خودرو به زمین افتاده و خود ماشین از روی آنها رد شود.
رئیس بازرسی سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: این سازمان تنها مرجع رسمی تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی است و مشمولان از اعتماد به افراد سودجو و جاعل خودداری کنند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از خلوتی معابر و بزرگراه‌های سطح شهر تهران و احتمال افزایش سرعت‌ توسط برخی رانندگان خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از خلوتی معابر و بزرگراه‌های سطح شهر تهران و احتمال افزایش سرعت‌ توسط برخی رانندگان خبر داد.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: با توجه به شیوه‌های گوناگون و نوین کلاهبرداران و سارقان اینترنتی در انجام اعمال مجرمانه و خرابکارانه خود هموطنان به این موضوع توجه داشته باشند که دانلود نرم‌افزار همراه بانک را تنها از سایت اصلی بانک انجام دهند.
ابطحی گفت: قاضی مرتضوی از من وصیت‌نامه و امضا برای اعدام گرفت و من را برای اعدام آماده کردند! یقین پیدا کردم که من را اعدام می‌کنند و این بازی روانی نیست. حین جابجایی من سرم ضربه خورد و ناگهان کسی گفت مراقب این‌ها باشید و فردا که آزاد شوند از کاه کوه می‌سازند و فهمیدم اعدام یک فریب بود.
ابطحی گفت: قاضی مرتضوی از من وصیت‌نامه و امضا برای اعدام گرفت و من را برای اعدام آماده کردند! یقین پیدا کردم که من را اعدام می‌کنند و این بازی روانی نیست. حین جابجایی من سرم ضربه خورد و ناگهان کسی گفت مراقب این‌ها باشید و فردا که آزاد شوند از کاه کوه می‌سازند و فهمیدم اعدام یک فریب بود.
میگ-۲۹ جنگنده‌ای «آنالوگ» است که از فن آوری کهنه و قدیمی بهره می‌برد، اما جنگنده‌های اف-۱۶ آمریکایی که ولودومیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین خواهان آن است، جنگنده‌ای دیجیتال با فنآوری به مراتب پیش رفته تری است، «آلکس والمسلی» (Alex Walmsley) تحلیلگر نظامی، از موسسه خدمات متحد سلطنتی (RUSI) در لندن، این دو نوع جنگنده را مقایسه‌ای بین یک دستگاه لپ تاپ دهه ۱۹۹۰ با جدیدترین «مک بوک» می‌داند و می‌گوید، هر دو آن‌ها پرواز می‌کنند و قادر به حمل سلاح هستند، اما میگ‌ها آنقدر‌ها توانمند نیستند.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت نظارت بر روند تامین و عرضه کالاهای مورد نیاز مردم، نظارت بر بازار کالاهای مصرفی مردم را وظیفه اساسی اتحادیه‌های صنفی دانست.
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: برای چهارشنبه سوری باید مراقبت کنیم، تا الان یک فوتی و هشت مصدوم قطع عضو داشته‌ایم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با عنوان این مطلب که برخی از معابر سطح شهر هنوز لغزنده هستند، از رانندگان درخواست کرد با سرعت مقرره حرکت کنند.
عضو هیات علمی دانشگاه علامه گفت: زمزمه هایی به صورت غیررسمی شروع شده که کسانی به اسم دلسوزی می خواهند دولت بودجه را بدون جداول اطلاعاتی ارائه دهد که دعا می کنم صحت نداشته باشد و فقط یک شیادی رسانه ای باشد. اگر کسانی فکر می کنند عدم شفافیت به دولت کمک می کنند تجربه احمدی نژاد در زمینه شفافیت گریزی چه کارنامه ای برای کشور رقم زد.
موج انتقاد از لوئیس انریکه به حدی گسترش پیدا کرده که دامنه‌اش حتی به نزدیکان و مورد اعتمادترین افراد به او رسیده است.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: یکی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه و مدعی شد شخصی با وی تماس گرفته و ضمن معرفی خود به عنوان مجری رادیو با ایجاد محیطی شبیه به صدای استودیو و انجام کنش‌های هیجانی و دیگر اقدامات فریبنده، اعلام کرده که شما برنده خوش شانس قرعه‌کشی شده‌اید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، ضمن تشریح وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی تهران در روز پنج‌شنبه ، از رانندگان خواست از عجله و شتاب در معابر خلوت و روزهای بارانی خودداری کنید
رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به اینکه آنفلوانزا بیماری تنفسی است که فصل ابتلا به آن شروع شده است، گفت: این بیماری در درصد کمی از افراد ممکن است شدید یا کشنده باشد؛ بنابراین طبیعتاً نگرانی درباره این ویروس تنفسی هم کمتر است. آنفلوانزا یک عفونت ویروسی است که سیستم تنفسی فرد از جمله بینی، گلو و ریه‌ها را مورد تهاجم قرار می‌دهد و این بیماری بر خلاف سرماخوردگی به طور ناگهانی روی می‌دهد. تب بالا، درد عضلانی، لرز و عرق، سردرد، سرفه خشک و مداوم و خستگی و ضعف از علائم آنفلوانزا به حساب می‌آیند.
رییس جمهور گفت: همسایگان ما خودشان می‌گویند ترجیح می‌دهند برای خدمات پزشکی به جای اروپا به ایران بیایند. این یک سرمایه بزرگی است که باید از آن مراقبت کرد. باید به خواسته‌ها و مشکلات جامعه پزشکی توجه شود و از نظرات آن‌ها استفاده شود.
درصورتی‌ که رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان برود پکن اقدامات قاطعی را برای حفاظت از حق حاکمیت ملی و یکپارچگی قلمروی خود به کار می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ