اهواز - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: سوت های داور در بازی با هوادار ما را آزار داد و پنالتی ۱۰۰ درصد ما را نگرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سر مربی نساجی مازندران در ثانیه های پایانی دیدار تیم اش با پیکان با کارت قرمز داور مسابقه جریمه شد.
اشکان خورشیدی داور مازنی دربی که تا لحظه حضور در زمین و پیش از مصدومیت سوت‌های خوبی زد، فصل آینده هم در جمع داوران لیگ برتری حاضر خواهد بود.
تبریز - همرنگ بازی تیم های تراکتور و نساجی مازندران را سوت خواهد زد.
ناپولی در مسابقه خارج از خانه مقابل یوونتوس به سه امتیاز دیگر برای نزدیک شدن به قهرمانی سری آ دست پیدا کرد.
به نظر می رسد جدال پرسپولیس – استقلال (پرسپولیس میزبان است) این بار یکی از حساس ترین دیدارهای دو تیم در سال های اخیر باشد.
پرسپولیس در شب پیروزی یک بر صفر مقابل مس رفسنجان توانست آمار قابل قبولی از تصاحب توپ و پاس های موفق هم برای خود ثبت کند.
فردین یوسفی می‌‌گوید پیام حیدری در دیدار مقابل پرسپولیس با سوت‌های خود، بازیکنان صنعت نفت را عصبی کرده بود.
تیم فوتبال پرسپولیس با تساوی برابر آلومینیوم صدر جدول را پس از هفته‌ها از دست داد. در این دیدار داور برای نیمه اول وقت اضافه کم گرفت و در چند صحنه مشکوک به پنالتی هم تصمیم جنجالی گرفت.
اگر در « ترین های » هفته عنوانی هم برای خوش شانس « ترین » داور هفته داشتیم بدون شک سید مهدی سید علی لایق ترین فرد برای کسب این عنوان بود‌.
چند داور لیگ برتری بازی های هفته نوزدهم لیگ یک را سوت خواهند زد.
کوپال ناظمی که قرار است بازی تیم ساپینتو و تراکتور را سوت بزند، به طرز عجیب گرفتار اتفاقات جنجالی در بازی های استقلال شده است.
صنعت نفتی ها بعد از اعلام پنالتی به سود استقلال از سوی بیژن حیدری به شدت به این داور اعتراض کردند و این اعتراض با سوت پایان بازی هم ادامه داشت.
فرزین گروسیان، دروازه‌بان تیم صنعت نفت، از عملکرد بیژن حیدری، داور دیدار با استقلال، انتقاد کرد.
علی فیروزی، سرپرست صنعت نفت آبادان، پس از شکست برابر استقلال نسبت به عملکرد داور مسابقه انتقاد کرد.
جام جهانی 2022 ثابت کرد، محدودیت سنی داوران برای قضاوت در بازی های بین المللی برداشته شده و داور در صورت قبولی در تست می تواند، بازی های مهم را سوت بزند.
دیدار تیم های ملی فوتبال آلمان و کاستاریکا را یک داور زن قضاوت خواهد کرد تا یک اتفاق تاریخی برای جام جهانی رقم بخورد.
مصاف تیم‌های ملی ایران و آمریکا در چارچوب هفته سوم گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی یک بر صفر آمریکا به پایان رسید و ایران از دور رقابت‌ها کنار رفت.
علیرضا فغانی داور برجسته ایرانی اولین دیدارش در جام جهانی قطر را برای برزیل مدعی مقابل صربستان در ورزشگاه لوسیل سوت زد و اشتباه خاصی نداشت. چهره جدید فغانی که صورت خود را برخلاف همیشه اصلاح نکرده بود، مورد توجه شبکه های اجتماعی در ایران قرار گرفت
در جام جهانی 2022 هیچ داور پرتغالی سوت نخواهد زد و سرجیو کونسیسائو معتقد است که قدم های زیادی برای پیشرفت داوری در پرتغال باید برداشته شود.
در جام جهانی 2022 هیچ داور پرتغالی سوت نخواهد زد و سرجیو کونسیسائو معتقد است که قدم های زیادی برای پیشرفت داوری در پرتغال می بایست برداشته شود.
یکی از نقدهایی که اکنون به کمیته داوران و همین طور داوران در لیگ برتر وارد است، افزایش بی رویه تعداد داوران و سوت های متعدد اشتباه از سوی آنهاست.
دیدار حساس تیم های فولاد و تراکتور با جو عجیبی در ورزشگاه فولاد آره‌نا به پایان رسید.
دیدار حساس تیم های فولاد و تراکتور با جو عجیبی در ورزشگاه فولاد آرنا به پایان رسید.
اصفهان- مدافع تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص داوری بازی با پرسپولیس گفت:یکسری از سوت‌های داور سخت‌گیرانه بود اما در کل به نظرم داوری بد نبود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ