مالباخته گفت: زمانی که داخل خانه بودم، این جوان یک نوشیدنی برایم آورد که بلافاصله پس از نوشیدن آن بیهوش شدم. پس از گذشت دو روز زمانی که به هوش آمدم متوجه سرقت خودرو (یک دستگاه خودرو شاسی‌بلند توسان سفیدرنگ) و همچنین برداشت بیش از ۳۰ میلیون تومان از حساب کارت عابربانک شدم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری متهمی که اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان در فضای مجازی می‌کرد، خبر داد.
فرد هنجارشکن که روز گذشته در تنکابن اقدام به درگیری و ایجاد ناامنی در محل کرده بود، از سوی ماموران پلیس امنیت تنکابن دستگیر و در مرکز شهر چرخانده شد. منبع: مهر
متهم گفت: روز حادثه به همراه همسرم راهی منزل مادرش شدیم، چون شام در خانه مادرش میهمان بودیم. من و پیمان همیشه با هم جر و بحث داشتیم و دعوا‌های ما تمامی نداشت. آن روز هم در مسیر با هم بحثمان شد و من با او قهر کرده و از ماشین پیاده شدم. بعد به خانه مادرم رفتم و دیگر نمی‌دانم او کجا رفت و چه اتفاقی برایش افتاد. یکی، دو روزی از او بی‌خبر بودم و سراغش را نمی‌گرفتم، چون با هم قهر بودیم. بعد متوجه شدم در بیمارستان است و سر و دستش هم شکسته بود که دلیل آن را نمی‌دانم.
متهمی که اقدام به اخاذی از شهروندان با تهیه فیلم می کرد، بازداشت شد.
متهمی که اقدام به اخاذی از شهروندان با تهیه فیلم می کرد، بازداشت شد.
متهمی که اقدام به اخاذی از شهروندان با تهیه فیلم می کرد، بازداشت شد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، فاش کرد که درخت زیتونی را بر سر تمرین تیمش برده تا درس مهمی را به بازیکنانش بدهد.
قوه قضائیه با برگزاری دادگاه‌های علنی برخط که یکی از تکالیف سند تحول قضائی بوده، قدم مهمی در زمینه شفافیت رسیدگی‌های قضائی و همچنین تقویت اتقان آرا برداشته است.
دادسرا برای ۳ نفر از متهمان پرونده شهادت آرمان علی‌وردی اتهام محاربه از طریق استفاده و تمسک به سلاح سرد برای ارتکاب قتل و همچنین اقدام علیه امنیت کشور که منجر به شهادت طلبه بسیجی و مامور حافظ امنیت شهروندان صادر کرد.
رئیس‌کل دادگستری استان کردستان از شناسایی و دستگیری ۵ نفر از افرادی که اقدام به شایعه‌سازی و دروغ پراکنی در خصوص مسمومیت دانش آموزان در مدارس می‌کنند، خبر داد.
در پی متهم شدن مدافع مراکشی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به تجاوز جنسی، همسرش مراحل قانونی برای جدایی از این بازیکن ملی‌پوش را آغاز کرد.
محاکمه عاملان حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور متهمان و وکلای مدافعشان، اولیای دم و جمعی از جانبازان و شاهدان این حادثه در دادگاه انقلاب اسلامی شهر شیراز برگزار شد.
محاکمه عاملان حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور متهمان و وکلای مدافعشان، اولیای دم و جمعی از جانبازان و شاهدان این حادثه در دادگاه انقلاب اسلامی شهر شیراز برگزار شد.
متهم به علت برخی مشکلات روحی و روانی قبلی طی مدت بازداشت، دو نوبت اقدام به خودکشی کرد که در یک نوبت خود را از طبقه دوم بخش نسوان ندامتگاه به پایین پرتاب میکند، اما با هوشیاری مراقبین دچار صدمات جزئی از قبیل کبودی صورت شده و بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌گردد.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان فروش گوشی‌های آیفون اقساطی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، خبر داد.
قوه قضائیه: طبق حکم صادره، متهمی که با استفاده از سلاح سرد در خیابان برای مردم رعب و وحشت ایجاد کرده بود و موتورسیکلت شهروندی را به آتش کشیده و با چاقو نیز فردی را مورد حمله و جراحت قرار داده بود، به اعدام محکوم شد.
سردار رحیمی: این افراد ابتدا با همان خودروی پروفسور فرهود او را به مرزن آباد برده و در آنجا از او درخواست هشت میلیارد تومان پول نقد یا یک دستگاه آپارتمان کردند، ظاهرا آنجا پرفسور موضوع را قبول نمی‌کند که پس از آن این افراد به شهرستان نور رفتند و دوباره موضوع را مطرح کردند که پرفسور فرهود این‌بار درخواست این افراد را مورد پذیرش قرار داد و آن‌ها اقدام به بازگشت به تهران کردند.
کاربران باید ‏از اعتماد بی‌جا و اجاره دادن کارت بانکی خود به دیگران خودداری کنند همچنین برای نصب اپلیکیشن‌های بانکی از وب‌سایت مخصوص بانک مربوطه اقدام کنند.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک شخص مشهور مجازی اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.
نماینده دادستان با بیان اینکه متهم به همراه همدست خود اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان می‌کرده است، گفت: اقدامات متهم به نحوی بوده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت با استفاده از سلاح قمه و چاقو علیه اموال مردم اقدام کرده و با ایجاد ناامنی در سرقت تلفن‌های همراه شهروندان داشته است.
الکس یا همان شهروز سخنوری، متهمی است که فعالیت‌هایش سه سال از سوی مراجع قضائی و انتظامی رصد می‌شد. فردی که به همراه مادر و دختری به نام مانلی اقدام به شناسایی دختران، بهره کشی جنسی و در نهایت قاچاق آن‌ها می‌کرد.
یکی از ۴ زن اسرائیلی متهم به جاسوسی برای ایران پس از آغاز روند رسیدگی به پرونده قضایی و صدور حکم حبس خانگی برای وی اقدام به خودکشی کرده است و وضعیت جسمانی او پس از این اقدام وخیم اعلام شده است.
ماموران انتظامی شهرستان روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه در اجرای دستور قضائی برای دستگیری متهمی که حکم جلب داشت، به محل اعزام شدند، اما متهم پس از مشاهده ماموران اقدام به پاشیدن اسید بر روی آن‌ها کرد و متواری شد که بلافاصله دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وزارت دادگستری آمریکا طی بیانیه ادعایی، یک تبعه ایرانی را به تلاش برای ترور مشاور امنیت ملی سابق این کشور متهم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ