اخیرا مباحثی در خصوص تصمیم وزارت صمت برای عرضه ۲۰ درصد تیراژ تولید خودرو در بورس کالا مطرح شده که سخنگوی وزارتخانه، تاکید کرد هنوز در مورد این مساله جمع بندی نهایی انجام نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقایسه عملکرد کشتارگاه‌های رسمی کشور در خرداد ۱۴۰۲ با ماه مشابه سال ۱۴۰۱ نشان‌دهنده کاهش ۲۰ درصدی مقدار عرضه گوشت انواع طیور در کشتارگاه‌های رسمی کشور است.
فرآیند ثبت نام نوبت دوم در سامانه یکپارچه عرضه خودرو در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ فعال می‌شود.
فرآیند ثبت نام نوبت دوم در سامانه یکپارچه عرضه خودرو در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ فعال می‌شود.
«اگر قرار باشد که بر اساس تورم این حقوق تعیین شود باید حداقل ۵۰ درصد رشد داشته باشد. اما همانطور که عرض کردم امکان پرداخت این میزان حقوق برای کارفرما‌ها امکان‌پذیر نیستم. از سوی دیگر با توجه به اوضاع اقتصادی و شرایط بنگاه‌ها باید یک افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی صورت بگیرد و این نیز برای کارگر مناسب نیست؛ بنابراین به نظر من درست‌ترین تصمیم این است که یک عددی انتخاب شود که بین همین ۲۰ دصد و ۵۰ درصد باشد.»
مدیرکل دفتر صنایع پوشاک وزارت صمت ضمن اشاره به عرضه پوشاک با تخفیف حداقل ۲۰ درصدی از ۱۵ اسفند ماه، گفت: در کنار فروش فوق العاده فیزیکی ۴ سکوی دیجیتال فروش نیز پوشاک ارائه خواهند کرد.
مدیرکل دفتر صنایع پوشاک وزارت صمت ضمن اشاره به عرضه پوشاک با تخفیف حداقل ۲۰ درصدی از ۱۵ اسفند ماه، گفت: در کنار فروش فوق العاده فیزیکی ۴ سکوی دیجیتال فروش نیز پوشاک ارائه خواهند کرد.
مدیرعامل سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران از عرضه محصولات شب عید در میادین حداقل ۱۰ درصد ارزان‌تر از نرخنامه پیشین خبر داد و گفت: خشکبار ۲۰ تا ۵۰ درصد ارزان‌تر ارائه می‌شود.
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
با عرضه ربع سکه در بورس کالا، امروز بازار آزاد شاهد ریزش ربع سکه بود.
­سخنگوی وزارت صمت گفت: اگر خودروسازان قرار است هزار دستگاه خودرو عرضه کند‏، باید ۲۰ درصد از آن را به دارندگان خودرو فرسوده و ۵۰ درصد به طرح جوانی جمعیت بدهند و بقیه را نیز در بورس عرضه کنند.
بورس کالایکشنبه (۴ دی ماه) میزبان عرضه ۲ هزاردستگاه خودروپژو ۲۰۷ دستی سفیدبا قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.درصدپیش پرداخت سفارش خریددراین عرضه ۱۰۰ درصد و تاریخ تحویل ۲۰ اسفنداست.
گوگل یک حالت صرفه‌جویی در باتری را به آخرین نسخه مرورگر وب محبوبش اضافه کرده است و همچنین راهی برای اجرای روان‌تر کارها. انتخاب گزینه «بهینه‌سازی باتری» در هر زمانی که روشن‌اش کنید، می‌تواند به صرفه‌جویی انرژی کمک کند یا می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که هر زمان باتری کمتر از ۲۰ درصد باشد، به‌طور خودکار فعال شود.
در عرضه امروز بهمن موتور در بورس کالای ایران ، وانت کارای دو کابین در ۲۰ دقیقه فروش رفت و وانت کارای تک‌کابین به مچینگ رفت.
طبق آخرین آمار موجود، منابع آب از کل مصرف آب در کشور نزدیک به ۸۸‌درصد مربوط به بخش کشاورزی، ۱۰‌درصد مربوط به بخش شرب و ۲‌درصد مربوط به بخش صنعت بوده است. بخش کشاورزی در حالی بخش اعظم مصرف آب کشور را به خود اختصاص می‌دهد که در خوش‌بینانه‌ترین حالت، راندمان آبیاری در این بخش به ۴۴‌درصد می‌رسد. مصرف کلان و راندمان کم در بخش کشاورزی نشان می‌دهد که مشکل آب در ایران نه در سمت عرضه، بلکه در طرف تقاضای آن است.
رقابت داغی در تالار شفاف خودروی بورس کالا روز یکشنبه در عرضه لاماری ایما دنبال شد و بدین ترتیب ۲۰۰ دستگاه لاماری ایما با رقابت بیش از ۲۰ درصد فروخته شد.
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار گفت: بنا شد از اول آبان ماه اتحادیه‌های لبنیاتی و انجمن‌های آن‌ها با شرایط ویژه لبنیات را با تخفیف ویژه ۵ تا ۲۰ درصدب ه مردم ارائه دهند.
تابلوی معاملات بورس کالای ایران چهارشنبه ۲۰ مهر میزبان عرضه ۵۰ کامیون کشنده گروه بهمن دیزل است.
رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران امروز میزبان عرضه ۲۰ هزار تن نفت‌گاز (گازوئیل) شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است.
دوازدهمین شرکت جدید سال با عرضه اولیه ۲۰ درصد سهام سرمایه گذاری اقتصاد شهر طوبی، ۱۲ مهر در فرابورس وارد می شود. جزییات و میزان نقدینگی این عرضه اولیه را در این مطلب می خوانیم.
شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد شهر طوبی (سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان دویست و چهل و هشتمین نماد معاملاتی (هفتاد و چهارمین شرکت در بازار اول) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد و جلسه معارفه این شرکت روز‌های گذشته برگزار شد تا این شرکت ۱۱۰ میلیارد تومانی آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام شود.
زمان معارفه آنلاین شرکت ۱۱۰ میلیارد تومانی مشخص شد تا عرضه اولیه ۲۰ درصد از سهام آن در آینده نزدیک انجام شود. مشخصات این شرکت چیست و زمان معارفه این شرکت چه زمانی است؟
رئیس موسسه تحقیقات آب یکی از اثرهای مدیریت غلط عرضه و تقاضا را از بین رفتن ظرفیت یخچال های طبیعی کشور برشمرد و گفت: کاهش ظرفیت یخچال‌های طبیعی به مشکلات آب کشور دامن زده است.
بازیکنی که در یک مسابقه لیگ منطقه ای به یک داور زن حمله کرده بود، مادام العمر از حضور در میادین محروم شد.
به این موضوع فکر کنید که اگرچه خطر تصادف رانندگی در یک روز معین برای یک راننده ناچیز است اما روزانه میلیون‌ها راننده در جاده‌ها، با تصادفات متعددی مواجه می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ