انجام گیم مشترک بدون اینترنت معمول بود و برای گیم به خانه هم می‌رفتیم. الان نه آن صمیمیت مانده و نه بازی‌های آنلاین، اجازه ادامه این سبک را می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باستان‌شناسان منتظر بررسی تاریخ‌های رادیوکربن چوب بقایای قایق هستند، ولی در حال حاضر حدس می‌زنند که ممکن است متعلق به قرن سوم یا چهارم پس از میلاد باشد. آن‌ها گمان می‌کنند که کشتی باستانی برای حمل چیز‌ها در امتداد رود‌های کوچک بین دانوب و شهر مرزی رومی ویمیناسیوم استفاده می‌شد. بقایای این قایق باستانی در اواخر ماه ژولای در معدن سطحی زغال سنگ درمنو در نزدیکی کوستولاک در حدود ۵۰ کیلومتری شرق بلگراد کشف شد.
قدم زدن در جنگل همیشه احساسی از راز و رمز را در خودش دارد؛ انگار در هر پیچ و خمی از کوره‌راه‌های جنگلی ممکن است رازی نهفته باشد. اما اگر بدانید که واقعا چه چیز‌های عجیبی تا به حال در جنگل‌ها کشف شده‌اند احتمالا این احساس را از این به بعد بیشتر و عمیق‌تر تجربه خواهید کرد.
کریم باقری در واکنش به خبر ممنوع‌الکاری‌اش پاسخ داده است: «نمی‌دانم که آیا موانعی هست یا خیر. اطلاعات زیادی در این زمینه ندارم. برخی در زمینه ممنوع‌الکاری چیز‌هایی به من گفته‌اند، ولی واقعیت این است که نمی‌دانم راست است یا دروغ. خودم هم این چیز‌ها را می‌شنوم. در مورد اینکه بخواهم پستی را از اینستاگرام پاک کنم، بعضی‌ها به من مطالبی را می‌گویند، ولی تا حالا جایی رسمی به من نگفته‌اند که پستی را حذف کنم».
گز و همکارانش بیش از ۲۰ سال در حال مطالعه مرکز کهکشانی بودند. بر اساس این داده‌ها، تیمی از ستاره‌شناسان به رهبری آنا سیورلو، ستاره شناس UCLA، چهار جرم دیگر را شناسایی کردند: G ۳، G ۴، G ۵ و G ۶. آن‌ها در مدار‌های بسیار متفاوتی از G ۱ و G ۲ قرار دارند. در مجموع، اجرام G دارای دوره‌های مداری هستند که از ۱۷۰ سال تا ۱۶۰۰ سال متغیر است.
پس از هزار سال، دنیایی که به یاد می‌آورید هنوز به شکلی مبهم قابل تشخیص خواهد بود. برخی چیز‌ها باقی می‌ماند. این به موادی که از آن‌ها ساخته شده‌اند، آب و هوای و شانس بستگی دارد.
رضا داوری اردکانی، استاد برجسته فلسفه گفت: فیلسوف فقط به مباحث انتزاعی نمی‌پردازد بلکه فلسفه معتقد است که چیز‌ها نظم و سامانی دارند و اگر دچار پریشانی و آشوب شوند چیزی نیستند که بمانند. فلسفه پاسدار وجود است و جهان تفوق و پریشانی از نظم دور است. فلسفه به معنای تفکر باید باشد تا کار‌ها را تذکر دهد. البته اگر نباشد پریشانی و ندانم کاری همه جا را فرامی‌گیرد.
دست­‌نوشته­ وینیچ کتابی ۲۴۰ صفحه‌­ای بوده که تا به حال به هیچ زبانی ترجمه نشده‌­­است. گمان می‌رود این کتاب را در سال­های ۱۴۰۴ – ۱۴۳۸ نوشته شده باشد. وینیچ دارای تصاویری مبهم و طرح‌­هایی‌­ست که به نظر می­آید مربوط به چیز‌های متنوعی از جمله گیاهانی عجیب­‌و­‌غریب و زنانی با شکم‌­های متورم، درحال استحمام در استخر­هایی سبز رنگ است.
شاه کبرای ماده تنها مار کره زمین است که لانه می‌سازد. این مار‌ها با دسته‌ای از شاخ و برگ و دیگر چیز‌ها توده‌ای بزرگ می‌سازند که هنگام تجزیه گرما تولید می‌کند. شاه کبرا از این گرما برای نگهداری تخم‌هایش استفاده می‌کند در حالی که مادر بالای لانه می‌نشیند و از آن مراقبت می‌کند.
به گفته روانشناسان گاهی فراموشی برای سلامت روان مان بهتر از به خاطر سپردن است، اما درک علل ضعف حافظه نیز به ما کمک می‌کند تا بهتر به خاطر بسپاریم.
همه ما چیز‌های مختلفی درباره مزیت‌های روغن نارگیل شنیده‌ایم، از پاکسازی تا آبرسانی به پوست. امروزه این ماده طبیعی در انبوهی از محصولات مراقبت از پوست یافت می‌شود، درحالی که بعضی افراد هم ترجیح می‌دهند که روغن نارگیل را مستقیما روی پوست استفاده کنند. محبوبیت روزافزون روغن نارگیل باعث شده است که این سوال مهم را مطرح کنیم که آیا روغن نارگیل واقعا برای پوست مفید است؟
دارسی می‌گوید: "گوگل و مایکروسافت با ادراکات متقابل خود به خوبی دریافته‌اند که فناوری هوش مصنوعی این قدرت را دارد که جهان را آن گونه که ما می‌شناسیم تغییر دهد. با این وجود، با توجه به پیچیدگی‌های زیادی که هنوز برطرف نشده باید دید که آیا آنان از اصل " سریع حرکت کن و چیز‌ها را بشکن" سیلیکون، ولی پیروی خواهند کرد یا خیر اصلی که درگذشته باعث ایجاد آشفتگی زیادی شده بود".
بلینکن در کنفرانسی خبری در جریان سفر به آتن گفت:، اما در همیشه به روی پیش رفتن دیپلماسی باز است. خیلی چیز‌ها بستگی به این دارد که ایران چه می‌گوید و چه می‌کند و آیا تعامل می‌کند یا خیر.
مغز انسان محدودیت دارد. ما با خطا‌های شناختی، توهم‌های دیداری و کوریِ بی‌توجهی نسبت به چیز‌هایی که انتظار دیدن‌شان را نداریم، منحرف می‌شویم. یک پرسش اساسی در زمینه تحقیق درباره وجود حیات در کرات دیگر، آن است که آیا ما می‌توانیم در صورت مواجه شدن با نوعی از حیات که شباهتی به حیات روی کره زمین ندارد، آن را تشخیص بدهیم؟ ما باید بیاموزیم تا «از چیز‌های بدیهی، آشنازدایی کنیم.» به‌این‌ترتیب، ما یاد می‌گیریم که حیات در مکان‌های دیگر را با شرایط خودمان ننگریم بلکه با شرایطِ آن مخلوقات بنگریم.
کشور‌های عاقل که چین هم یکی از آن‌ها است، کاری با این ندارند که ایران با عربستان یا اروپا مشکل دارد. بله البته متوجه هستند که چه می‌گذرد و در سیاستهایشان لحاظ می‌کنند؛ اما اگر بتوانند با عربستان کار اقتصادی بزرگ کنند و هم‌زمان با ایران هم کار اقتصادی خوب کنند این کار را انجام می‌دهند. این حالت‌های خود ماست که نگاهی می‌کنیم که ببینیم چه کشوری با دیگری خوب یا بد است. اما مراودات اقتصادی ربطی به این چیز‌ها ندارد.
غواصان در طول دهه‌های اخیر گنج ها، شهر‌های پنهان و وسایل عجیب و غریبی را در کف دریا‌ها و اقیانوس‌ها کشف کردند؛ کامپیوتر باستانی یونان و قدیمی‌ترین شهر جهان گرفته تا گنج زمرد همه چیز‌های عجیبی هستند که اخیرا توسط غواصان کشف شده اند.
هنگامی که فردی دچار افسردگی باشد، سطح انرژی در او کمتر از حد معمول است. در این شرایط اشتیاق و اشتها برای بسیاری از چیز‌ها از جمله غذا در او از بین می‌رود و در نتیجه تغذیه فرد دچار اختلال می‌شود
بهادری گفت: بعضی چیز‌ها جُک است. مردم این‌ها را می‌بینند و خنده‌شان می‌گیرد که می‌گویند من پوتین با خودم بردم. خاطرات اطرافیان خود آن‌ها روشن است. خاطرات تشریفات خود آن‌ها و مستندات و کتب متعدد تاریخی وجو دارد حتی درارزیابی‌های خارجی اعدادی بین ۳۵ با ۵۶ میلیارد دلار یاد برده شده است.
سرجیو پرالتا با یک دست متولد شد که هرگز به طور کامل شکل نگرفت. او با دست چپش می‌نویسد و اکنون در دبیرستان است، جایی که همکلاسی هایش تصمیم گرفتند کاری برای کمک به او انجام دهند. آن‌ها که کلاس مهندسی را در دبیرستان هندرسونویل در ایالت تنسی می‌گذرانند، برای او یک دست مصنوعی می‌سازند. پرالتا گفت: هیچ کس هرگز این چیز‌ها را به من پیشنهاد نداده است. " "در واقع احساس می‌کنم دست راست دارم.
جستجوی سالانه گوگل یادآور همه چیز‌ها و اتفاقاتی است که آن‌ها در طول سالی که گذشته، قلب و ذهن افراد را به خود مشغول کرده اند که امسال هم، همانند سال‌های گذشته، این اتفاق برای ۲۰۲۲ رقم خورده است.
اینترنت طبقاتی یعنی اینترنتی که هر دسته از عامه مردم، به یک سری چیز‌ها دسترسی داشته و از یک سری چیز‌ها محروم باشند. مثلا دانشگاهیان به یوتیوب دسترسی داشته باشند، ولی برای عموم مردم، یوتیوب فیلتر باشد. دانشجویان و محققان به برخی سایت‌ها و سرویس‌ها دسترسی داشته باشند، ولی مردم عادی از این سرویس‌ها محروم باشند.
مهاجری در پاسخ به این سوال که پیامد حذف و کناره‌گیری آقای زیدآبادی در سیاست چه تاثیری می‌تواند در چهره سیاسی ایران بگذارد، گفت: من به آقای زیدآبادی احترام می‌گذارم و این تصمیمی است که ایشان گرفتند و تصمیم‌شان هم محترم است. بالاخره کسی که وارد عالم سیاست و رسانه می‌شود باید پی خیلی چیز‌ها را به تنش بمالد.
فرهاد نیلی در برنامه شیوه گفت: نزدیک به ۱۸۰ کشور در دنیا داریم که مسائلی مانند ما روی میزشان هست. ۱۸۰ تجربه داریم. غیر از کشور‌هایی که انتهای جدول هستند دیگران یک تجربه همگرا شده در استفاده از دانش دارند. ما در اکثر مسائل مانند تورم و رشد اقتصادی انتهای جدول هستیم. چرا اصرار داریم از تجربه جهان استفاده نکنیم؟ جوانانی می‌آوریم که سرخوش هستند و خیلی خوشحال‌اند که رییس جمهور به حرفشان گوش می‌دهد. کشور را گروگان این چیز‌ها نگیرید.
محمد صدر گفت: حکومت نمی‌تواند با زور مملکت را اداره کند؛ باید قانع کنند و سیستم اقناعی به وجود بیاید. مثلا سر همین قضیه حجاب، چه قدر در این کشور کار فرهنگی شد؟! چه قدر روحانیون راجع به حجاب و بقیه چیز‌ها حرف زدند؟! این تفکر که ما حجاب را به جای اینکه با بعد فرهنگی برای مردم حل کنیم با داغ و درفش بخواهیم حل کنیم، همان تفکر امنیتی است.
واضح است که از زمانی که افسران سابق اس اس، کهنه سربازان دولت ویشی (به حکومت فرانسه در فاصله سال‌های ۱۹۴۰ (شکست فرانسه از آلمان نازی) تا ۱۹۴۴ (آزادسازی فرانسه توسط متفقین و نیرو‌های مقاومت) به رهبری "مارشال پتن" گفته می‌شود که بر بخش جنوبی اشغال نشده و مناطقی از مستعمرات فرانسه تسلط داشت. این دولت تحت حمایت آلمان نازی بود؛ م.) و دیگر شخصیت‌های مشکوک پیشگامان احزاب راست افراطی امروزی را تاسیس کردند چیز‌های زیادی در آسمان پسا فاشیستی اروپا تغییر کرده است. نه تنها زنان بله مردان جوان راست افراطی نیز که معمولا هوشمندانه با کت و شلوار ظاهر می‌شوند اکنون لحن احزاب شان را تعیین می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ