اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
القاصی مهر در تشریح جزئیات کشف این محموله اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر که قصد انتقال مقادیر زیادی مواد افیونی از استان‌های جنوبی و جنوب شرقی کشور به سمت استان تهران را با استفاده از شگرد جاساز مواد مخدر در بین بار تجاری توسط یک دستگاه خودرو کامیونت را داشت با خبر و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر در ۱۱ استان، افزایش ارتفاع موج تا دو متر در جنوب کشور همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نقاط کشور هشدار داد.
تیم صنعت مس رفسنجان توانست در لیگ ۲۲ با کسب ۴۷ امتیاز جایگاه پنجم لیگ برتر فوتبال ایران را از آن خود کند.
یکی از ساکنان کی‌یف از طریق پیامک به الجزیره گفت: «با انفجار از خواب بیدار شدم. احساس کردیم زلزله بود.» موج حملات در حالی رخ می‌دهد که نیرو‌های مسکو به نبرد برای کنترل شهر ویران شده باخموت ادامه می‌دهند و کی‌یف برای بازپس‌گیری قلمرو در شرق و جنوب کشور آماده می‌شود. به نوشته الجزیره، این حملات پس از تماس تلفنی بین زلنسکی و رئیس‌جمهور چین صورت گرفت.
وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در جنوب کشور
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق ، آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب در سه استان هشدار داد.
به گفته اصغری، کرج نسبت به روز قبل ۶ درجه گرم‌تر شده است و احتمال طغیان رودخانه و وقوع بهمن وجود دارد. آب‌های جنوب کشور مواج است؛ از سواحل فاصله بگیرید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: با پیگیری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور به ویژه در حاشیه شرق و جنوب شرقی کشور طی ۴۸ ساعت گذشته، بیش از ۱.۷۵ تن انواع مواد مخدر کشف شد.
نزدیک به یک دهه است که کارشناسان نسبت به افت فشار گاز در پارس جنوبی هشدار داده اند در صورتیکه این اتفاق بیفتد با یکی از جدی ترین بحران های کشور مواجه خواهیم شد.
رئیس سازمان هواشناسی درباره پیش‌بینی جوی هفته آینده گفت: دو موج متوالی بارش برف و باران طی دو هفته آینده پیش‌بینی می‌شود که در آن موج بارشی نیز تمرکز بر جنوب کشور و زاگرس مرکزی خواهد بود و همچنین تهران نیز به‌ویژه نواحی شمالی بارش برف و باران را تجربه خواهند کرد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۴۴ شهرستان در استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کرمان، یزد، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد درگیر سیل و آبگرفتگی است.
مدیر مرکز راهبری گاز کشور گفت: اگر میزان مصرف به همین روال ادامه داشته باشد استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی، گلستان و مازندران با چالش مواجه خواهند شد.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه ۲ سامانه بارشی دیگر در راه است، گفت: در شبانه روز گذشته «کوهرنگ و مشهد» رکوردداران سرمای هوا در کشور بوده است.
طبق آخرین یافته‌ها، سازمان جاسوسی - تروریستی موساد با هدف بهره‌گیری از فضای اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور، در صدد ترور یک مقام نظامی و انجام چندین عملیات خرابکاری در شهرهای بزرگ کشور و نیز انتقال مواد منفجره در مقیاس بالا از مرزهای دریایی جنوب کشور بود
سازمان هواشناسی نسبت به احتمال یخبندان و لغزندگی جاده‌ها براثر نفوذ توده هوای سرد به کشور و وزش باد و افزایش ارتفاع موج در جنوب ایران هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ نسبت به رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در جنوب کشور و افزایش ارتفاع موج در نواحی ساحلی تا ۱.۵ تا ۲.۵ متر هشدار داد.
تداوم بارش‌ها در جنوب کشور
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: کشور با بحران کمبود چوب مواجه است و می‌توان در جنوب تهران چوب کاشت.
ضیائیان گفت: جمعه شب تا بعدازظهر شنبه بارش در شمال کردستان، جنوب آذربایجان غربی، گیلان و اردبیل شدت می‌یابد و دریای خزر مواج خواهد بود. همچنین در ارتفاعات شمال غرب بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
شیراز - نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: جنوب کشور دارای مزیت‌‎ها و ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه است که باید از این ظرفیت ها در راستای پیشرفت کشور استفاده شود.
شیراز - نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: جنوب کشور دارای مزیت‌‎ها و ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه دارد که باید از این ظرفیتها در راستای توسعه کشور استفاده شود.
شیراز - نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از حمایت فراکسیون جنوب کشور مجلس از وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.
به گفته ضیاییان در پنج روز آینده در شرق کشور و برخی نقاط جنوب غرب کشور تداوم وزش باد شدید گاهی گردوخاک را خواهیم داشت و شرق دریای عمان نیز در این مدت مواج خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ