سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از مقدمات اجرای ۳۵ پروژه مسکونی و ۵ پروژه خدماتی در محله نفر آباد در منطقه ۲۰ خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اجرایی کاخ گلستان گفت: ۴۰ متر مربع از کاشی‌های هفت رنگ موجود در محوطه کاخ گلستان در حال مرمت است.
رشت - رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از شروع ساخت ۴۳۱ هزار واحد مسکن ملی خبر داد و گفت: از ابتدای شروع نهضت ملی مسکن تاکنون، ۱۳۱ هزار واحد مسکن به بهره برداری رسیده است.
رشت - مدیرعامل تأمین اجتماعی کشور از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به ۴۰ هزار بازنشسته در کشور خبر داد و گفت: این طرح از شنبه در سراسر کشور اجرا می‌شود.
کاشت ۳۵ تا ۴۰ میلیون اصله نهال در بخش بیابان در نیمه دوم سال جاری در راستای اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت پیش‌بینی می‌شود.
رشت - معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی از تحت پوشش قرار گرفتن ۴۰ هزار اراضی دیمی گیلان درجهش تولید خبرداد وگفت:این مقدار اراضی در تفاهم‌نامه‌ای با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) صورت می گیرد.
با اجرای مفاد قانون جدید چک و راه اندازی سامانه محچک، متوسط زمان رفع سو اثر چک‌های برگشتی از ۴۰ روز در سال‌های گذشته به ۱۲ روز در ۸ ماهه اخیر رسید که کاهش ۷۰ درصدی را نشان می‌دهد.
اصفهان- معاون آبخیزداری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: در برنامه هفتم توسعه ۵۰ میلیون هکتار و در برنامه هشتم توسعه ۴۰ میلیون هکتار عملیات آبخیزداری اجرا خواهد شد.
«یو خنگ منگ» روی یک کامپیوتر IBM ۵۱۵۵ مربوط به سال ۱۹۸۴ که از پردازنده اینتل ۸۰۸۸ با فرکانس ۴.۷۷ مگاهرتز و ۶۴۰ کیلوبایت رم استفاده می‌کند، پیشرفته‌ترین فناوری این روز‌ها را پیاده‌سازی کرده است.
ساری- معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از برنامه های طرح ملی «لاله های روشن» بیان کرد و گفت: این طرح در ۴۰ هزار مدرسه کشور اجرا شده است.
رئیسی با اشاره به رسیدن نرخ رشد اقتصادی در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ به رقمی نزدیک به ۵ درصد خاطرنشان کرد: دولت مردمی توانست در این مدت نرخ تورم را از ۵۹.۳ درصد به زیر ۴۰ درصد برساند، اما اجرای طرح عادلانه کردن پرداخت یارانه‌ها و حذف ارز ترجیحی که تکلیف قانونی بودجه ۱۴۰۱ بود، باعث افزایش دوباره نرخ تورم شد.
جهانپور درباره اینکه آیا تاکنون بحران‌های این‌چنینی که حتی به دارو‌های ساده هم رسید، وجود داشته یا خیر هم می‌گوید: «همه فراز‌وفرود‌ها را به شکل‌های مختلف در بیش از ۴۰ سال گذشته داشتیم، اما به‌جرأت می‌گویم که هیچ‌کدام از آن‌ها از نظر طول زمانی، مدیریت بحران و ابعادش قابل مقایسه با چیزی که در ماه‌های بعد از اجرای طرح دارویار دیدیم، قابل مقایسه نیست. این طرح مشکلات دارویی را به لحاظ وسعت و زمان افزایش داد و به‌مراتب از همه بحران‌های مقعطی در گذشته بیشتر بود.»
سمنان- سرپرست دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش از اجرای طرح اتاق بهداشت ویژه مدارس کشور خبر داد و گفت: قرار است ۴۰ مدرسه استان سمنان به اتاق بهداشت مجهز شوند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پیشرفت ۵۳ درصدی عملیات اجرایی تقاطع های غیرهمسطح بزرگراه شهید همدانی با خیابان های کاج(شهید زینعلی) و گلها(شهید پوررضا) خبر داد.
منابع فلسطینی از آزادی یکی از قدیمی ترین اسرای فلسطینی در چند روز آینده خبر داده اند.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گفت: ۴۰ تُن مرغ منجمد با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) میان مددجویان تحت حمایت استان تهران در حال توزیع است.
معاون وزیر جهاد با اشاره به پرداخت ۳ میلیون تومان یارانه کود به ازای هرهکتار به کشاورزان، از تخصیص ۴۰ هزار میلیارد تومان یارانه برای جبران کاهش درآمد کشاورزان از محل اجرای الگوی کشت خبر داد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران وضعیت اجرای ۴۰ مصوبه اخیر ستاد مدیریت بحران پایتخت را تشریح کرد.
دامغان- دبیر نهمین جشنواره ملی پسته ایران، دامغان، گفت: این جشنواره با اجرای برنامه‌های متنوعی از جمله تقدیر از ۴۰ باغدار نمونه شهرستان آغاز به کار کرد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در کشور به ثبات اقتصادی رسیده‌ایم. در حوزه تجارت خارجی به رشد ۴۰ درصدی رسیدیم و حدود ۴۰ درصد صادرات غیر نفتی افزایش یافته است.
مشهد ـ معاون حفاظت و اموراراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون در سطح استان ۴۰ کیلومتر کمربند حفاظتی از طریق نصب پایه‌های بتنی اجرا شده است.
تفاهم نامه ای 4 جانبه برای اجرای ماده ۱۸ قانون جهش تولید دانش بنیان در راستای توافق برای تزریق ۴۰ هزار میلیارد تومان خدمات مالی به زیست‌بوم نوآوری منعقد شد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس این طرح پیشنهادی، میزان ۵ سال به سن داوطلبان مشارکت در آزمون‌های استخدامی در دستگاه‌های اجرایی افزوده خواهد شد و سقف مجاز از ۳۵ به ۴۰ سال افزایش می‌یابد.
معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به تلاش و اقدامات دولت برای کاهش نگرانی مردم در حوزه اقتصادی، ابراز امیدواری کرد از ۶ ماهه دوم امسال به ثبات اقتصادی و اوایل سال آینده به رونق اقتصادی دست یابیم.
شرکت مدیریت منابع آب ایران اعلام کرد که با توجه‌ به گسترش بارندگی‌ها، شهروندان از اتراق و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ