در صورتی که باشگاه استقلال نتواند در روز‌های آینده مطالبات سرمربی ایتالیایی پیشین خود را پرداخت کند با خطر کسر امتیاز مواجه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه و ناصر الخلیفی امروز در کمپ ورزشی پی اس جی دیدار کردند و همه چیز نشان می دهد او قراردادش را تمدید خواهد کرد.
در کمتر از یک هفته مانده به آغاز رقابت های لیگ برتر بیست و سومین دوره ستاره ملی پوش سپاهان مصدوم شد.
جوانان والیبال ایران که چند روز پیش به قهرمانی جهان رسیدند حالا با یک شوک بزرگ مواجه شده‌اند.
یگانه کرمانی دختر بدمینتون‌بازی که از لیست نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو حذف شده است گفت: شوک بزرگی بود، دیگر رویای المپیک برای بدمینتون‌بازان بر باد می‌رود.
مدیرعامل شرکت نفتی توتال انرژیز فرانسه اعلام کرد که اگر جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریکا پیروز شوند، شوک بزرگی به بازار نفت وارد می‌شود.
به نظر می‌رسد هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس از قوانین جدید نقل و انتقالات متضرر نشده است.
در کجای دنیا مؤسسات غیرمجاز را ساماندهی می‌کنند؟ همه جای دنیا غیرمجاز‌ها را تنبیه می‌کنند. شما تنبیه که نکردید هیچ بلکه تحت عنوان ساماندهی، جایزه‌ای غیرعادی در ابعاد بسیار بزرگ دادید که همین الان هم این رقم حیرت‌انگیز و تکان‌دهنده است. پس وقتی ما می‌گوییم دولت تعهدات حاکمیتی را انجام دهد یک بحث ما این است که دولت با توهم اینکه به قیمت‌های کلیدی شوک وارد می‌کنم و پولدار می‌شوم، خودش را به افلاس و در معرض ورشکسته شدن انداخته است.
هواداران هامبورگ مشغول جشن گرفتن بازگشت تیم خود به بوندس لیگا بودند که با یک شوک بزرگ مواجه شدند.
در آستانه لیگ ملت‌ها یک شوک بزرگ به تیم ملی والیبال وارد شده است.
تصاویری از پاپ فرانسیس با یک کاپشن سفید بزرگ و لوکس در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است که بسیاری را شوکه کرده است. البته این کاربران بعد از آنکه فهمیدند این عکس‌ها توسط هوش مصنوعی ساخته شده کمی از شوک درآمدند. در روز‌های اخیر تصاویر جعلی، اما بسیار شبیه به واقعی، هوش مصنوعی از چهره‌های معروف از جمله از دونالد ترامپ و ویل اسمیت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.
تیم فوتبال جوانان ایران با قبول شکست مقابل عراق، ضمن حذف از مسابقات قهرمانی آسیا فرصت رسیدن به جام جهانی جوانان را هم از دست داد.
ملی‌پوش والیبال ایران به دلیل دوپینگ نمی‌تواند تیمش را در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال همراهی کند. او احتمالا با محرومیت یک ساله مواجه خواهد شد.
یک اقتصاددان گفت: تغییرات ارزی که از ابتدای سال با حذف ارز ۴۲۰۰ رخ داد شوکی بود که به تمام بازارهای کشور وارد کرد.
حسین وفایی با وجود همه درخشش‌ها در سال‌های گذشته به شکل خودکار نتوانست بین ۱۶ نفر برتر قرار بگیرد و جواز حضور در مسابقات مسترز را به دست آورد. با این حال یک اتفاق نه تنها باعث شد حسین به این رقابت‌ها برسد که در ادامه یک شوک بزرگ به دنیای اسنوکر وارد کرد.
چند بازیکن چینی اسنوکر در یک رسوایی بزرگ در این ورزش نقش داشته اند.
بعد از جدایی یورگن لوکادیا شاید سرخ‌ها یک شوک بزرگ دیگر را هم متحمل شوند.
به نظر می‌رسد شیخ دیاباته غایب بزرگ پرسپولیس در شهرآورد باشد.
بنابر ادعای اکیپ ستاره تیم ملی سنگال حضور در رقابت‌های جام جهانی را از دست داد.
ساکا یکی از مهره‌های بزرگ انگلیس در جام جهانی است و آسیب دیدگی او می‌تواند یک شوک بزرگ به این تیم وارد کند.
رئال مادرید ممکن است با یک شوک بزرگ در آستانه نبرد حساس هفته آینده مقابل بارسلونا در ال‌کلاسیکو روبه‌رو شود.
گفته می‌شود شدت اختلافات به حدی بود که شمسایی در نهایت قید نظری را برای حضور در جام ملت‌های آسیا زد تا شوک بزرگی به ایران داده شود.
اعزام تیم ملی فوتسال ایران به کویت برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تحت تاثیر اتفاقات و اختلافات درونی در این تیم قرار گرفت و یک پست بزرگ در این تیم خالی ماند!
این بازیکن و البته باشگاه بوروسیا دورتموند با یک شوک بزرگ مواجه شدند چرا که آزمایشات نشان داد که او مبتلا به سرطان است.
کریستال پالاس در خانه منچسترسیتی کار بزرگی انجام داده و در بیست و یک دقیقه اول دو بار دروازه شاگردان گواردیولا را باز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ