مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه اعلام کرد شمار قربانیان زلزله ۷.۸ ریشتری این کشور به ۴۰ هزار و ۶۴۲ نفر افزایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعداد قربانیان زن در سوئد طی یک دهه گذشته با روند رو به رشد، سالانه بین ۲۵ تا ۳۰ نفر است اما سلبریتی‌های غربی و رسانه‌های مدعی دفاع از حقوق زنان در این‌باره سکوت کرده‌اند.
اتحادیه پزشکان سودان از افزایش تعداد قربانیان و زخمی‌های درگیری‌های مسلحانه در این کشور خبر داد.
بر اساس رخداد انتظامی، ۶۲۹ نفر در حوادث جاده‌ای کشور تاکنون تلف شده‌اند هر چند آمار پزشکی قانونی بیش از این تعداد خواهد بود.
تعداد قربانیان غرق شدن قایق مهاجران غیرقانونی در نزدیکی شهر «کروتونه» در جنوب ایتالیا به ۷۰ نفر افزایش یافت.
مقامات کشور نیوزیلند اعلام کردند که تعداد قربانیان سیل و رانش زمین در این کشور افزایش یافته است.
مقامات ترکیه در به‌روزرسانی آمار قربانیان زلزله اخیر اعلام کردند امروز شنبه تعداد جانباختگان از ۴۰ هزار نفر عبور کرد.
«کریس هیپکینز»، نخست وزیر نیوزیلند، گفت: تعداد تلفات توفان گابریل در نیوزیلند به ۸ نفر افزایش یافته و انتظار می رود با تماس خدمه اورژانس با صدها منطقه در معرض توفان، این تعداد افزایش یابد.
معاون مرکز روسی آشتی طرف های متخاصم در سوریه گفت: تعداد تلفات زلزله بزرگ اخیر در بخش تحت کنترل سوریه، برابر با ۳۵۱۳ نفر و ۷۳۹۶ نفر مجروح است.
مقامات ترکیه در تازه‌ترین به‌روزرسانی آمار قربانیان زلزله اعلام کردند که تعداد جانباختگان از مرز ۳۱ هزار نفر عبور کرده است.
آمار تلفات زلزله در ترکیه و سوریه مجددا افزایش یافته و مجموع شمار قربانیان این حادثه در این دو کشور از ۲۱ هزار تن فراتر رفته است.
سازمان مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شمار قربانیان زلزله‌های دوشنبه ششم فوریه ۲۰۲۳ در جنوب کشور به ۱۲ هزار و ۳۹۱ نفر و تعداد مصدومین نیز به ۶۲ هزار و ۹۱۴ تن افزایش یافته است.
اداره مدیریت حوادث و فوریت‌های ترکیه (AFAD)، تعداد قربانیان زمین لرزه روز دوشنبه در ترکیه را ۲۹۲۱ تن و تعداد زخمی‌ها را ۱۵۸۳۴ اعلام کرد. پیش از این مقامات ۲۳۷۹ کشته و بیش از ۱۴۴۰۰ زخمی را گزارش کرده بودند.
بر اساس آمار‌های رسمی، زمین لرزه بامدادی امروز در ترکیه ۹۱۲ قربانی و در سوریه ۵۶۰ کشته برجا گذاشته است.
شمار قربانیان طوفان در ماداگاسکار به ۲۴ نفر و تعداد مفقودان آن به ۲۱ نفر رسید.
وزارت بهداشت پرو اعلام کرد تعداد قربانیان اعتراضات در این کشور به ۴ نفر رسیده است.
در بیانیه شورای امنیت کشور آمده: بررسی‌ها نشان می‌دهد در نتیجه مجموع آشوبگری‌ها تاکنون بالغ بر ۲۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.
تعداد قربانیان توفان استوایی موسوم به «نالگا» که موجب وقوع سیل و رانش زمین در جنوب این کشور شده تاکنون به ۴۵ نفر افزایش یافته است.
تعداد جان باختگان بلایای طبیعی از ابتدای سال تاکنون بدون احتساب قربانیان موج گرما در اروپا و سایر مناطق به ۷ هزار و ۲۳ نفر رسیده است.
کودکان مهاجر افغان در ابعاد مختلف برای دستیابی به حقوق ابتدایی خود در ایران دچار مشکل هستند؛ برای تحصیل با موانع و مشکلات فراوانی دست‌به‌گریبان‌اند و بعضا شاهدیم بسیاری از سال‌ها مانند امسال، تعداد زیادی از کودکان افغانستانی موفق به ثبت‌نام در مدارس نمی‌شوند؛ اکثریت آنان به دلیل فقر خانواده، در دسترسی به نیاز‌های اولیه خود دچار کمبود‌هایی هستند و به دلیل همین مسئله، ناگزیر می‌شوند از سنین کودکی به کارکردن روی بیاورند؛ بسیاری از آن‌ها به دلیل عدم برخورداری از بیمه‌های درمانی و هزینه بالای خدمات پزشکی، با محرومیت‌هایی در بهره‌مندی از خدمات بهداشتی مواجه‌اند.
ایران در میان کشور‌های اسلامی در جایگاه سوم است و در جهان جایگاه پنجاه و هشتم را دارد. ۱۲۵ نفر در هر ۱۰۰ هزار نفر اقدام به خودکشی می‌کنند که از این بین ۶ نفر موفق می‌شوند. همچنین روزانه ۱۳ نفر اقدام به خودکشی می‌کنند و از سال ۹۹ این ۱۳ نفر تبدیل به ۱۵ نفر شده است. میانگین خودکشی در کشور ما ۶ است و میانگین جهانی ۵.۲ است، طبق آمار پزشکی قانونی، جوانان قربانیان اصلی خودکشی‌اند و بیشتر خودکشی‌ها بین افراد ۱۵ تا ۳۵ ساله رخ می‌دهد.
تعداد قربانیان باران‌های موسمی در پاکستان که از ۱۴ ژوئن آغاز شده است، به ۱۱۶۲ نفر افزایش یافت.
تعداد قربانیان باران‌ های موسمی و چاری شده سیلاب در پاکستان که از ۱۴ ژوئن آغاز شده است تا کنون به ۹۸۲ نفر رسید.
در شهر جنگ زده بوچا اوکراین تعداد زیادی از قربانیان بدون اینکه شناسایی شوند دفن می‌شوند.
گروه تروریستی داعش در رسانه‌های وابسته به خود مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ