نزدیک به یک دهه است که کارشناسان نسبت به افت فشار گاز در پارس جنوبی هشدار داده اند در صورتیکه این اتفاق بیفتد با یکی از جدی ترین بحران های کشور مواجه خواهیم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر علاقه به پوشیدن جوراب‌های راه‌راه دارید پس احتمالا شما از آن دسته افرادی هستید که مرز‌ها را به راحتی کنار زده و برای رسیدن به اهداف خود از همه موانع عبور می‌کنید. طرح راه راه جوراب، برای افراد خلاق و افرادی که می‌دانند چگونه خود را جدی بگیرند عالی است.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به نگاه ویژه وزارت نیرو و دولت به سیستان و بلوچستان، گفت: در کنار پیگیری‌ها برای تأمین حق‌آبه هیرمند، طرح‌هایی در سیستان با جدیت در حال اجراست.
محمد تقی نقدعلی گفت: بسیاری از تغییرات جدی در ماهیت مجازات‌ها در ارتباط با حجاب و عفاف به نظر باید رخ بدهد مثل نگاه به مسئله حجاب دربحث مباحث فرهنگی، که در کنار مسائل قضایی باید دیده شود، بحث حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و تقویت قوای نظامی انتظامی و بسیج مردمی، همچنین قاطع بودن در برخورد قضایی زمانی کار به مراحل قضایی می‌رسد از مواردی است که فکر می‌کنم تغییر خواهند کرد.
وزیر خارجه کشورمان بهره‌مندی ایران و ونزوئلا از منابع سرشار انرژی، ظرفیت‌های مکمل و مشترک اقتصادی و تجاری و وجود اراده‌ی جدی را ضامن اجرای توافق راهبردی ۲۰‌ساله و تحقق عملی منافع دو ملت دانست.
خروج امارات از ائتلاف دریایی آمریکا در خلیج فارس شاید در نگاه نخست امری غیرمنتظره باشد، اما با نظرداشتِ زمینه‌های این اقدام، حقایق دیگری در معرض دید قرار می‌گیرد.
ایشان یکرنگی و یکسانی همه زائران با هر نژاد و تاریخ و فرهنگ را از اسرار حج برشمردند و افزودند: مسئولان و موثران در حج باید به‌گونه‌ای فرهنگ‌سازی کنند که کلمه «حج» در ذهن همه به خصوص جوان امروزی، تداعی‌کننده مفاهیم اساسی همچون تمدن‌سازی، اتحاد در مقابل ظالمان، نگاه فرامرزی و رفع تمایزات جاری در جوامع بشری باشد
ایشان یکرنگی و یکسانی همه زائران با هر نژاد و تاریخ و فرهنگ را از اسرار حج برشمردند و افزودند: مسئولان و موثران در حج باید به‌گونه‌ای فرهنگ‌سازی کنند که کلمه «حج» در ذهن همه به خصوص جوان امروزی، تداعی‌کننده مفاهیم اساسی همچون تمدن‌سازی، اتحاد در مقابل ظالمان، نگاه فرامرزی و رفع تمایزات جاری در جوامع بشری باشد
کارلو آنچلوتی بارسلونا را به یک شیر تشبیه کرد که باید آن را کاملا جدی گرفت. او وعده یک بازی هجومی را در ال‌کلاسیکو داد.
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تصمیم جدی و اراده راسخ دولت سیزدهم در حمایت از فعال شدن بخش خصوصی در کشور تصریح کرد: پیشرفت و توسعه اقتصادی بدون حضور بخش خصوصی، کارآفرینان و به ویژه پیشرانان اقتصادی امکان‌پذیر نیست.
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تصمیم جدی و اراده راسخ دولت سیزدهم در حمایت از فعال شدن بخش خصوصی در کشور تصریح کرد: پیشرفت و توسعه اقتصادی بدون حضور بخش خصوصی، کارآفرینان و بویژه پیشرانان اقتصادی امکانپذیر نیست.
کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد علاوه بر رقابتهای رنکینگ‌دار کرواسی، نگاه جدی و ویژه ای هم به دومین مسابقات رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی به میزبانی مصر دارند.
کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد علاوه بر رقابتهای رنکینگ‌دار کرواسی، نگاه جدی و ویژه ای هم به دومین مسابقات رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی به میزبانی مصر دارند.
علی بیگدلی، کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: خروج از NPT ما را جزو کشور‌های نافرمان در نگاه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار می‌دهد و این نافرمانی باعث می‌شود که پرونده ما از آژانس به شورای امنیت برود و این شورا همان تحریم‌های پیش از سال ۲۰۱۵ علیه ایران را بازگرداند.
محمود واعظی، وزیر اسبق ارتباطات، در حاشیه مراسم ششمین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: در این شرایط سخت که ما هم در داخل مشکل داریم و هم فشارهای خارجی مضاعف شده، شخصیتی مثل آیت الله هاشمی رفسنجانی که همواره لنگرگاه نظام و انقلاب بوده، جایش جدی خالی است. همواره سیاست ایشان تعامل با کشورهای خارجی بود و در داخل هم اگر کسانی نسبت به انقلاب و سیاست ها نگاه مخالف دارند، ایشان دنبال حذف کردن نبود و همیشه دنبال این بود که اینها را اقناع کند.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان تاکید کرد که فدراسیون کشتی در امر پشتوانه سازی مربیان خوب عمل کرده، درحالیکه در گذشته در برخی استان‌ها مربیگری ملی در انحصار 4-5 نفر بود.
رئیس فدراسیون والیبال با بیان این‌که دنیا نگاه خاصی به ایران دارد، گفت: تیم‌های شرکت کننده در هر تورنمنتی به تیم ایران به عنوان یک رقیب جدی نگاه می‌کنند.
ستاره سابق تیم ملی هلند و باشگاه بارسلونا معتقد است سه تیم برزیل، فرانسه و اسپانیا مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲  به شمار می روند.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به تاریخ سیستان و بلوچستان نگاه کنید، همیشه بلوچ‌های ما مدافع ایران، مدافع استقلال ایران و مبارزان جدی استعمار و استکبار انگلیس بوده‌اند.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر لزوم توجه جدی تر دولت به پروژه قطار شهری مشهد گفت: قطار شهری مشهد در جهت خدمت رسانی به زائران نگاه ملی می‌طلبد.
رشت- استاندار گیلان با تأکید بر برخورد جدی با متعرضان به طبیعت بکر این استان گفت: تالاب انزلی را با نگاه ملی و مدیریت جهادی احیا می کنیم.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: باید در جای جای برنامه هفتم توسعه به موضوع پیشگیری نگاه جدی تری داشته باشیم.
سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: «داریم به صورت جدی پاسخ اخیر ایران را بررسی می‌کنیم. در نگاه اول، پاسخ طرف ایرانی فراتر از مواضع دائمی‌اش در خصوص مسائل مربوطه نیست.»
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به دیدار هفته نخست این تیم برابر استقلال، گفت: ساپینتو به من گفت که این بازی جنگ است.
جایزه ویژه سرباز وطن یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به پاس تلاش مجاهدانه برای روایت نزدیک از مقاومت و توجه به مردم غیر نظامی آسیب دیده از جنگ‌های منطقه است که دغدغه جدی آن شهید بزرگوار اهدا شد به «چشم ایرانی» به کارگردانی ساسان فلاح‌فر و حسن قائدی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ