رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند سرقت مسلحانه در تهران خبر داد و گفت: متهمان با شگرد پخش حلیم نذری اقدام به اعمال مجرمانه می‌کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویر منتشر شده از سرقت مسلحانه و قتل طلافروش در شهرستان زرندیه را مشاهده می‌کنید. دخترسارق دستگیر و پسر به ضرب گلوله پلیس به هلاکت رسید.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به شناسایی متهم و هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری متهم، گفت: ماموران در جریان یک عملیات پلیسی در تاریخ بیست و پنجم خرداد ماه متهم را که درحال اغفال شهروند دیگری بود، مشاهده و دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان سرقت مسلحانه نیم میلیون دلاری در خیابان میرداماد، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ متهم که با جعل عنوان پلیس اقدام به سرقت مسلحانه موتورسیکلت می‌کردند، خبر داد.
اهواز - فرمانده انتظامی اندیمشک از دستگیری دو سارق مسلح و عامل قتل راننده خودروی پارس در آزادراه پل زال – اندیمشک توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.
قزوین- فرمانده انتظامی شهرستان آبیک از وقوع سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در آبیک خبر داد.
سرقت وحشتناک مسلحانه از خانه لیونل مسی! +عکس
جانشین پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق سرقت مسلحانه از یکی از شعبات بانکی در منطقه شمال تهران خبر داد و گفت: متهم ۲۴ ساعت پس از ارتکاب سرقت مسلحانه و در نقطه صفر مرزی کشور دستگیر شد.
پایان خونین سرقت مسلحانه طلافروشی
سرقت مسلحانه ۳۰ النگو برای پرداخت بدهی
سارق مسلح ۱۲ ساله در میشیگان آمریکا از پمپ بنزین دزدی کرد؛وقوع این حادثه چند روز بعد از حادثه خونبار تیراندازی یک نوجوان در تگزاس از دلایل توجه به این سرقت است.
سرقت مسلحانه ۶ لندکروز در تصادف ساختگی
ایذه - فرمانده انتظامی باغملک از سرقت مسلحانه در بخش قلعه تل این شهرستان و خودکشی یکی از سارقان در شهرستان ایذه خبرداد.
فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر: طی این عملیات از مخفیگاه سارقان یک کیلو طلاجات مسروقه، 2 قبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح جنگی و یک دستگاه موتور سیکلت که در امر سرقت از آن استفاده شده بود کشف گردید.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زندانی محکوم به قصاص پس از ۲۳ سال آزاد شد/ نجات از مرداب وحشتناک/ ۵ مصدوم در انفجار آبگرمکن خانه/ ربودن اشتباهی صاحبکار به جای شاگرد مغازه/ شلیک در خلاف جهت/ غرق شدن پسر نوجوان در روز تولدش/ عامل قتل مسلحانه زن جوان خودکشی کرد؟/ نقشه ناکام دو زن شیشه‌ای برای سرقت خانه همسایه/ نجات ۲۰ نفر از دل آتش در خیابان ملت
ماجرای سرقت مسلحانه عروس و داماد با نیسان آبی!
متهم که هیچ راهی جز بیان حقیقت نداشت، درباره چگونگی تهیه سلاح و دستبرد مسلحانه در مشهد گفت: مدتی قبل یک دستگاه وانت نیسان به طور اقساطی خریدم تا با آن کار کنم و هزینه‌های زندگی ام تامین شود، اما کار نبود و من هم نمی‌توانستم ماهانه مبلغ دو میلیون تومان اقساط خودرو را بپردازم. این بود که تصمیم گرفتم از طریق سرقت مسلحانه به پول برسم.
سرقت مسلحانه برای دوربین مخفی!
متهم در همان مراحل اولیه تحقیقات به افسر پرونده گفت: من نزد دوستانم بلوف زدم که خودرو پژو ۲۰۶ دارم و آن‌ها هم قصد داشتند تا خودروی مرا ببینند! از سوی دیگر هم می‌خواستم یک فیلم دوربین مخفی تهیه کنم تا آن را برای دوستانم بفرستم به همین خاطر نقشه سرقت مسلحانه با سلاح قلابی را طرح کردم و آن را به اجرا گذاشتم.
کارشناس بازار سرمایه گفت: اضافه شدن بازارگردانی یکی ازمهمترین اقداماتی است که می‌تواند باعث افزایش جذابیت صندوق‌های پالایش و دارا یکم برای خریداران حقیقی و رشد اعتماد به نفس آنها برای خرید و نگهداری واحدها شود.
شاخص کل بورس شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۳۵۳۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۷ هزار و ۶۶۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
بورس تهران امروز برخلاف بقیه روزهای هفته آخر فرودین ماه ۱۴۰۱ روندی آرام و کم نوسان را تجربه کرد. هرچند شاخص کل با کاهشی بسیار اندک همراه شد اما تداوم رشد شاخص هم وزن از جمله نشانه های مثبت وضعیت کنونی بازار سهام بود که در واپسین روز معاملاتی هفته رقم خورد.
کلاهبرداری میلیاردی با هک حساب های بانکی
ساعت ۱۰ شب در ترافیک اتوبان امام علی (ع) مشغول رانندگی بودم که یک خودروی سوناتا یا النترا با ۴ سرنشین به عمد از پشت به ماشین من زد.زمانی که از خودرو پیاده شدم ۳ نفر با کلت کمری از خودروی‌شان پیاده شدند و سمت من آمدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ