اتلتیکو برای دومین بار در یک ماه اخیر شماره پیراهن ژوائو فلیکس را تغییر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریکاردو ساپینتو در پنجمین حضور خود روی نیمکت آپوئل، باز هم برنده از زمین خارج شد.
قوه قضاییه شروع به کار مجموعه‌های خود را باز هم تغییر داد و ساعت ۶ صبح را ساعت آغاز فعالیت مجموعه‌های دستگاه قضا اعلام کرد.
رضا نواز گفت: هیچ برنامه جدیدی برای سهمیه بندی بنزین وجود ندارد.
زوج خط دفاعی استقلال در مسابقه با نفت آبادان مشخص نیست وشاید نسبت به بازی گذشته بازهم این زوج تغییر کند.
ثابت نگه‌داشتن سبک طراحی باعث می‌شود که کاربران گوشی‌های یک برند را بهتر به خاطر بسپارند. اگرچه امسال طراحی سری گلکسی A به سری گلکسی S شبیه‌تر شد، ولی باز هم کاربران می‌توانند آن‌ها را از یکدیگر تشخیص دهند. درحقیقت هر سری از گوشی‌های سامسونگ یعنی سری گلکسی S، گلکسی A و گلکسی Z شخصیت‌های مخصوص به خودشان را دارند.
کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی یونایتد تاکید کرد که اشتباه آنها حریف را امیدوار به تغییر نتیجه کرد.
چندین کاربر توییتر، از جمله «مت ناوارا»، کارشناس حوزه شبکه‌های اجتماعی، تصاویری را از ایمیل توییتر منتشر کرده‌اند که در آن گفته شده از تاریخ ۲۱ آوریل (۱ اردیبهشت)، دریافت تیک آبی برای اجرای تبلیغات در این پلتفرم مورد نیاز است.
اگر امروز آپارتمان‌ها دارای آشپزخانه اُپن است این ناشی از توطئه دیگران نیست. اگر همان آقای روحانی اقدام به مسکن‌سازی کند و آشپزخانه آن اُپن نباشد، در این صورت یا کسی آن را نمی‌خرد یا در اولین گام دیوار آن را برداشته و آن را باز و اُپن می‌کند. این ساده‌انگاری است که بگوییم با تغییر این معماری می‌توان فرهنگ رفتاری زنان جدید را تغییر داد. حتی اگر آپارتمان ۳۰۰ متری هم داشته باشید، باز هم اغلب زنان خواهان باز شدن آشپزخانه می‌شوند.
کامبیز نوروزی گفت: اصلاً فرض کنید بدون پسوند اسلامی می‌شد، جمهوری. من معتقدم باز هم احتمالاً چیز زیادی تغییر نمی‌کرد، چون قانون نیست که دایره قدرت را تعیین می‌کند. این دایره قدرت است که قانون را تعیین می‌کند. اگر امروز در کشور‌های دموکراتیک دولت‌ها قواعد دموکراسی را رعایت می‌کنند به دلیل این نیست که حاکمان آن‌ها الزاماً افرادی دموکراتیک هستند.
امید نورافکن پس از آغاز دوباره رقابت‌های لیگ برتر بار دیگر با تغییر پستی کاملا متفاوت نسبت به گذشته مواجه شده است.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزس کشور گفت: در آزمون امسال سؤالات هر درس یا تعدادی از دروس باهم در دفترچه جداگانه قید شده و هر دفترچه پاسخنامه اختصاصی خواهد داشت که با پایان زمان پاسخگویی به هر سری از سؤالات، پاسخنامه اختصاصی به همراه دفترچه جمع آوری شده و دفترچه و پاسخنامه جدید توزیع می‌شود.
پرسپولیس چهار امتیاز از دو بازی قبلی از دست داده اما همچنان صدرنشین است. با این حال هیچ تضمینی وجود ندارد که با ادامه این روند باز هم صدرنشینی و پیشتازی به سوی قهرمانی در دسترس باشد.
طبق صحبت های جدید رئیس فیفا احتمال تغییر در نحوه برگزاری جام جهانی بعدی که 48 تیم در آن حضور خواهند داشت، بالاست.
روبرت لواندوفسکی از بازی در یک جام جهانی دیگر ترسی ندارد اما کاپیتان لهستان اذعان کرد که تیمش نیاز به تغییر تاکتیک دارد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف کردند تا لایحه بودجه سنواتی را در دو بخش احکام و جداول تفصیلی بودجه در دو بازه زمانی به مجلس ارائه دهد.
تکنیسین یکی از داروخانه‌های شبانه‌روزی تهران گفت: «آموکسی‌سیلین» از ۱۲ هزار تومان به ۲۲ هزار تومان رسیده و «سفیکسیم» ۴۰۰ هم از ۳۳ هزار تومان به ۵۶ هزار تومان تغییر قیمت داده با این حال باز هم این دارو‌ها به سختی به داروخانه‌ها داده می‌شود. بیماران هم بار‌ها می‌گویند که حاضر هستند دارو گران شود، چندین برابر شود، اما نایاب نشود!».
رهبر انقلاب اسلامی، عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را یکی از بزرگترین خیانت‌ها خواندند و گفتند: ممکن است برخی بگویند تحقق وحدت در شرایط فعلی با وجود برخی رؤسای کشورهای اسلامی امکان‌پذیر نیست اما روشنفکران، علما، فرزانگان و نخبگان دنیای اسلامی می‌توانند فضا را متفاوت از خواست دشمن کنند که در این صورت امکان تحقق وحدت، آسان‌تر خواهد شد.
یورگلن کلوپ احتمال تغییر سیستم لیورپول در بازی برابر آرسنال را رد نکرد و گفت که باید بازهم به تیمی غیر قابل پیش‌بینی تبدیل شوند.
با اعلام نایب رئیس فدراسیون فوتبال زمان ورود سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان بار دیگر به تعویق افتاد.
بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی، بازه زمانی فروش بلیت پروازهای اربعین از ۲۰ به ۱۵ شهریور تغییر کرد و با نرخ ۶ میلیون تومان به فروش می رسد.
پس از هفته اول، حالا زمان برگزاری دیدار هفته دوم استقلال نیز دستخوش تغییرات شد.
استقلال که کل فصل گذشته را بدون شکست پشت سر گذاشته و قهرمانی تاریخی را رقم زده بود، در نخستین بازی لیگ جدید، در خانه به سپاهان باخت. تیم ساپینتو با کمترین تغییر در ترکیب نسبت به پارسال، همان ضعف‌های گلزنی فصل قبل را داشت.
کافی است نگاهی به سایت‌های خریدوفروش و اجاره بیندازید، آن‌وقت دست‌تان می‌آید که حدفاصل چهارراه ولیعصر تا انقلاب و از آن‌طرف ویلا و شریعتی بیشترین پانسیون‌های تهران را در خودش جا داده است.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مسائل پیچیده نیاز به راه‌حل‌های دقیق و علمی دارد. اگر قرار باشد مسائل پیچیده کشور در بازه زمانی متعارف حل‌وفصل شود، باید ساختارهای حاکم بر عرصه‌ مدیری کشور تغییر کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ