مطالعه جدیدی که در مجله Occupational & Environmental Medicine منتشر شده، عنوان می‌کند که بودن در طبیعت می‌تواند پادزهری در جهت کنترل اضطراب و مدیریت فشار خون باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس انجمن متخصصان ایران با بیان اینکه ویروس گوارشی جدید علائمی همچون اسهال، استفراغ، دل درد، سرگیجه و تب و لرز دارد، گفت: افراد مبتلا یک تا ۳ روز پس از ابتلا خوب می‌شوند، اما برخی از بیماران که بیماری زمینه‌ای دارند ممکن است نیاز به درمان بیشتری داشته باشند.
ده‌مرده‌ئی تصریح کرد: این درمان با بکارگیری محصول تولید یک شرکت ایرانی متعلق به بنیاد برکت محقق می‌شود و در دو مرحله جراحی دو روزه؛ در گام نخست پوست بیمار برداشته می‌شود و در روز بعد با انجام کار تجزیه، پوست جدید به بیمار تزریق می‌شود.
پس از آنکه محققان توانستند  به طور موفقیت آمیز آسیب های عصبی در یک مدل حیوانی را بازسازی کنند، درمان سلول بنیادی جدید برای بیماری پارکینسون یک گام به مرحله کارآزمایی بالینی نزدیک شد.
نتیجه گیری یک مقاله علمی نشان داد که اگزوزم‌ها به دلیل تاثیر قابل توجه بر رگزایی می‌توانند ابزار ایده آلی برای درمان بیماری‌های ایسکمیک باشند.
مطالعات محققان دانشگاه تهران که در همکاری با محققان دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شده است، نشان داد که درمان هایپرترمیا با کمک نانوذرات به طور قابل توجهی توانست رشد تومور را مهار کند.
بیماری کبد چرب غیرالکلی تقریباً ۳۰ درصد از جمعیت را تحت تأثیر قرار می‌دهد، اما یک تحلیل جدید نشان می‌دهد که تنها ۱۵۰ دقیقه ورزش در هفته می‌تواند به کاهش چربی‌های خطرناک اطراف این بافت حیاتی بدن کمک کند.
یک درمان مبتنی بر نانوذرات که توسط محققان دانشگاه ییل و دانشگاه کنتیکت توسعه یافته است قابلیت مبارزه با گلیوبلاستوما را دارد.
یک درمان جدید برای یبوست مزمن ممکن است بدون نیاز به استفاده از دارو‌های متعدد تسکین دهنده باشد.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که درمان سطوح پایین ویتامین D با مکمل‌ها ممکن است برای برخی افراد با کاهش خطر اقدام به خودکشی همراه باشد.
هانس واندال گفت: ما در حال حاضر داروهای مختلفی داریم که می‌توانند این مسیرهای سیگنالینگ را مسدود کنند و ممکن است در آزمایشات استفاده شوند. ما برخی از آن‌ها را در این مطالعه استفاده کرده‌ایم.
بر اساس یک مطالعه جدید، وقت گذراندن در بیرون از منزل و بودن در طبیعت، جنگل، دریا و و هرآنچه که تداعی‌گر یک طبیعت زنده است، می‌تواند نیاز به دارو‌های اضطراب و دیگر دارو‌ها را کاهش دهد.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که درمان با کمک امواج فراصوت می‌تواند روند پیری را به تاخیر انداخته، متوقف کرده یا حتی معکوس کند.
دانشمندان می‌گویند شواهد جدیدی وجود دارد که نشان می‌دهد یک داروی فشار خون قدیمی می‌تواند درمانی برای کاهش اثرات ناشی از اختلال استرس پس از سانحه باشد.
در این بسته سلامت نظر متخصصان درباره تاثیر مصرف آنتی‌بیوتیک بر عفونت ادارای زنان و انتقاد به روش‌های جدید جوان‌سازی پوست را ببینید.
پژوهشگران ژاپنی یک درمان جدید و امیدوارکننده برای سرطان ابداع کرده‌اند. این گروه پژوهشی توالی‌های دی‌ان‌ای مصنوعی به شکل سنجاق‌های مو را توسعه دادند که روی مولکول‌هایی که در سرطان بیش از حد بیان شده‌اند، می‌چسبند و پاسخ ایمنی قوی ایجاد می‌کنند.
پژوهشگران ژاپنی یک درمان جدید و امیدوارکننده برای سرطان ابداع کرده‌اند. این گروه پژوهشی توالی‌های دی‌ان‌ای مصنوعی به شکل سنجاق‌های مو را توسعه دادند که روی مولکول‌هایی که در سرطان بیش از حد بیان شده‌اند، می‌چسبند و پاسخ ایمنی قوی ایجاد می‌کنند.
سازمان غذا و داروی ایالات متحده T-DXD را در سال ۲۰۱۹ به عنوان یک درمان برای بیمارانی که سرطان سینه آن‌ها با وجود درمان‌های قبلی با سایر دارو‌های سرطانی به پیشرفت خود ادامه داده بود، تأیید کرد.
محققان با انجام یک مطالعه جدید و بی سابقه سلول‌های ایمنی بیماران مبتلا به سرطان را با روش دستکاری ژنتیک کریسپر ویرایش کرده‌اند تا موجب بهبودی آنها شوند.
یک بیمار فرانسوی که در سال ۲۰۱۳ بخشی از بینی اش را برای درمان سرطان سینوس بریدند، از داشتن بینی جدید خود هیجان‌زده است و می‌گوید این بینی به او کمک می‌کند بهتر نفس بکشد.
بر اساس یک مطالعه امکان سنجی که به تازگی در مجله اورولوژی منتشر شده است، یک روش جدید که ترکیبی از دو فناوری فراصوت است، ممکن است گزینه‌ای مناسب برای جابه‌جایی سنگ کلیه به خارج از میزنای با دستکم درد کمتر و بدون بیهوشی باشد.
یک درمان استنشاقی جدید ابداع شده که داده های ژنتیک در ریه ها را تغییر می دهد تا از ابتلای فرد به ویروس کرونا جلوگیری کند.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان، که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، در شرایطی که هفته گذشته شاهد بهبود اوضاع و کاهش شمار شهر‌های قرمز بودیم و این گونه به نظر می‌رسید که موج هفتم شیوع ویروس و بیماری از قله خود عبور کرده است، بار دیگر شاهد افزایش شمار شهر‌های قرمز هستیم.
در حال حاضر، هیچ درمان مؤثری برای بیماری کبدچرب غیرالکلی وجود ندارد، اما یک مطالعه جدید نشان داد که ویتامین B ۱۲ و فولات می‌توانند به کاهش التهاب و زخم در افراد انسانی و مدل‌های حیوانی کمک کنند.
بورس کالا تغییر در نحوه عرضه برخی محصول‌ها در تالار صنعتی در هفته منتهی به ۷ اردیبهشت را ابلاغ کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ