اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از مصدومان متاسفانه در حین انتقال به بیمارستان مسلمین، شهید شد و از ۲ مصدوم منتقل شده به این بیمارستان، یک نفر که دچار شوک قلبی شده بود، بهبود یافت و ساعتی بعد مرخص شد.
دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل فجرسپاسی با پیروزی ۳-۱ تیم شیرازی به پایان رسید.
چند ماه بعد او ماجرای خواستگاری را مطرح کرد و مدعی شد که قصد ازدواج با مرا دارد! من هم پیشنهادش را رد کردم و گفتم هنوز یک سال از مرگ همسرم نگذشته است، ولی او اصرار داشت که باید مرا ببیند به همین دلیل هم وقتی به مرخصی آمد، بلافاصله آدرس منزل پدرم را پیدا کرد و من برای اولین بار وقتی او را دیدم در شوک فرو رفتم چرا که همه جای دستانش آثار خراشیدگی با تیغ و چاقو بود. هنگامی که با دیدن این صحنه‌ها به او گفتم قصد ازدواج ندارم ناگهان چهره وحشتناکی به خود گرفت و سرش را محکم به دیوار کوبید!
بیرانوند اولین شوک را به باشگاه پرسپولیس داد
رئال مادرید در آخرین بازی خود در این فصل لالیگا با گلی که در دقایق اولیه نیمه دوم دریافت کرد از اتلتیک بیلبائو عقب افتاد.
باشگاه آلومینیوم دیگر توانایی حفظ ستاره سه فصل اخیرش را ندارد و باید دروازه‌بان خود را به تراکتور بدهد.
تیم فوتبال استقلال پس از آنکه دربی یکصدم را به پرسپولیس واگذار کرد، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم برابر تیم دسته اولی پارس جنوبی به مشکل خورد و در وقت اضافه اول جواز صعود را کسب کرد.
تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود برابر ازبکستان به پیروزی رسید.
اولین فهرست تیم ملی زیر نظر امیر قلعه‌نویی در شرایطی منتشر شد که چند غایب بزرگ در این لیست دیده می‌شود.
تیم فوتبال ویتنام که همگروه ایران در مسابقات قهرمانی آسیا است، کار خود را در این رقابتها با پیروزی برابر استرالیا آغاز کرد.
در حالی که پس لرزه‌ها معمولا به طور قابل توجهی کوچک‌تر از شوک اصلی هستند، اما می‌توانند عواقبی به همان اندازه ویرانگر داشته باشند چرا که زیرساخت‌ها در اولین زلزله آسیب دیده اند و ممکن است تلاش‌های امداد رسانان برای نجات زلزله زدگان را با مشکل مواجه سازند.
مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به گزارش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با تیتر «شوک زنجیره‌‌‌ای به تولید» توضیح داده است: «پدیده‌های اقتصادی هیچ‌گاه با تغییرات یک‌ماهه قابل تحلیل نیستند و اساسا نمی‌توان شاخص خرید مدیران برای یک‌ماه سال را مبنایی برای تحلیل رکود یا رونق اقتصادی دانست. پدیده‌های اقتصادی در صورتی قابل تحلیل هستند که دامنه‌دار و مستمر باشند؛ بنابراین برای قضاوت در این باره بسیار زود است. به نظر می‌رسد برخی رسانه‌‌‌ها در تحلیل خود درباره آغاز رکود اقتصادی براساس گزارش مورد استناد، شتاب‌زده عمل کرده‌اند؛ چرا که بررسی سال‌های اخیر نشان می‌دهد این افت‌وخیزها در شاخص خرید در ماه‌های مختلف امری متداول بوده است. این شاخص به معنای کاهش تولیدات صنعتی نیست، بلکه میزان خرید مواد اولیه و کالاهای واسطه‌ای توسط بنگاه‌ها را نشان می‌دهد. همان‌طور که در گزارش هم اشاره شده است و بررسی‌های میدانی هم نشان می‌دهد، دلیل اصلی کاهش شاخص مدیران خرید محدودیت به وجود آمده در این ماه برای عرضه گاز به صنایع بوده است.
امروز مطالبی همچون شوک دلاری در اولین روز بهمن، پیش بینی بورس فردا | امروز چرا شاخص کل ریزشی شد؟، اخبار مهم کدال شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱، نماد‌هایی که در صف فروش حجم مشکوک خوردند!، ارزش سهام عدالت در اولین روز بهمن ماه ۱۴۰۱، کدام نماد‌ها مجمع افزایش سرمایه دارند؟، پیش بینی بورس در هفته اول بهمن ماه، خبری برای پالایش یکم | دو خبر مهم برای شتران؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون ارزش سهام عدالت در اولین روز هفته چقدر شد؟، نرخ حواله یورو در سامانه نیما چقدر شد؟، چرا نباید ربع سکه بخریم؟، شوک فلز گرانبهای جهانی به بازار طلا و سکه داخلی، پیش بینی بورس فردا | محرک اصلی بازار کدام گروه است؟، ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد،  کدام شرکت‌ها به دلیل محدودیت مصرف گاز متوقف شدند؟، سهامداران شتران بخوانند، چقدر پول حقیقی از بورس خارج شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاپرک با انتشار نامه‌ای از پرداخت‌یارها خواست در اولین فرصت از دامنه دات کام به دامنه دات آی آر بروند. این تصمیم شاپرک، با شوک کسب‌وکارهای حوزه پرداخت‌یاری همراه شد.
مصدومیت علیرضا بیرانوند یک شوک واقعی به تیم ملی فوتبال ایران در دقایق اولیه بازی بود.
رییس فدراسیون بوکس ایران برای شرکت در رقابت‌های مشتزنی جوانان جهان راهی این کشور شده و حالا تردیدهایی درباره بازگشت اعضای تیم ملی جوانان نیز وجود دارد. آیا با یک پناهندگی دسته‌جمعی روبرو هستیم
امباپه از ناحیه عضله ران دچار مصدومیت شده و در رختکن آزمایشات اولیه روی او صورت گرفته، اما هنوز شدت مصدومیتش مشخص نیست.
در حالی‌که ظهر امروز اخبار اولیه از میزان مصدومیت سردار آزمون، حاکی از گذشتن خطر از سر مهاجم سرشناس تیم ملی بود، ساعتی قبل منابع رسمی باشگاه لورکوزن، زمان دوری گلزن تیم ملی از میادین را اعلام کردند تا اولین شوک به کی‌روش وارد شود.
در حالی‌که ظهر امروز اخبار اولیه از میزان مصدومیت سردار آزمون حاکی از گذشتن خطر از سر مهاجم سرشناس تیم ملی بود، ساعتی قبل منابع رسمی باشگاه لورکوزن زمان دوری گلزن تیم ملی از میادین را اعلام کردند تا اولین شوک به کی‌روش وارد شود
طبق قرعه كشى امیر محمد یزدانی در دور نخست بايد با حريفى از رژيم صهيونيستى مبارزه كند.
خوان گفت زمانی که برای اولین بار این شیء را مشاهده کرد، در شوک بود و گفت که حالت او ترس نبود، بلکه چیزی شبیه بهت بود.
پنجمین هفته از رقابتهای فوتبال لیگ برتر با تداوم صدرنشینی پرسپولیس و اولین شوک به استقلال و سرمربی این تیم همراه بود. مدعیان بالای جدول هم نتایجی گرفتند که بیشتر کمک حال سرخپوشان شد.
اریک تن هاخ در اولین بازی منچستریونایتد در فصل جدید لیگ برتر انگلیس، کریستیانو رونالدو را روی نیمکت نشاند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ