سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی هفته جاری پلیس ۱۳ ماموریت به انجام رسانده است، گفت: در این راستا بالغ بر ۲۰ متخلف دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیشترین استقبال از ثبت‌نام در روز آخر انجام شد و ۱۳ هزار و ۲۳۴ نفر در انتخابات ثبت‌نام کردند. در روز اول ۷ هزار و ۶۶۹ نفر، در روز دوم ۶ هزار و ۲۴۷ نفر، در روز سوم ۴ هزار و ۳۴۹ نفر، در روز چهارم ۴ هزار و ۳۴۹ نفر و در روز ششم ۷ هزار و۸۸۲ نفر ثبت نام کردند. مجموع داوطلبان به عدد ۴۸ هزار و ۸۴۷ نفر رسید. در انتخابات سال ۹۸ بیش از ۱۶ هزار نفر ثبت نام کرده بودند.
منابع فلسطینی از انجام ۱۸ عملیات مقاومتی طی ۲۴ ساعت گذشته از سوی مبارزان فلسطینی علیه اهداف صهیونیستی خبر می‌دهند.
رییس سازمان اداری و استخدامی گفت: مجوزی از سران در این باره گرفته شد که بر اساس آن در این ایام اجازه داشته باشیم در شرایط اضطراری مصوبه را اجرایی کنیم؛ یعنی از ساعت ۶ تا ۱۳ ساعت کاری باشد.
براساس آخرین نظرسنجی که شبکه «۱۳» رژیم صهیونیستی انجام داده بیش از نیمی از رای دهندگان معتقدند، بایستی نتانیاهو، وزیر امنیت داخلی تندروی خود را برکنار کند.
آمریکا را مسئول حمله پهپادی روز گذشته (چهارشنبه ۳ می/ ۱۳ اردیبهشت) به کرملین دانسته است.
شهردار تهران از انجام برنامه ریزی برای افتتاح ۱۳ ایستگاه مترو خبر داد.
این دومین آزمایش موشک AGM-183 بود که در تاریخ ۱۳ مارس صورت گرفت. آزمایش نخست که در ۹ دسامبر انجام شد بر خلاف رویداد اخیر نتایج موفقیت‌آمیزی داشت.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از تکلیف تعدادی ساختمان که در شرایط خوبی قرار نداشتند برای اخذ مجوز از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با پیگیری‌های انجام شده در جلسه کمیته ایمنی خبر داد.
شبکه ۱۳ اسرائیل نیز در این باره گزارش داد، حمله به برج مراقبت حماس در پی انفجار بمبی در نزدیکی تیم مهندسی انجام گرفت که در نزدیکی دیوار امنیتی مشغول عملیات مهندسی بودند. انفجار این بمب تلفاتی نداشت.
سرهنگ یدالله جهان تاب از مسدود بودن جاده هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت تا ساعت ۱۷ امروز خبر داد و گفت: محور هراز به علت انجام عملیات کارگاه جاده‌ای مهم در محدوده قلابن و آب اسک، از ۳۰ بهمن تا سوم اسفندماه از ساعت هفت صبح تا ۱۷ عصر روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت هفت صبح تا ۱۲ ظهر روز چهارشنبه از کیلومتر۶۴ تا ۸۴ این محور مسدود شد و تردد خودرو‌ها در طی این مدت از محور‌های جایگزین کندوان و فیروزکوه صورت می‌گیرد.
مرحله دوم گروهی جام حذفی بانوان امروز با انجام ۱۳ مسابقه به پایان می رسد تا چهره تیم‌های برتر مشخص شود.
خرید جدید آلومینیوم اراک نخستین بازی خود برای این تیم را مقابل پرسپولیس انجام داد.
مشهد ـ مدیر بهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: جریان گاز ۱۳ دستگاه اجرایی پرمصرف در خراسان رضوی بدنبال بازدیدهای انجام شده به دلیل مصرف زیاد و عدم توجه به هشدارها قطع شد.
معاون سابق سازمان محیط زیست گفت: ۱۳ دانشگاه درباره حل مسئله آلودگی هوا پژوهش انجام دادند اما توجهی به این پژوهش نشد و براساس آن اقدامی صورت نگرفت.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از بازسازی ۱۳ رام قطار با استفاده از قطعات کهنه خبر داد و گفت: به‌رغم اخذ مجوز از شورای شهر، تاکنون خرید قطعات انجام نشده است.
با اعلام سازمان تیم‌های ملی تکواندو، پیش ثبت نام ملی پوشان ایران برای حضور در رقابت‌های پاراتکواندو و گرندپری ریاض انجام شد.
با اعلام سازمان تیم‌های ملی تکواندو، پیش ثبت نام ملی پوشان ایران برای حضور در رقابت‌های پاراتکواندو و گرندپری ریاض انجام شد.
مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان امروز دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ به دلیل انجام عملیات فنی فقط تا ساعت ۱۳ پذیرای گردشگران است.
مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان امروز دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ به دلیل انجام عملیات فنی فقط تا ساعت ۱۳ پذیرای گردشگران است.
سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران جزئیات پروازهای این شرکت هواپیمایی در ایام برگزاری جام جهانی را تشریح و قیمت بلیت‌های این پروازها را ۱۳ میلیون تومان اعلام کرد.
مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ خبر از برگزاری بازی‌های ۶ هفته دیگر تا پیش از جام جهانی داد.
مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ خبر از برگزاری بازی‌های ۶ هفته دیگر تا پیش از جام جهانی داد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه مهاجرت نخبگان وجود دارد، گفت: این امر قابل کتمان نیست و ما بررسی‌هایی انجام دادیم که ببینیم دلایل خروج نخبگان از کشور چیست و این بررسی‌ها نشان داد که عمده دلایل آن تصور آینده و نبود شغل مناسب و همچنین فراهم نبودن زیر ساخت‌های زندگی بوده است.
مسعود ستایشی درباره پرونده دو تبعه بازداشتی سوئدی گفت: بازداشت این دو فرد در حوزه مواد مخدر بوده است و با سویدی‌هایی که جاسوس هستند خلط مبحث نشود. روند رسیدگی به پرونده آن‌ها انجام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ