بعد از جدایی یورگن لوکادیا شاید سرخ‌ها یک شوک بزرگ دیگر را هم متحمل شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان لیگ از شرایط بازی امروز تراکتور و پرسپولیس در تبریز ابراز رضایت کرد.
چند روز پیش در میان انبوه اخبار و شایعات نقل و انتقالاتی خبر آمد یحیی گل‌محمدی از باشگاه خواسته بازیکنانی که فقط یک فصل دیگر قرارداد دارند را دعوت کرده و قراردادشان را تمدید کند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هوادار متمول به ساختار باشگاه کمک می کند اما در مسائل فنی دخالتی ندارد.
دروازه بان ملی پوش ایرانی احتمالا فصل آینده هم در اسپانیا حضور خواهد داشت و به نظر اخبار بازگشتش به ایران صحت نداشته باشد.
شایعات و اخبار پیرامونی علیرضا بیرانوند برای سومین روز متوالی هم ادامه دارد.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید لئاندرو پریرا در تیم پرسپولیس کارش را ادامه خواهد داد.
علیرضا بیرانوند ظهر امروز (پنجشنبه) دومین نوتیس (اخطار) را برای دریافت مطالباتش با مهلت ۵ روزه به باشگاه پرسپولیس داد.
معاون سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید لزوما قرار نیست همه اعضای هیئت مدیره پس از برگزاری مجمع تغییر کنند.
شهاب زاهدی، مهاجم بلندبالای تیم پوشکاش مجارستان، این هفته با یک گل زیبا در لحظات پایانی، دوباره به سرتیتر اخبار بازگشت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به شروع دوباره اخبار نقل و انتقالاتی درباره این تیم ناراحت است.
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با تراکتور در حالی اعلام شد که محمد عمری بار دیگر به جمع ۱۱بازیکن اصلی بازگشت. در تراکتور هم محمدرضا اخباری دروازه بان این تیم غایب است.
سلیمانی اضافه کرد: گل دوم سپاهان سالم بود زیرا نه خطایی انجام داد و نه آفسایدی بود. مغانلو با مدافع آخر پرسپولیس در یک خط بود و گل سپاهان درست بود. پنالتی‌ای که در وقت‌های اضافه گرفته شد، صحیح بود زیرا یزدانی پای مدافع پرسپولیس را زد. اخطار هم درست بود و در نتیجه مدافع سپاهان باید اخراج می‌شد که این اتفاق رخ داد.
حسین ساکی، مدافع صنعت نفت آبادان در بازی هفته گذشته به اشتباه کارت زرد دریافت کرده و از جدال با پرسپولیس محروم شده است.
رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در خصوص انتقال مهدی عبدی به لیگ پرتغال گفت: تا به امروز پیشنهادی از باشگاه ژیل ویسنته به دست ما نرسیده و این اخبار مربوط به فضای مجازی است.
یکی از اخبار حاشیه‌ای جدید حول و حوش باشگاه پرسپولیس، پیشنهاد سنگین یک باشگاه قطری به مرتضی پورعلی گنجی بوده است.
این روز‌ها بسیاری از طرفداران فوتبال و علاقمندان به تیم‌های استقلال و پرسپولیس با این دغدغه پیگیر اخبار فوتبال هستند که آیا تا روز بیست و نهم آذر ماه و بازی دربی تهران این دیدار با حضور تماشاگران برگزار می‌شود یا نه!
هر چقدر که بازی پرسپولیس و تراکتور آرام دنبال می شد، در دقایق پایانی با سوت بحث برانگیز موعود بنیادی فر به جنجال کشیده شد.
تراکتور در دیداری خارج از خانه و حساس موفق شد پرسپولیس را با گل محمد عباس‌زاده شکست دهد.
سرانجام پس از چندین هفته اخبار ضد و نقیض، شیخ دیاباته به صورت رسمی به پرسپولیس پیوست تا خواسته‌های یحیی گل محمدی برای خط حمله این تیم تحقق پیدا کند.
امروز مطالبی همچون جزئیات کاهش قیمت سکه در بازار تهران، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، ارزش سهام عدالت در روز رشد ۱۰۴۹ واحدی شاخص چقدر شد؟، اخبار مهم کدال دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ | پرداخت سود نقدی فولاد، مجمع کاذر ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه چه شد؟، پرسودترین صندوق‌های سرمایه گذاری در مرداد ۱۴۰۱ کدام صندوق‌ها بودند؟، پول داغ چیست؟ + فیلم، آیا باید دامنه نوسان بازار پایه هم افزایش یابد؟، خریداران این خودرو ۲۰۰ میلیون سود کردند، بازگشایی نماد پرسپولیس چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
برخلاف روزهای گذشته، کاوه رضایی در تمرین امروز استقلال شرکت نکرد.
پرسپولیس به دنبال جذب کاوه رضایی و شیخ دیاباته است و سایر تیمها جذب بازیکنان آزاد را دنبال می‌کنند؛ نقل و انتقالات هنوز در فوتبال ایران ادامه دارد.
بازیکن فصل پیش تیم فوتبال پرسپولیس اولین اخطار فصل بیست و دوم لیگ برتر را به خود اختصاص داد.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۴۹۱۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۲۹۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ